Vriendje heeft geen tijd meer :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Vriendje heeft geen tijd meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:31

Dit gedrag is iig alles behalve superlief, dit is gewoon onbeschoft en horkerig

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:47

Meid, kom eens voor jezelf op en zet een punt achter deze relatie. Lees je eigen reacties in dit topic eens terug en beeld je eens in dat een ander die reacties geschreven heeft, wat zou jij dan aan diegene adviseren?

Je vriend kan alleen even met je praten als hij misschien een gaatje kan maken, maar tegelijkertijd laat hij wel even tussen neus en lippen door weten dat hij twijfelt aan de toekomst? Ik vind dat zich echt als een laffe zak gedraagt en dat jij veel beter verdient.

Natuurlijk is het ontzettend lastig om na twee jaar een punt achter je relatie te zetten, maar een relatie moet van twee kanten komen en hij zet zich daar duidelijk niet voor in. Als hij er niet eens over in zou zitten als jij er een punt achter zou zetten, dan zou ik hem maar snel een enkeltje 'tot nooit meer ziens' toesturen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:49

Je doet het jezelf aan TS. Triest hoor.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:50

bigone schreef:
Dan word het tijd dat je iets doet wat hij niet verwacht dus kap hem gewoon ijskoud en hard af. Iemand die zo met zijn relatie omgaat is geen knip voor z'n neus waard.
Ik zou hem een berichtje sturen zoals:: Aangezien jij niet eens het lef hebt om persoonlijk dit te komen bespreken kan het niet anders dan dat de afgelopen twee jaar voor jou geen reet te betekenden. Erg vervelend dat ik er op deze manier achter moet komen maar beter nu dan over een aantal jaren er achter komen hoe je werkelijk bent, ik verdien vele malen beter en ik hoop voor je dat je je gelijke nog eens tegenkomt, de groeten. En dan gewoon meteen van al je sociale media afgooien en overal blokkeren. Bel zijn ouders op om het mee te delen voor hij dat doet en laat ook daar even fijntjes merken wat voor zak ze hebben grootgebracht. Bedank ze voor de twee jaar dat je daar thuis bent geweest en laat aub gewoon zien dat je ruggengraat hebt.

Amen! _/-\o_ Beter kan niet!

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:53

lieveli schreef:
acera1991 schreef:
Hij woont nog bij zn ouders en hij is met het openbaar vervoer heel moeilijk bereikbaar... dus ik kan niet zomaar naar hem toe gaan. En natuurlijk vind het niet erg om lang te wachten maar de communicatie is zo slecht
Maar nu had ik hem een berichtje gestuurd en zei hij dat hij twijfelde aan de toekomst met mij dus dat is niet echt leuk om te horen

Dat is vervelend, maar dan weet je nu wel waarom hij geen tijd voor je maakt.

Nou, inderdaad. Ik hanteer deze stelregel: als ik geen prioriteit ben, ben ik ook geen optie.

sterkte hoor ts, dit soort zaken zijn helemaal niet leuk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:25

Y;( later zul je inzien dat je beter verdient!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:38

Hier was ik al bang voor, dat hij je niet leuk genoeg vind.........

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:51

Judass schreef:
Dat mag jij vinden, maar daardoor hoeft het niet te betekenen dat een ander dat ook zo ervaart ;)
Ik zou het ook niet leuk vinden om mijn vriend 3 weken niet te zien, puur omdat ik dat niet gewend ben.

Ts, in mijn optiek hoor je wel tijd voor elkaar vrij te maken, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar als dit de standaard norm zou zijn zou ik daar niet blij van worden. Praat er met hem over.

Edit, typo

Ja dat vind ik ook wel een beetje...
Een periode van drukte kan altijd gebeuren maar misschien moet je eens praten over je verwachtingen. Tis ook heel vervelend als jij iets heel anders in je hoofd hebt dan hij heeft.
Je moet wel eerlijk blijven naar jezelf over wat jij graag wil en verwacht en je niet maar inschikken in een situatie waar je ongelukkig van word.

