Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:Toch wel jammer dat niemand hier ook denkt aan de arme katten die liever hebben dat hun baasjes elkaar nog een kans gunnen.Huisdieren kunnen net zo belangrijk zijn als kinderen hoor.
?anjali schreef:Toch wel jammer dat niemand hier ook denkt aan de arme katten die liever hebben dat hun baasjes elkaar nog een kans gunnen.Huisdieren kunnen net zo belangrijk zijn als kinderen hoor.
anjali schreef:Toch wel jammer dat niemand hier ook denkt aan de arme katten die liever hebben dat hun baasjes elkaar nog een kans gunnen.Huisdieren kunnen net zo belangrijk zijn als kinderen hoor.
anjali schreef:@lieveli: nou bij mij is het echt een criterium hoor. Ik ben wel eens met een foute man doorgegaan omdat hij wel dieren in huis wou, en een betere man geweigerd omdat hij geen dieren in huis wou. Want dieren horen bij mijn leven,eerder nog dan een vent.
anjali schreef:@lieveli: nou bij mij is het echt een criterium hoor. Ik ben wel eens met een foute man doorgegaan omdat hij wel dieren in huis wou, en een betere man geweigerd omdat hij geen dieren in huis wou. Want dieren horen bij mijn leven,eerder nog dan een vent.
Aight schreef:anjali schreef:@lieveli: nou bij mij is het echt een criterium hoor. Ik ben wel eens met een foute man doorgegaan omdat hij wel dieren in huis wou, en een betere man geweigerd omdat hij geen dieren in huis wou. Want dieren horen bij mijn leven,eerder nog dan een vent.
Maar ik neem aan dat die ''foute man'' niet meer in jouw leven is nu?
Klinkt niet echt als advies wat je aan TS zou moeten geven op basis van katten..
) dingen gezegd, maar ik wil hier nog even op inhaken:LufPony schreef:Minder drinken lukt helaas niet.. wanneer hij met vrienden is word hij altijd wel dronken helaas.
Flowery schreef:Ben ik de enige die het raar vindt dat hij dronken móét worden? Als je weet dat je zo doet met wat glaasjes te veel op, drink je toch gewoon minder?

LufPony schreef:Met die katten komt het wel goed! Zowel hij als ik zouden ze goed verzorgen en ze Bij elkaar houden.
Hij is geen alcoholist, doordeweeks drinkt hij niet alleen als hij met vrienden is en een feestje heeft of uitgaat. Nu heeft hij vaak geen zin om iets te doen maar als ik dan wat ga doen ik het weekend gaat hij ook naar vrienden en word hij altijd weer dronken.. Ik kan dit niet tegenhouden
Gister hadden we een feestje met eigenlijk al onze vrienden dit ging helaas 3 keer fout. Hij is 3 keer erg boos geworden terwijl ik echt alleen met m'n vriendinnen sta. Het moeilijke is dat ik dan eerder naar huis ga omdat ik geen ruzie meer wil hij dan met me meegaat en dan wel weer super lief is. Hij heeft het gister wel goed verpest toen hij me uitschold en boos deed terwijl mijn vriendinnen om de hoek stonden. Die hebben alles gehoord en werden heel kwaad op hem.
Zoals meerdere zeggen zijn er natuurlijk wel positieve kanten aan hem anders was het niet zo moeilijk geweest denk ik..
Hij is heel lief voor me en dan buiten het dronken zijn om zorgt hij heel goed voor me. Hij heeft een goede baan en is verder wel serieus in het leven. Ik baal er ook van dat het uitgaan elke keer zo fout gaat want verder hebben we het wel leuk. Ik hoef niet de rest van m'n leven uit te gaan maar vind het ook leuk soms spontaan met vrienden wat te eten en zulk soort dingen zijn voor hem echt niet leuk.
Ik ga vandaag even de deur uit nadat dat feest fout is gegaan moet ik echt even alles op een rijtje zetten.. En misschien al met m'n ouders praten.
Dankje wel voor de reacties Ik kan niet reageren op iedereen maar vind het echt lief dat jullie allemaal de tijd nemen en het helpt me echt!