Cerilene_ schreef:Sta ook een wel te kijken van de relatie die sommigen blijkbaar met hun schoonmoeder hebben. Schoonmoeders die hun kleinkind pas veel later mogen zien dan de eigen moeder, en zeker niet elke week. Wauw... Dacht dat dat schoonmoeder/schoondochter dingetje een cliché was...
Ik ben blij dat wij met beide opa's en oma's een goede band hebben. Wonen beiden op loopafstand van ons huis en passen regelmatig op de kleine (inmiddels 2, en een tweede onderweg).
Beiden hoefde ik dan ook weer niet bij mijn bevalling te hebben trouwens. Voor mij is dat toch een intiem privéding tussen mij en mijn vriend (en het nodige medische personeel, maarja dat is nou eenmaal niet anders als je medisch moet bevallen).
Ik denk er precies zo over!
Zelfs al zou er "ruzie" zijn, ik zou mijn kind nooit als macht gebruiken en bij 1 van de opa's en oma weghouden, want daar doe ik mijn kind ook verdriet mee.
Bij de bevalling wilde ik inderdaad ook niemand, zei altijd maar voor de grap dat ik ze ook niet nodig had toen we haar gemaakt hadden