ik deed gewoon mijn ding en hij zijn ding... was ik moe, dan ging ik wat eerder... als hij dan nog niet moe was, hoeft ie echt niet mee... En andersom ook... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik deed gewoon mijn ding en hij zijn ding... was ik moe, dan ging ik wat eerder... als hij dan nog niet moe was, hoeft ie echt niet mee... En andersom ook...
) al in coma kan liggen, en ik lig rustig wakker tot 02:00..
Gelukkig vind VL het niet erg als ik tv kijk in bed.
)soms wil een van ons nog iets op tv afkijken of heeft een 'project' op de computer (man schrijft fantasy verhalen, soort rollenspel).

Cayenne schreef:Ceetje_bokt schreef:
Wat is me afvraag: waar maakt je vriendin zich in vredesnaam druk over.
Zij denkt dat het een eerste teken is dat mensen uit elkaar groeien.
'Eerst gaan ze apart van elkaar naar bed en daarna slapen ze apart van elkaar.'
Tja, het is maar hoe je erover denktZe is ook vrij traditioneel opgegroeid.
Dat zal er ook mee te maken hebben.
.
. Bv als iemand vreselijk snurkt en de andere de hele nacht wakker houdt, of agressieve dromen heeft en die afreageert op de ander. Voor sommigen is het de ideale oplossing voor een goede nachtrust
.
Ayasha schreef:Onderzoek heeft wel uit gewezen dat hoe meer de slaapritmes overeen komen (wat dus indirect betekent dat je ook vaker samen naar bed gaat en meer tijd in bed door brengt samen) hoe gelukkiger de koppels zich voelen in hun relatie.
) te gamen. Maar hij heeft overigens ook onregelmatige diensten, ochtend, avond, nacht.... Ik draai daarentegen gewoon 'normale' werktijden. Wat betrekt dat onderzoek, daar ben ik het wel mee eens. Als mijn vriend nachtdiensten heeft e.d. voel ik me behoorlijk down, en wanneer hij dagdiensten heeft en we slapen samen voel ik me veel beter..
Brainless schreef:Ayasha schreef:Onderzoek heeft wel uit gewezen dat hoe meer de slaapritmes overeen komen (wat dus indirect betekent dat je ook vaker samen naar bed gaat en meer tijd in bed door brengt samen) hoe gelukkiger de koppels zich voelen in hun relatie.
http://www.dokterdokter.nl/gezond-leven ... -ongezond/
Brainless schreef:Ayasha schreef:Onderzoek heeft wel uit gewezen dat hoe meer de slaapritmes overeen komen (wat dus indirect betekent dat je ook vaker samen naar bed gaat en meer tijd in bed door brengt samen) hoe gelukkiger de koppels zich voelen in hun relatie.
http://www.dokterdokter.nl/gezond-leven ... -ongezond/
Ayasha schreef:Onderzoek heeft wel uit gewezen dat hoe meer de slaapritmes overeen komen (wat dus indirect betekent dat je ook vaker samen naar bed gaat en meer tijd in bed door brengt samen) hoe gelukkiger de koppels zich voelen in hun relatie.