Dat was het dan ook en ik vind het prima zo
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en mijn zus en ik gaat nu super vroeger niet echt. Mijn zus en moeder lijken enorm op elkaar, en ik denderde gewoon over ze heen. Toen mijn moeder ziek is geworden is het erger geworden. Iedereen zag mij als sterkste (ben de jongste, maar toon minste emotie) en mijn zus werd enorm gesteund. Daar is veel ruzie Door gekomen. Nu mijn zus begrijpt dat ik het ook heel moeilijk heb, maar dat gewoon niet toon hebben we een Veel betere band. Ze beschermt mij ook meer als de familie weer eens zegt wat ik fout doe. Met mijn 3 stiefzuster heb ik eigenlijk geen band. We zeggen Hallo en dag, en dat is het. Ik ben eigenlijk heel blij dat we goed overeenkomen. Ben ook getuige geweest van mijn broer. En als ik zwanger wordt denk ik dat ik mijn zus vraag als meter, gewoon omdat ik haar nooit kwijt wil.
dus altijd wel ruzie daardoor. Toen hij het huis uit ging en samen ging wonen, verbeterde de band. We hebben ieder ons eigen leven maar zoeken elkaar met verjaardagen, kerst en verbouwingen/verhuizingen op. En ik neem zijn dochter (inmiddels 13 jaar) regelmatig mee naar stal
.
dus ik ben voor optie 1 gegaan
. Maar we vinden elkaar nu wel heel lief! Haha