Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Picasso schreef:Dat je lacht en misschien leedvermaak hebt om redelijk onschuldige dingen, kan ik nog wel inkomen.... maar serieuze aandoeningen met serieuze gevolgen voor het dagelijks leven van mensen... het zou niet in me opkomen om daar mee of over te spotten... Schrik er ook best van dat mensen dat vermakelijk vinden... Horen dat soort dingen op Social Media: ik weet het niet... Maar misschien bedenken dat de wereld van dat soort mensen al kleiner is dan die van jou en mij, omdat ze nauwelijks buiten de deur komen, maakt het misschien iets begrijpelijker.... En mensen iets wijzer maken over bijvoorbeeld een aandoening, is wat mij betreft helemaal niet verkeerd. Moet dat elke dag? Nee wat mij betreft niet.... Maar als ik me daaraan ga storen, scroll ik verder..... Met een (glim)lach me gaan zitten verkneukelen om andermans leed: het zou niet eens in me opkomen...

Tivoli schreef:...bepaalde mensen die om de dag een plaatje plaatsen met:
'ik moet elke dag leven met *vul kwaal in* , maar klagen doe ik niet!'
En ook :
'zo ziet mijn wereld er uit met *vul kwaal in* ik deel dit om begrip te kweken bij mijn vrienden'.
Ja,ja! We weten nu wel hoe erg het is dat je huidschilfers en ingegroeide haren hebt
.
Ik ergerde me er dood aan! Even op niet meer volgen gedrukt en ik heb nergens meer last van. Kwanyin schreef:Leffroi schreef:Ik ben om die reden een verschrikkelijk, harteloos mens die een lelijke moeder heeft, niet van dieren houdt, lelijke, gehandicapte, bijna dode kindjes veracht/ negeer enz. Ik ben een heel slecht mens volgens facebook
Ja, zo van die mensen die 20 keer per week een status delen van "Deel en plak deze status als jij ook respect hebt voor mensen met kanker. 97% van de mensen die dit lezen zal dit niet doen".
imd schreef:een goedemorgen mét bijbehorend glitterplaatje,
Ja, van die figuren die 15 keer op een dag zo'n plaatje erop moeten zetten dat ook nog bijna altijd dezelfde context heeft (goedemorgen/goedenacht/het is alweer vrijdag/verdorie het is weer maandag/ikhebeenheulzwaarleven/echtevriendenzijn.../ikhebzoveelmeegemaaktmaarbentochzosterk...
Ik heb ook wel eens andere vrienden die zo nu en dan iets delen, maar dat zijn dat vaak echt wel eens een leuke of grappige quote. Maar van die mensen die glitterdingen delen is het gewoon altijd dezelfde slappe zever.
Zo van dit gedoeEcht, leuk als je pas facebook ontdekt en je wat wil uitproberen, maar dit is dus de reden dat je niet meer op mijn tijdlijn voorkomt hoor
.
[ Afbeelding ]

Leffroi schreef:Dagelijks een update plaatsen over hoe zielig iemand is omdat diegene een chronische aandoening heeft.. Wake up, je bent niet de enige. Knap banketstaaf om te zeggen en geloof me, ik vind het heel erg voor die mensen. Maar het helpt je niks en werkt voor mij alleen maar afkerend. Wil je dan elke keer weer 'sterkte, beterschap, lieverd, scheetje, schatje' horen op exact hetzelfde? Ga met een psycholoog praten.
Je mag best eens klagen en geloof me, dat doe ik ook wel eens. Maar ik hoef niet dagelijks jouw 'sorrow' te lezen op facebook, daar is het niet voor. Gelukkig kun je ontvolgen, maar man man man..
) als je daar niet tegen kunt. Ben er ook niet zo van, die dagelijkse klaagzang, maar erger me er niet aan... vaak hebben deze mensen het al zwaar genoeg... zorro schreef:Oh jaaa, heel herkenbaar! En soms zou ik zo graag een post op facebook willen plaatsen: wat ben je toch ontzettend dom als je bewust zwanger word van iemand die je een half jaar kent, een oude auto met een slurpende benzine motor koopt, 40 foto's per dag van je kind plaatst, sowieso: wat een lelijk kind joh... nee die jurk staat je echt niet, leuk dat je een trouwshoot hebt gedaan, wat is dat voor witte vlek? Oh de bruid?!, ik denk dat je ex heel blij is dat hij bij je weg is..
Oftewel, iedereen is zo eerlijk en ik zou ook zo graag eens heel eerlijk en open willen posten wat ik er eigenlijk van vind..
Maar goed, ik smul in ieder geval mee van alle soaps.
Zo'n Cruella Deville vibe en alles zeggen wat op je tong komt.
'