Op zoek naar een bikini in 2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 16:58

Ik zou ook wel wat mooie bikini's willen scoren..liefst voor niet te duur O:)

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 17:12

Leuke bikini's komen voorbij!
Ik wil ook nog wel eentje voor erbij dit jaar. Zal van de zomer alleen behoorlijk zwanger zijn, dus benieuwd of ik wat kan vinden. Vind het zonde om een nieuwe te kopen die maar een paar maanden zal passen (maar eentje met een lag broekje moet hopelijk nog wel passen).
Vorig jaar heb ik deze gekocht: http://www.sapph.com/nl/beach-1/costa-r ... 34448.html (toen was hij trouwens nog een stuk duurder |( ). Ben er nog steeds blij mee, maar een beetje afwisseling kan geen kwaad!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 17:17

dushi88 schreef:
_Yasmine_ schreef:
Hier inmiddels 3 bikini's besteld bij aliexpress. Waarschijnlijk zal er wel 1tje niet passen. Kan ik doorschuiven naar het zusje haha.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

http://www.aliexpress.com/item/Fashion-Sexy-bikini-2016-New-Design-Push-Up-Women-High-Neck-Bikini-Geometry-Bath-Suit-Slim/32510346544.html

heb je ook een linkje van die 2e?

http://nl.aliexpress.com/wholesale?SearchText=black+white+bikini+halter&catId=&initiative_id=SB_20160305071552

Hier staan ze tussen ;) is even zoeken naar degene met de beste prijs, want kan soms een aantal euro schelen

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:57

Ik zoek voor deze zomer ook twee nieuwe bikini's, want ik ga een week naar Griekenland. Ik kan echter nooit wat vinden, want ik wil gewoon een bikini hebben waarmee ik gewoon rustig rond kan lopen en zwemmen zonder dat ik telkens het idee heb dat mijn bikinitopje op elk moment kan "falen" :=

Ik heb maar een cup C, maar dan nog. Ik ben gewoon een beetje een muts :o
Kan iemand hier mij helpen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 02:04

Xivura schreef:
Xivura schreef:
https://static.mijnwebwinkel.nl/store/f ... 1456932531

Deze besteld. Direct maar 3 in het rood, blauw en zwart. :D

Heb ze binnen gekregen. Alleen de blauwe gehouden. Vond de rest qua kleur niet heel mooi op mijn lichaam en de blauwe maakte me iets bruiner. :Y)

Ben vergeten om foto te maken. Wilde jij nog foto of niet meer nodig vanwege je aankopen? :)

Xivura

Re: Op zoek naar een bikini in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 17:08

DideH: Ja wil nog wel een foto. :)

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:16

Bedankt TS! Dankzij jouw topic was ik er dit jaar eindelijk eens op tijd bij. _/-\o_ :D

Afbeelding

Met

Afbeelding

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Mag ook wel na 10 jaar geen nieuwe bikinitop. :o

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:19

Ah ik lees mee.

Vind het zo onwijs lastig om een goede, leuke, comfortabele bikini te vinden.
Heb twee keer een fijne bikini gehad, een te klein en de andere hartstikke faal.
Dus ben nu wel op zoek naar iets nieuws...
Heb er vaak last van dat ze omhoog kruipen of gapen... heb dan ook niet zo'n grote cup, gewoon B :o maar blijft lastig hoor. Iemand in hetzelfde schuitje? :')

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:26

Afbeelding

Deze besteld bij River Island die ik persoonlijk echt heel gaaf vond

Afbeelding
en deze bij de h&m.

Moet weer nieuwe bikini's kopen want niks past meer, vind ik persoonlijk niet erg want heb lichte bikini verslaving :P

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 17:27

Fleur_a schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
en deze bij de h&m.

Moet weer nieuwe bikini's kopen want niks past meer, vind ik persoonlijk niet erg want heb lichte bikini verslaving :P

Als je die onderste hebt ontvangen. Wil je dan een berichtje doen hoe die zit? Ik twijfel namelijk heel erg over die bikini.

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:28

Xivura schreef:
Fleur_a schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
en deze bij de h&m.

