Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bon_charmeur schreef:ik vind het wel een raar verhaal.. alsof het geschreven word door een penny.
mijn excuus als ik je hiermee beledig.. maar snap er werkelijk geen hol van. dus omdat jij te maken heb met huiselijk geweld.. maar om je paardje niet weg gaat.. die wel gehaald kan worden...
op straat slapen.. enz enz..
of ben ik echt de enige
Heb er geen woorden voor, zo vreselijk
troi schreef:Ik zie hier rdelijk wat overeenkomsten met een topic van een tijd terug geschreven door bokker maricography (volgens mij heet ze tegenwoordig anders). Die is volgens mij uit die nare relatie gekomen en heeft haar paard behouden.
troi schreef:Ik zie hier rdelijk wat overeenkomsten met een topic van een tijd terug geschreven door bokker maricography (volgens mij heet ze tegenwoordig anders). Die is volgens mij uit die nare relatie gekomen en heeft haar paard behouden.
elenaMM77 schreef:we horen het verhaal ook maar van een kant..
als je ook las hoe veel pijn ze nog heeft aan haar breuken in het verleden,
het leek in ieder geval alsof ze bijna kapot ging aan de pijn in haar rug vannacht,
dan zou ik ook absoluut niet mogen rijden van mijn partner.. No way in hell dat ik nog op een pony zou mogen stappen als ik met regelmaat (want ook in andere topics zie je het terugkomen) nog zou mogen paardrijden.
ik ben het met Rocamor eens dat ze erg wazig en onsamenhangend was in haar manier van schrijven, maar ook op de manier waarop ze beslissingen maakt in het kader van haar eigen veiligheid.
in plaats van leger des heils of blijf van mijn lijf, zou ik eerder denken aan crisisopvang zodat ook eventueel psychische hulp direct opgestart kan worden, want gezonde keuzes worden er niet gemaakt.
Ayasha schreef:elenaMM77 schreef:we horen het verhaal ook maar van een kant..
als je ook las hoe veel pijn ze nog heeft aan haar breuken in het verleden,
het leek in ieder geval alsof ze bijna kapot ging aan de pijn in haar rug vannacht,
dan zou ik ook absoluut niet mogen rijden van mijn partner.. No way in hell dat ik nog op een pony zou mogen stappen als ik met regelmaat (want ook in andere topics zie je het terugkomen) nog zou mogen paardrijden.
ik ben het met Rocamor eens dat ze erg wazig en onsamenhangend was in haar manier van schrijven, maar ook op de manier waarop ze beslissingen maakt in het kader van haar eigen veiligheid.
in plaats van leger des heils of blijf van mijn lijf, zou ik eerder denken aan crisisopvang zodat ook eventueel psychische hulp direct opgestart kan worden, want gezonde keuzes worden er niet gemaakt.
Maar hij zou je wel stallen laten mesten?
elenaMM77 schreef:door de vraagtekens in het verhaal, weet ik ook niet wat ik van dat stallen mesten moet denken ayasha, dat bedoel ik nu juist.
want of, hier is een extreem narcistische man in het spel en haar gezondheid, zowel mentaal en fysiek wordt te grabbel gegooid.
of TS is labiel en ziet het allemaal niet meer helemaal helder, waardoor ook bepaalde zaken in haar directe omgeving op een andere wijze worden opgevat als dat ze daadwerkelijk zijn.
Ze slikt(e) medicatie, heeft al eens met een overdosis op 15 km gewandeld(?), wil zwerven in plaats van naar opvang.. vind iemand midden in de nacht die haar pony komt veilig stellen, maar laat zichzelf niet in veiligheid brengen.. ze chat met 113 (zelfmoord/depressie crisis chat), die haar laten weten dat ze het finaal mis zien gaan (wat voor mensen zijn dat die dat zeggen?). is wel vaker weggelopen.
Dan kan ze in mijn ogen toch echt beter naar een crisis opvang gaan met psychologische hulp dan naar het leger des heils of blijf van mijn lijf huis..
of de man daadwerkelijk schuldig is of niet.. daar laat ik mij verder niet over uit.
hij kan haar proberen te helpen, terwijl zij hem afstoot en alleen negativiteit ziet
of hij is een dader van huiselijk geweld.
maar de informatie en het verhaal zijn zo onsamenhangend, dat daar volgens mij weinig over te zeggen valt.
Wat het hobby verbieden betreft. Ook daarover kan ik niet oordelen.. Ik weet niet of de vrouwen in kwestie ook de kostwinnaars zijn, wat het huishouden kost en welke keuzes er gemaakt worden.. Paarden houden is nu eenmaal een dure hobby.. wat alleen misschien net wel kon, kan prima onmogelijk worden na de komst van kinderen of bij een gemeenschappelijk huishouden.