En dat mag elk stel voor zichzelf bepalen, hoe vaak ze elkaar zien en wanneer dat genoeg is

edit; ik zie dat je vriend er uberhaupt niet zo veel vertrouwen meer in heeft :( poedersuiker voor je zeg!
Tis ook geen goed teken als iemand niet uit zich zelf graag bij je wil zijn en daar tijd voor vrij maakt

Ik ben echt plaatsvervangend boos! Je verdient echt beter, er zijn zat mensen die wel helemaal voor je zullen gaan. En ik weet dat het misschien in het begin heel lastig is omdat dan je verliefdheid in de weg zit, maar dat gaat echt snel genoeg ook voorbij en dan zal je inzien dat je het echt veel te lang hebt aangekeken terwijl het het niet waar was. :(:)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:16

Yunaa schreef:
bigone schreef:
Dan word het tijd dat je iets doet wat hij niet verwacht dus kap hem gewoon ijskoud en hard af. Iemand die zo met zijn relatie omgaat is geen knip voor z'n neus waard.
Ik zou hem een berichtje sturen zoals:: Aangezien jij niet eens het lef hebt om persoonlijk dit te komen bespreken kan het niet anders dan dat de afgelopen twee jaar voor jou geen reet te betekenden. Erg vervelend dat ik er op deze manier achter moet komen maar beter nu dan over een aantal jaren er achter komen hoe je werkelijk bent, ik verdien vele malen beter en ik hoop voor je dat je je gelijke nog eens tegenkomt, de groeten. En dan gewoon meteen van al je sociale media afgooien en overal blokkeren. Bel zijn ouders op om het mee te delen voor hij dat doet en laat ook daar even fijntjes merken wat voor zak ze hebben grootgebracht. Bedank ze voor de twee jaar dat je daar thuis bent geweest en laat aub gewoon zien dat je ruggengraat hebt.

Amen! _/-\o_ Beter kan niet!

Denk niet dat ts dit gaat doen.

Wel briljant. Dit verdient de superlieve jongen.

Ts please wake up. Voor je eigen best wil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:23

Dat eer aan jezelf houden vind ik een beetje een onzin dingetje, daar wordt niemand beter of gelukkiger van.

Een gesprek "eisen" of op korte termijn erlangs en eens vragen wat er nu echt aan de hand is lijkt me wel heel belangrijk. En ja het kan heel goed dat er inderdaad iets helemaal mis is.

Maar als volwassen mensen praat je daar toch gewoon samen over, dan ga je het niet uit maken , om je eer , dan zoek je uit wat er is. En dan beslis je samen of je het nog op kan lossen en zo niet dan is het helaas afgelopen en anders ga je samen je best doen om de situatie te verbeteren.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:32

Tja als eentje wil praten en de ander niet dan houdt het op

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 07:49

Dan bel je hem toch? Ik zou niet wachten tot die een gaatje heeft gevonden hoor

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:58

MariekeB schreef:
Dat eer aan jezelf houden vind ik een beetje een onzin dingetje, daar wordt niemand beter of gelukkiger van.

Een gesprek "eisen" of op korte termijn erlangs en eens vragen wat er nu echt aan de hand is lijkt me wel heel belangrijk. En ja het kan heel goed dat er inderdaad iets helemaal mis is.

Maar als volwassen mensen praat je daar toch gewoon samen over, dan ga je het niet uit maken , om je eer , dan zoek je uit wat er is. En dan beslis je samen of je het nog op kan lossen en zo niet dan is het helaas afgelopen en anders ga je samen je best doen om de situatie te verbeteren.

Ts mag dan volwassen zijn, de vriend met zijn 22 duidelijk niet.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:07

acera1991 schreef:
Ja maar ik denk niet dat hij in paniek schiet als ik laat weten dat hij de pot op kan. Hij is keihard en ik weet niet of het hem iets kan schelen. Maar ik wil gewoon graag met hem praten want hij is superlief. Maar als hij het druk heeft verandert er iets bij hem lijkt wel...

