Wat mij nou is overkomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:23

Sannert schreef:
Ik heb al vaker kussens liggen wiegen omdat ik dacht ik dat de baby in mijn handen had. Die lag dus in zijn bedje nog te huilen en ik zat met een kussen in mijn armen op bed te wiegen en sst te zeggen. :') vriend die dan wakker werd van het gehuil heeft me vaak genoeg voor gek verklaard. En baby's die kwijt waren herken ik ook. Wakker schrikken en het hele bed overhoop gooien, vriend half eruit duwen, want de baby is kwijt ! Die lag natuurlijk lekker in eigen bedje. :')

Mijn man heeft dat ook :')
Die ligt dan ook een kussen of de kat te sussen terwijl de jongste in zijn bedje nog ligt :')

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:19

RoosTinker schreef:
Sannert schreef:
Ik heb al vaker kussens liggen wiegen omdat ik dacht ik dat de baby in mijn handen had. Die lag dus in zijn bedje nog te huilen en ik zat met een kussen in mijn armen op bed te wiegen en sst te zeggen. :') vriend die dan wakker werd van het gehuil heeft me vaak genoeg voor gek verklaard. En baby's die kwijt waren herken ik ook. Wakker schrikken en het hele bed overhoop gooien, vriend half eruit duwen, want de baby is kwijt ! Die lag natuurlijk lekker in eigen bedje. :')

Mijn man heeft dat ook :')
Die ligt dan ook een kussen of de kat te sussen terwijl de jongste in zijn bedje nog ligt :')

Ik heb ook eens zoiets raars gehad

In m'n droom bevallen van n kind maar smorgens moest ik werken en had ik de baby maar op de bank gelegd met kussens en na m'n werk gegaan
Toen ik terug kwam lag die heerlijk te slapen :+
Toen ik dat vertelde op t werk kwam m'n baas niet meer bij
Hij vond dat ik m maar moest meenemen en bij hem op kantoor moest zetten

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:50

SANEX schreef:
Mijn man heeft me een keer geprobeerd te wurgen snachts, althans, dat dacht ik. Ik werd wakker en zie ineens mn man boven me hangen en met beide handen op me afkomen. Ik schrok me kapot, sloeg hem weg en riep 'Wat doe jij nou idioot?!' _-:( Hierop schrok hij wakker, wist eerst even niet wat er gaande was maar toen we beide weer bij zinnen kwamen, had hij als verklaring dat hij droomde dat hij een grote bal moest wegduwen... %)

Lekker dan, en jij ziet mijn hoofd aan voor een grote bal? Ik weet dat ik een ronde kop heb maar je kunt ook overdrijven :') Hoewel ik behoorlijk geschrokken was, het leek echt net of hij op mn keel afkwam met zn handen, konden we er later wel om lachen

Haha dit heeft mijn ex ook gehad. Die sloeg een keer zijn arm uit maar kwam op mijn keel terecht en hij riep blijven liggen je kunt niet omhoog, het is gevaarlijk. (uit ervaring weet ik dat ik moet praten en niet moet gaan stribbelen) dus ik zei er is niks aan de hand en ik krijg geen lucht.
Toen hij thuis woonde ging hij regelmatig een blokje om :') zijn zus hield hem een keer tegen toen werd hij boos, beet hij haar en sloot haar op in de kast..

Hij ging ook regelmatig na de keuken toe en at de snoeppot leeg, nam er een paar naar bed. Hij vond het zo raar de dat snoeppot zo hard ging, hij wist nergens van af en ontkende het ook nog glashard :+

Mariekexxx

Re: Wat mij nou is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:01

Dit topic is echt geweldig lig helemaal dubbel van alle verhalen hier. :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:35

Maikemaik schreef:
Heb ooit half slapend midden in de nacht aan mijn vriend gevraagd of hij net zo aan de deur stond te krabben........waarop hij gezegd schijnt te hebben dat hij dat al een tijdje niet meer deed :')

Hahaha deze is geweldig!

Ik heb ook vaak dat ik slaapgesprekken met mn vriend heb, maar kan ze me nooit meer herinneren helaas! :+

xZiva_

Re: Wat mij nou is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:49

En ik maar denken dat ik de enige was :+
ik heb dit heel vaak als mijn moeder me 's ochtends wakker maakt. Ik begin maar wat te brabbelen en zie van alles.. mijn moeder vraagt dan iets en ik vertel over iets heel anders, en zelf weet ik het nog maar heel vaag daarna..

Ook indd midden in de nacht wakker schrikken en echt zeker weten dat je iets ziet, dood eng! := heb zelfs wel eens een man naast me zien liggen, maar toen kon ik om de 1 of andere manier wel weer slapen :Y) :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:50

Hahaha die afgrond is ook geweldig, ik zie het zo voor me!