Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saffire schreef:Tuurlijk zitten er mensen tussen die niet kloppen voor jou dan,maar bij andere slaan ze dan de spijker op zn kop
Lijkt me niet slim om met namen te gaan gooien omdat jou ervaring dan niet goed is
.
saffire schreef:Tuurlijk zitten er mensen tussen die niet kloppen voor jou dan,maar bij andere slaan ze dan de spijker op zn kop
Lijkt me niet slim om met namen te gaan gooien omdat jou ervaring dan niet goed is
Rocamor schreef:saffire schreef:Tuurlijk zitten er mensen tussen die niet kloppen voor jou dan,maar bij andere slaan ze dan de spijker op zn kop
Nou Shenavallie, ik wil wel mediummen.
Mijn echte naam bevat "Char" en iedereen mag mijn naam afkorten, maar onder geen beding naar "Char". Dat Char van dat "medium" slaat voor mij op Charlatan.
Ik zat op een gegeven moment op kantoor tussen een deel van mijn collega's (buro stond in het midden van de kamer) en 1 collega riep me met "Char,..blablabal". Dus ik draai me om en geef aan dat ik het niet fijn vind om Char genoemd te worden. De rest van de naam Mogen ze afkorten. Ik dus uitgelegd waarom en aangegeven dat wat Char kan, vooral heel goed gokken is.
Ik doe mijn ogen dicht, hummmmmhummmmhummmm een beetje en vraag mijn collega: Heb je iemand gekend met een euhm, euhm, euhmmmmmmm (ogen weer open, wat zwaaien met mijn armeen), euhm, een B?
Collega: Euh, ja!
Ik: Oke, hmmm, oke.
Ik herhaal het ritueel met een hoop poeha en eindig met: Heb je iemand gekend met een euhm, euhm, euhmmmmmmm (ogen weer open, wat zwaaien met mijn armeen), euhm, een M?
Collega: euhhhhh ja!
Ik: oeps
Ik: die B is dat euhmmmmm euhmmmmm euhmmmmm, Bernhard?
Collega: Euuuuuuhhhhhh Ja
Ik: slik
Ik: die M is dat een hummmmm hummmmm hummmm een Marie?
Collega: Ja?!
Ik: Nu word ik bang
Collga: en dat zijn de namen van mijn beide ouders die beiden al heel wat jaartjes overleden zijn.
Ik![]()
![]()
![]()
![]()
Dus kom maar op
Shenavallie schreef:saffire schreef:Tuurlijk zitten er mensen tussen die niet kloppen voor jou dan,maar bij andere slaan ze dan de spijker op zn kop
Ik denk dat je mijn vraag niet goed begrepen hebt. Het is niet mijn bedoeling om mensen zwart te maken, maar er zitten nu eenmaal een hoop kwakzalvers tussen de echt goede. De kwakzalvers zijn meestal de mensen die werken aan de hand van micro-expressies, terwijl de echt goede kunnen werken zonder je aan te kijken. Kijk naar Tessa, die kan werken zonder iets te zien. Maar een Char, die werkt op basis van micro-expressies en gaat een beetje lopen gokken tot ze een reactie ziet.
RoosvanBlue schreef:Citaat:Als iemand mij kan vertellen wat het laatste is dat we hebben gevonden van mijn overleden ouder, dat als een duveltje uit een doosje tevoorschijn kwam, dan geloof ik die persoon direct.
Een kunstgebit!![]()
Of hadden mensen al geraden? Ik haak even spontaan in voor de quiz
RoosvanBlue schreef:Citaat:Als iemand mij kan vertellen wat het laatste is dat we hebben gevonden van mijn overleden ouder, dat als een duveltje uit een doosje tevoorschijn kwam, dan geloof ik die persoon direct.
Een kunstgebit!![]()
Of hadden mensen al geraden? Ik haak even spontaan in voor de quiz
Rocamor schreef:Nope, het is geen "Dertien-in-een-dozijn" iets. Maar omdat er zoveel claimen van alles te weten, dacht ik, ben benieuwd of iemand dat hier ziet/ruikt/hoort/voelt