bonnie1998 schreef:hier ga ik even op in! Denk je dat je thuis kunt studeren als je een 'normale'opleiding volgt? Fout. Een thuisstudie met een krijsend kind? Ik wens je daar veel succes mee. Je stage en school combineren met een kind je huiswerk zien te maken terwijl je het eten van je kindje staat te maken. Er word zo makkelijk over gedacht!
Waar een wil is,is een weg. Ik heb ook met dat bijltje gehakt en mij is het gelukt net zoals vele andere jonge moeders.[/quote]
Tuurlijk is dat er ik heb zelf ook een dochter en ga ook gewon naar school maar dat betekent niet dat dit hartstikke makkelijk is of zo.[/quote]
Zelfs als je niet studeert is het opvoeden van kinderen niet makkelijk of vanzelfsprekend. Of je nu 18 of 50 jaar bent, het is en blijft niet makkelijk. Er zijn zoveel fases waar je niet alleen als kind, maar ook als ouders doorheen moet.
Toen dacht ik dat voor mijn 25ste wel kon. Maar aangezien ik nu 23 ben en zonder werk zit in een heel klein appartementje, schuif ik het maar door naar 'voor mijn 30ste'
als jij nog geen jong kinderen wil, wacht gerust wat langer. Je bent geen 39 immers, maar 17 
drie keer zwanger worden dwars door je voorbehoedmiddelen heen... Dat bestaat toch niet?