Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien87 schreef:Authentic schreef:Sorry dat ik het vraag, maar typ je dit op je telefoon? Ik weet dat ik een taalnazi ben en dat niemand perfect is, maar ik vind dit echt om te huilen. Vooral voor iemand die een kind moet opvoeden.
En hoe komt er in vredesnaam zo'n miscommunicatie de wereld in? Hóe krijg je over zoiets zo'n dikke ruzie? Ik denk dat ik zowel jou als je buurvrouw nooit op kinderen zou laten passen als ik dit zo lees.
Wat heeft dit precies met de (pedagogische) opvoeding te maken?
Sophie: bedankt voor de opheldering. Maar ik vraag me nog steeds af of ts wel ziet dat we haar proberen te helpen en dat dit soms ook betekent dat je dingen hoort die je in eerste instantie niet wilt horen.
SophieFT schreef:Wildgirl schreef:En jouw inschatting van de Ts is dat ze haar kind een gezonde en stabiele omgeving kan bieden sophieft?
Zoals ik zei, met de goede begeleiding kan dit zeker. Maar naar mijn mening is het dat stukje waar het mis gaat in dit verhaal.
SophieFT schreef:nWildgirl schreef:En jouw inschatting van de Ts is dat ze haar kind een gezonde en stabiele omgeving kan bieden sophieft?
Zoals ik zei, met de goede begeleiding kan dit zeker. Maar naar mijn mening is het dat stukje waar het mis gaat in dit verhaal.
doezel2 schreef:En het ergste is ze heeft mijn zoontje die voor mij op de grond zat aan de kant gebeukt.
Ayasha schreef:doezel2 schreef:Hoezo dat?? Zij vliegt mij aan zijn verdraait alles zodat zij dat diegene is die "mishandeld"
Je hebt haar aan haar haren naar beneden getrokken. Je hébt haar mishandeld.
lieveli schreef:Snorlex schreef:Ik mis voornamelijk de betrokkenheid van de begeleiding in dit verhaal...
Weten ze überhaupt van dit voorval?
Lees goed de berichten van Ts door en probeer het dan nog een keer.
Ayasha schreef:doezel2 schreef:Hoezo dat?? Zij vliegt mij aan zijn verdraait alles zodat zij dat diegene is die "mishandeld"
Je hebt haar aan haar haren naar beneden getrokken. Je hébt haar mishandeld.