Hij is keihard maar superlief? Hm... een contradictie.

Jij hebt geen eergevoel. Jij wil niet zien dat jullie relatie kapot aan het lopen is. Je kunt wachten totdat je een ons weegt, maar hij gaat niet voor jou. Nu niet en later ook niet.

Het enige wat jij nog kunt behouden is je gevoel van waardigheid. Ben hem vóór en doe wat hij uiteindelijk tóch gaat doen, en maak het uit.

Lees nu eens wat mensen je hier proberen te vertellen. Het is niet wat jij wilt horen. En het is ook niet wat de mensen jou hier gunnen. Maar ze willen wel allemaal dat je hier nog het beste uit kunt halen, en dat is behoud van je eigenwaarde.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:19

Ik denk dat TS gewoon bang is voor de pijn die ze moet doorstaan. Liever een vriendje wat er eigenlijk klaar mee is dan geen vriendje?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:26

Kinke schreef:
Ik denk dat TS gewoon bang is voor de pijn die ze moet doorstaan. Liever een vriendje wat er eigenlijk klaar mee is dan geen vriendje?

Ik snap dat wel. Want ik ken die pijn nog wel en dat is inderdaad liever iets dat je over wilt slaan. Maar soms is het onomkeerbaar en moet je er doorheen. Er zijn zoveel mensen die er doorheen moeten. Zo is het leven.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:28

Desiree schreef:
Kinke schreef:

Ik snap dat wel. Want ik ken die pijn nog wel en dat is inderdaad liever iets dat je over wilt slaan. Maar soms is het onomkeerbaar en moet je er doorheen. Er zijn zoveel mensen die er doorheen moeten. Zo is het leven.

Iedereen maakt dat wel eens mee.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:38

Roos_M schreef:
Iedereen maakt dat wel eens mee.

Dat denk ik ook! En we overleven het allemaal en op een dag zijn we allemaal weer gelukkig. En dat moet de ts GOED in gedachten houden want daar kan ze zich aan optrekken straks als ze verdrietig is omdat het uit is.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:47

Kinke schreef:

En dat wordt alleen nog maar pijnlijker op het moment dat hij laat weten dat het definitief voorbij is. Dan zal het voelen alsof hij haar zo aan de kant zet. Hij heeft haar nu al pijn gedaan. Maar de laatste stap moet nog gezet worden. Pijnlijk ja. Maar het gebeurd toch ;) alleen hoe eerder ze er zelf een punt achter zet. Hoe eerder ze weer op weg is naar haar eigen leven. Zonder die klojo!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:51

En dan achteraf kijk je er met veel plezier op terug; leuke herinneringen bewaren en concluderen dat het op een gegeven moment 'op' was. Is geen schande. Wel jammer natuurlijk. That's life. Cliché maar wel waar. 8)7

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:59

Ik vraag me af of vriendje binnenkort de knoop doorhakt. Hij heeft een lief vriendinnetje dat precies doet dat hij wil. Ze mag bij hem zijn als hij daar behoefte aan heeft. En heeft rust als hij geen zin heeft.

Enige reden om het uit te maken is als hij een lekkerder hapje voorgeschoteld krijgt.

Lijkt me

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:00

Ja maar ook al is ze lief, ze belt hem toch zo nu en dan op om samen te zijn en dat ervaart hij denk ik als een blok aan zijn been. Hij zal vroeg of laat zijn totale vrijheid gaan opeisen.

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:01

"Maak van de ander geen prioriteit, als je zelf slechts een optie bent"

Kies voor jezelf!!!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:03

Zou het? Ff cru gezegd, weegt het bellen zwaarder dan een gratis "bedgeno(o)t (je) als je jeuk hebt. ..

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:23

Ik ben het wel eens met Desiree..

Nu ben ik wel benieuwd hoe het nu met TS gaat, de meeste berichten hier heeft ze nog niet eens gelezen waarschijnlijk.. (Laatst gezien gister begin van de middag, en dat is alweer meer dan een pagina aan reacties geleden.. := )