Ongewenst single zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:55

janderegelaa schreef:
12 jaar verschil valt toch wel mee...en de FWB van TS is ook geen 20. Stuur die PB man!

Dat is wel een goed idee! Leuk misschien weer een bokt-koppel! *\o/* :+: TS misschien een gokje wagen een een pb sturen?

Edit: pb naar musiqolog en niet naar janderegelaa, al is die ook single dus.. Bedenk: age is just a number! :)

Als je het niet via internet wilt proberen, Farmdate is geen gek idee, misschien iets als een veeteeltstudieclub ofzo? Ben je lid van het NAJk, die organiseren toch ook wel leuke dingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:32

Dat met die kerel met 5 kinderen is er een beetje ingegroeid. Ik kan er moeilijk vanaf komen, zoals iemand al zei, soms heb ik van die momenten en voel ik me wel gewaardeerd en of hij van mij houdt.
Maar ik ben gewoon nummer twee, voor de leuk erbij en dat ist.
Aan de ene kant wil ik er mee stoppen, iets in mij zegt dat ik beter verdien. Maar als hij het weer probeert ben ik gewoon niet sterk genoeg. En moet eerlijk zeggen dat ik m toch wel leuk vind, maar de hele situatie is gewoon kansloos.
Ik zie hem dagelijks, dus even wegbannen uit mn leven gaat m niet worden.

Ik ga me eens inschrijven. Ooit al eens ingeschreven bij farm date maar kreeg alleen reacties van jongens die maar 1 ding wouden.

Clubs zoals najk ben ik geen lid van, puur omdat ik niet zou weten hoe ik daar moet komen, heb nog geen rijbewijs en ov is hier bagger.

lizy29

Re: Ongewenst single zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:35

Conclusie: die vent maakt gewoon zwaar misbruik van je.

Dan lijkt een relatie zoeken me een lagere prioriteit hebben dan een plek voor jezelf vinden en een andere baan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:44

Ik denk dat jij eerst aan jezelf moet "werken". Zo te horen zit jij helemaal niet lekker in je vel. En een relatie gaat dat niet oplossen.

Al eens gedacht om met iemand te praten? :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:30

Och amoj, geen enkele vrouw verdient het om tweede viool te spelen, echt niet. Eens je inziet dat je méér waard bent dan dat sla je jezelf voor je kop dat je die vent niet eerder de bons gegeven hebt.

Ook jij bent het waard om voor iemand de leukste, liefste, mooiste, de nummer één te zijn! Het soort mannen waar je je nu mee in laat geeft helemaal geen donder om je. Anders had hij zijn vrouw al lang en breed verlaten. Dit soort mannen schuwen leugens niet om je aan het lijntje te houden, geloof alsjeblieft geen woord van wat hij zegt.

Dus dumpen die hap, en in gaan zien dat jij veel veel veel meer waard bent. Hoe stom en afgezaagd het ook klinkt, eerst van jezelf houden. En dat lijkt misschien onmogelijk, maar komt vanzelf, echt. En pas dan gaan kijken of er misschien iemand rondloopt die leuk genoeg is om jou te mogen vergezellen en vice versa.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:33

Ik ben 26 en nog nooit een serieuze relatie gehad. Wel scharrels maar dat is niet te vergelijken. Maar iedereen heeft schijnbaar zijn tijd. ..

Samantha_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:02

Ik heb juist een goede ervaring met Farmdate. Ik was al wel wat ouder en gescheiden. Maar ik vond mezelf ook wel saai en was bang dat er niemand op mijn profiel zou reageren.

Dat was gelukkig niet zo, en ik had wel een harem kunnen inrichten van mannen ;-)

Toch een goede uitgekozen en moet je me nu eens zien, 5 jaar later, met vent en samen 2 kinderen :)

En nee, ik had niet de indruk dat elke reactie nu iemand was die maar 1 ding wilde.

Dus om iemand te leren kennen, kan dat ook via zo'n site (deze of andere) en je kan zolang je wil "anoniem" praten, en dus als iemand te opdringerig doet, kan je die virtueel gewoon lozen :-)

En ook jij bent uniek en als je niet perse zoekt, dan vind je het vanzelf.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:08

Ik draai nu al een aantal jaar mee bokt en in de loop der jaren heb ik wat bokkers gezien die een soortgelijk topic openden. En die zitten nu allemaal in een relatie al dan niet met kinderen.

Het komt goed! :D

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:10

1 tip: zoek het niet te dichtbij... heb ik tot mijn 18e geprobeerd maar dat leverde nooit wat op. Nog niet eens voor een dag. :')
Ondertussen een relatie van bijna 1 jaar met mijn vriend die 6 uur rijden met de auto van mij vandaan woont. :Y) En ondertussen nog niet 1x bij mij thuis is geweest. >;)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:15

Jelloy schreef:
1 tip: zoek het niet te dichtbij... heb ik tot mijn 18e geprobeerd maar dat leverde nooit wat op. Nog niet eens voor een dag. :')
Ondertussen een relatie van bijna 1 jaar met mijn vriend die 6 uur rijden met de auto van mij vandaan woont. :Y) En ondertussen nog niet 1x bij mij thuis is geweest. >;)

of juist wel :')
Ik ben naar utrecht verhuisd vanwege mijn studie en toen sprong de vonk pas over tussen mij en een (toen nog) kennis in het dorp waar ik vandaan kom.
Nu zijn we 4 jaar verder waarvan we er al 2 samen wonen :o .
Ik heb lange tijd ook gedacht het zit er voor mij niet in en ineens was die kennis daar :Y)

maar TS 1 ding STOP met die getrouwde man... het is voor jezelf niet goed maar wat dacht je van zijn vrouw en 5 kinderen. Door je in te laten met die man kwets je nog 6 andere personen :(:) .