Als je die onderste hebt ontvangen. Wil je dan een berichtje doen hoe die zit? Ik twijfel namelijk heel erg over die bikini.

Die onderste heb ik al binnen! Ik heb zelf niet hele grote maat, 75B en heb daar een 36 van besteld. Voor mij had ie net wat breder mogen zijn aangezien ik zelf een beetje brede schouders heb en dus ook een wat breder bovenlijf. Als ik hem gewoon goed strak aantrek zit hij prima

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:34

Zoals elk jaar ben ik weer weg van de Sun! collectie van Save the Queen... en zoals elk jaar is het altijd maar weer afwachten of ik er ergens iets van kan vinden in de winkels. Het is me nu al zo vaak overkomen dat ik toevallig een winkel ontdekte die het verkocht, maar het volgende seizoen ineens niet meer.

Dus als er iemand misschien een on-line store weet die deze collectie heeft... *hoopvol*

Deze zou ik bijvoorbeeld heel graag dragen deze zomer:
http://www.savethequeen.it/wp-content/u ... 16-131.jpg

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:35

Fleur_a schreef:
Die onderste heb ik al binnen! Ik heb zelf niet hele grote maat, 75B en heb daar een 36 van besteld. Voor mij had ie net wat breder mogen zijn aangezien ik zelf een beetje brede schouders heb en dus ook een wat breder bovenlijf. Als ik hem gewoon goed strak aantrek zit hij prima

Dus die zit bij jou goed maar is eigg iets te strak? Want dan ga ik 'm onthouden en bestel een 38 haha ;p

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:40

Esaqar schreef:
Fleur_a schreef:

Dus die zit bij jou goed maar is eigg iets te strak? Want dan ga ik 'm onthouden en bestel een 38 haha ;p

Nee hij zit niet te strak maar meer dat hij te kort is aan de zijkant, had 2cm aan gemogen zegmaar. Als ik en 38 zou bestellen dan zou hij voor mij een beetje open gaan staan denk ik

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:41

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:42

Ik volg :)
Bij de primark hebben ze ook altijd wel leuke bikini's....

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:43

Fleur_a schreef:
Esaqar schreef:

Nee hij zit niet te strak maar meer dat hij te kort is aan de zijkant, had 2cm aan gemogen zegmaar. Als ik en 38 zou bestellen dan zou hij voor mij een beetje open gaan staan denk ik

Mm, dan hou ik t ook bij een 36 denk ik. :) Of gewoon beide bestellen en dan kijken welke beter zit.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:47

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 17:51

Fleur_a schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
en deze bij de h&m.

Heb de onderste besteld in maat 40. Ben benieuwd hoe die zit en of die niet alles 'plat' drukt.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 17:52

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:03

Weet iemand nog een leuke bikini met een niet al te laag broekje?
Ik heb altijd gezeur met broekjes..

Vorig jaar een bikini besteld via Amerika, in een L. Nou mijn kont kwam er maar net in en het bovenstukje was echt te groot..
Nooit meer dus :')

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:07

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 10:44

Ik heb trouwens nog een vraagje, zijn hier dames met cup C/D en broekje maat 36.
Ik wil graag bikini's op Alieexpress bestellen maar absoluut geen idee welke maat dan moet worden gepakt, zelf dacht ik aan M in verband met de cupmaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 10:52

LoesvL schreef:
Ik heb trouwens nog een vraagje, zijn hier dames met cup C/D en broekje maat 36.
Ik wil graag bikini's op Alieexpress bestellen maar absoluut geen idee welke maat dan moet worden gepakt, zelf dacht ik aan M in verband met de cupmaat

Eerder een L of XL, Je moet bij aziatische bikini's sowieso al een maat groter nemen. En bij een grote cupmaat nog een maat groter. Maar vaak zijn die bikini's echt niet geschikt voor grote cup maten (groter dan C)

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 10:58

Bedankt voor je reactie is was er al bang voor |(
Want XL in het broekje zal ook wel te groot zijn dus zou ik al 2 keer de bikini moeten bestellen, balen!