chanel1985 schreef:Ik ben wel bewust op zoek gegaan naar een halftijdse job, met de gedachte voor later als we een kind hebben.
Mijn vriend werkt wel voltijds, omdat hij veel meer verdient en minder dan voltijds niet mogelijk is in zijn job.
Nu vind ik dat niet erg want zelfs zonder kind had ik niet voltijds gewerkt, maar misschien wel 25 of 30 uur.
De zorg over ons zoontje is dus wel grotendeels door mij, maar hij helpt zoveel als hij kan. Hij doet dan voor en na zijn werk dingen in het huishouden, en s avonds ga ik altijd met onze hond naar de hondenwei voor 1u tot 1.5u en dan zorgt hij voor hem, geeft hem eten, verschoont hem en legt hem in bed.
Maar door zijn epilepsie en gevolgen van hersenbloeding, is dit wel het max dat hij kan helpen om nog verantwoord te gaan werken.
Maar dit wisten we op voorhand, nu wel de pech dat ikzelf ook niet heel mobiel ben door erge bekkeninstabiliteit dus de laatste tijd is er soms wrevel omdat we beide een beetje vermoeid zijn.
Kan je niet tijdelijk tot je weer op de been bent een huishoudelijke hulp nemen.Bv 1keer per week voor het zware werk.De keuken,badkamer enz.Als het financieel kan natuurlijk.