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:21

amoj schreef:
Ik heb geen vriendinnen, ga daarom ook nooit stappen. Mede daarom heb ik een beetje die angst dat ik nooit iemand tegen ga komen; ik kom bijna nergens.
Ik werk veel, heb stage of ga naar school. Maar dat zijn geen plekken waar ik leuke jongens tegen ga komen.

Het is ook helemaal niet zo dat ik wil gaan "zoeken", maar ik kom gewoon nergens.

Iig fijn dat ik niet de enigste ben...

Dat was ook mijn geval een beetje. Ik kwam op stal, meer vrijwel niet. Toen ik 19 was heb ik mijn eerste relatie gekregen met een jongen die ik per toeval een keer op stal tegenkwam.

Dat is na bijna een jaar weer uit gegaan. Daarna ben ik zo'n driekwart jaar single geweest. In die tijd heb ik me eens ingeschreven op een datingsite. Eigenlijk gewoon voor de fun, kijken wat er rondliep en kijken of ik wel een beetje in de smaak viel. Daar kwam ik een jongen tegen van 9 jaar ouder waarmee het goed klikte. Hij woonde wel 50 a 60 km van mij vandaan. Het begon met wat berichtjes via de site. Daarna appjes. Uiteindelijk een keer een date en nog een en nog een. Nu zijn we bijna 2 jaar samen en wonen we ook samen :)

Dus ook voor jou komt er heus wel iemand op je pad ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:39

TS, ten eerste moet je uit deze situatie. Die vent met 5 kinderen (ook nog getrouwd, toch?) maakt zwaar misbruik van je. Het is je werkgever, dus je moet op zoek naar ander werk.
Sort this out first. Daarna kun je pas verder met je leven. Ik vind dit echt een ongezonde situatie.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:25

TS: van die kerel moet je echt af..

Ik ben vanaf mijn 20ste zo'n 2,5/3 jaar vrijgezel geweest, hele leuke dates gehad, en echt geleefd. Die dates liepen alleen nooit uit op iets serieus.. Was de moed ook een beetje aan het opgeven :=

Tot ik op vakantie ging, en daar mijn (inmiddels) verloofde tegen kwam en in september gaan we trouwen! :D Het kan echt heel rap gaan, geniet van de tijd die je hebt en ga niet zielig thuis zitten. Ga leuke dingen doen, of internetdaten! Maar kom van die kerel af! Je bent speelgoed voor hem.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:41

Die man , tevens baas van ts, heeft niet alleen een vrouw en 5 kinderen en is veel te oud, maar is ook de oom van TS. Zie berichten van Ts in topic "ongelukkig in relatie". Absoluut geen gezonde situatie.

Lieve Ts: zoek hulp, een andere baan en andere plek om te wonen. Werk aan jezelf en dan komt er vanzelf iemand op je pad.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:57

Toen ik 19 was dacht ik ook wel eens zo. Uitgaan deed ik niet en spontaan iemand tegen komen deed ik ook niet... stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld op een datingssite en nu, 24 jaar, getrouwd en kind nr 2 op komst.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 20:58

Eef_Bam schreef:
Die man , tevens baas van ts, heeft niet alleen een vrouw en 5 kinderen en is veel te oud, maar is ook de oom van TS. Zie berichten van Ts in topic "ongelukkig in relatie". Absoluut geen gezonde situatie.

Lieve Ts: zoek hulp, een andere baan en andere plek om te wonen. Werk aan jezelf en dan komt er vanzelf iemand op je pad.

:?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:17

Ik denk btw dat maar weinig mannen zijn die serieus relatie aan willen gaan met een meid die al een relatie heeft.
Ik ga er ook in mee in eerste die relatie verbreken en dan aan je zelf werken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:19

Tulandro schreef:
Eef_Bam schreef:

:?

In dit topic vertelt Ts dat haar baas (met vrouw en 5 kinderen) familie van haar is:
[url]viewtopic.php?f=2&t=1870425&hilit=Oom[/url]

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:19

Eef_Bam schreef:

Ik geloof dat het geen familie is, maar ze het beschreef als een oom-nicht relatie, omdat het zo voor haar (toentertijd) voelde. :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 21:28

Jennifuur schreef:
Eef_Bam schreef:

Ik geloof dat het geen familie is, maar ze het beschreef als een oom-nicht relatie, omdat het zo voor haar (toentertijd) voelde. :)

Het is wel degelijk een oom. Zijn vrouw noemt ze haar tante en in een ander topic had ze het ook over de familieband.
Maar los daarvan is het natuurlijk zwaar ziekelijk.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:10

Zelfs incest. 3e graad.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:14

Van incest durfde ik niet te spreken, vind dat altijd zo luguber klinken en weet niet of oom + nicht onder incest valt.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:18

Whut... TS, klopt dit? Dan zou ik toch eens overwegen om eens met een therapeut in gesprek te gaan.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:22

janderegelaa schreef:
Zelfs incest. 3e graad.

Als ze geen bloedband hebben (dus oom is aangetrouwd) is het geen incest.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:22

Brainless schreef:
janderegelaa schreef:
Zelfs incest. 3e graad.

Als ze geen bloedband hebben (dus oom is aangetrouwd) is het geen incest.

Maar gezond is anders. :\