Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Dan word het tijd dat je iets doet wat hij niet verwacht dus kap hem gewoon ijskoud en hard af. Iemand die zo met zijn relatie omgaat is geen knip voor z'n neus waard.
Ik zou hem een berichtje sturen zoals:: Aangezien jij niet eens het lef hebt om persoonlijk dit te komen bespreken kan het niet anders dan dat de afgelopen twee jaar voor jou geen reet te betekenden. Erg vervelend dat ik er op deze manier achter moet komen maar beter nu dan over een aantal jaren er achter komen hoe je werkelijk bent, ik verdien vele malen beter en ik hoop voor je dat je je gelijke nog eens tegenkomt, de groeten. En dan gewoon meteen van al je sociale media afgooien en overal blokkeren. Bel zijn ouders op om het mee te delen voor hij dat doet en laat ook daar even fijntjes merken wat voor zak ze hebben grootgebracht. Bedank ze voor de twee jaar dat je daar thuis bent geweest en laat aub gewoon zien dat je ruggengraat hebt.
Beter kan niet! lieveli schreef:acera1991 schreef:Hij woont nog bij zn ouders en hij is met het openbaar vervoer heel moeilijk bereikbaar... dus ik kan niet zomaar naar hem toe gaan. En natuurlijk vind het niet erg om lang te wachten maar de communicatie is zo slecht
Maar nu had ik hem een berichtje gestuurd en zei hij dat hij twijfelde aan de toekomst met mij dus dat is niet echt leuk om te horen
Dat is vervelend, maar dan weet je nu wel waarom hij geen tijd voor je maakt.
Judass schreef:Dat mag jij vinden, maar daardoor hoeft het niet te betekenen dat een ander dat ook zo ervaart
Ik zou het ook niet leuk vinden om mijn vriend 3 weken niet te zien, puur omdat ik dat niet gewend ben.
Ts, in mijn optiek hoor je wel tijd voor elkaar vrij te maken, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar als dit de standaard norm zou zijn zou ik daar niet blij van worden. Praat er met hem over.
Edit, typo
poedersuiker voor je zeg!
Yunaa schreef:bigone schreef:Dan word het tijd dat je iets doet wat hij niet verwacht dus kap hem gewoon ijskoud en hard af. Iemand die zo met zijn relatie omgaat is geen knip voor z'n neus waard.
Ik zou hem een berichtje sturen zoals:: Aangezien jij niet eens het lef hebt om persoonlijk dit te komen bespreken kan het niet anders dan dat de afgelopen twee jaar voor jou geen reet te betekenden. Erg vervelend dat ik er op deze manier achter moet komen maar beter nu dan over een aantal jaren er achter komen hoe je werkelijk bent, ik verdien vele malen beter en ik hoop voor je dat je je gelijke nog eens tegenkomt, de groeten. En dan gewoon meteen van al je sociale media afgooien en overal blokkeren. Bel zijn ouders op om het mee te delen voor hij dat doet en laat ook daar even fijntjes merken wat voor zak ze hebben grootgebracht. Bedank ze voor de twee jaar dat je daar thuis bent geweest en laat aub gewoon zien dat je ruggengraat hebt.
Amen!Beter kan niet!
MariekeB schreef:Dat eer aan jezelf houden vind ik een beetje een onzin dingetje, daar wordt niemand beter of gelukkiger van.
Een gesprek "eisen" of op korte termijn erlangs en eens vragen wat er nu echt aan de hand is lijkt me wel heel belangrijk. En ja het kan heel goed dat er inderdaad iets helemaal mis is.
Maar als volwassen mensen praat je daar toch gewoon samen over, dan ga je het niet uit maken , om je eer , dan zoek je uit wat er is. En dan beslis je samen of je het nog op kan lossen en zo niet dan is het helaas afgelopen en anders ga je samen je best doen om de situatie te verbeteren.
acera1991 schreef:Ja maar ik denk niet dat hij in paniek schiet als ik laat weten dat hij de pot op kan. Hij is keihard en ik weet niet of het hem iets kan schelen. Maar ik wil gewoon graag met hem praten want hij is superlief. Maar als hij het druk heeft verandert er iets bij hem lijkt wel...
Kinke schreef:Ik denk dat TS gewoon bang is voor de pijn die ze moet doorstaan. Liever een vriendje wat er eigenlijk klaar mee is dan geen vriendje?
Desiree schreef:Kinke schreef:Ik denk dat TS gewoon bang is voor de pijn die ze moet doorstaan. Liever een vriendje wat er eigenlijk klaar mee is dan geen vriendje?
Ik snap dat wel. Want ik ken die pijn nog wel en dat is inderdaad liever iets dat je over wilt slaan. Maar soms is het onomkeerbaar en moet je er doorheen. Er zijn zoveel mensen die er doorheen moeten. Zo is het leven.
Kinke schreef:Ik denk dat TS gewoon bang is voor de pijn die ze moet doorstaan. Liever een vriendje wat er eigenlijk klaar mee is dan geen vriendje?
alleen hoe eerder ze er zelf een punt achter zet. Hoe eerder ze weer op weg is naar haar eigen leven. Zonder die klojo!
)