ex heeft me een valentijns cadeau gestuurd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:26

ilayda schreef:
Heb zo juist het andere topic gelezen en werd daar ook een beetje verwarrend van.

Eerst heel graag een kinder wens, dan per ongeluk zwanger en dan wilt je het weg halen.
Maar misschien miskraam.

Ben je dan nog wel zwanger dan?

Dit is toch echt totaal niet relevant in dit topic?

dromertje2

Re: ex heeft me een valentijns cadeau gestuurd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:32

Nee, maar ze begint er zelf over dus dan kan je el aan reactie's verwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:35

Goof schreef:
ilayda schreef:
Heb zo juist het andere topic gelezen en werd daar ook een beetje verwarrend van.

Eerst heel graag een kinder wens, dan per ongeluk zwanger en dan wilt je het weg halen.
Maar misschien miskraam.

Ben je dan nog wel zwanger dan?

Nou inderdaad, denk dat TS op dit moment totaal niet op zulke reactie's zit te wachten. Het is al lastig genoeg.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:50

Ja zij begint toch over zwanger, dan word er gezegd door iemand lees haar andere topics. Daar zie ik dat ze een abortus wil laten doen maar misschien heeft ze toch een miskraam.
En nu zegt ze dat ze zwanger is?
Dan mag ik dat toch wel vragen, jeetje jullie maken ook problemen om niks.
Het is gewoon een vraag, het is niet zo dat ze helemaal niks over haar zwangerschap heeft gezegd hier toch?
Als ik dan zomaar dit zou zeggen dan hebben jullie inderdaad gelijk, maar voor nu is dat niet zo.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:52

[***] schreef:
Goof schreef:

Nou inderdaad, denk dat TS op dit moment totaal niet op zulke reactie's zit te wachten. Het is al lastig genoeg.

Zegt diegene die net een stap-voor-stap uitleg geeft om de berichten van TS terug te lezen.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:53

chanel1985 schreef:
Nee, maar ze begint er zelf over dus dan kan je el aan reactie's verwachten.

Volgens mij heeft TS op dit moment vooral even positieve reacties nodig. Dus je kan inderdaad reacties verwachten, maar het is wel leuk om het dan even positief te houden, toch?

Wat ga je doen, TS? Heb je het aan je vriend vertelt? Misschien kun je met hem een gepast antwoord bedenken wat bij jullie past. Of je de amiibo wil terugsturen oid ligt helemaal aan jou. Het ding houden en alleen maar aan je ex denken (op een negatieve manier) is natuurlijk ook niet prettig.
Wel zou ik er snel wat mee doen, anders blijf je er zo mee zitten, hè? Beter van niet, op dit moment. Ongewenst zwanger zijn lijkt me ook niet niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:57

ilayda schreef:
Ja zij begint toch over zwanger, dan word er gezegd door iemand lees haar andere topics. Daar zie ik dat ze een abortus wil laten doen maar misschien heeft ze toch een miskraam.
En nu zegt ze dat ze zwanger is?
Dan mag ik dat toch wel vragen, jeetje jullie maken ook problemen om niks.
Het is gewoon een vraag, het is niet zo dat ze helemaal niks over haar zwangerschap heeft gezegd hier toch?
Als ik dan zomaar dit zou zeggen dan hebben jullie inderdaad gelijk, maar voor nu is dat niet zo.

Ze had het over 'een situatie', niet handog van haar, maar ik kan het begrijpen aangezien ze waarschijnlijk momenteel veel aan haar hoofd heeft. Maar dan nog is het geen reden om daarover door te gaan terwijl het totaal niet relevant in dit topic is. En ook omdat het een gevoelig onderwerp is moet je dat niet willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:00

Zegt diegene die net een stap-voor-stap uitleg geeft om de berichten van TS terug te lezen.[/quote]
Reden daarvoor was omdat er 'gefeliciteerd' reactie's kwamen, lijkt me handig om dan even te vermelden door middel van het verwijzen naar het andere topic van ts dat dat niet zo gepast is in deze situatie. Het was juist niet mijn bedoeling dat er daardoor nog verder op door gegaan zou worden.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:36

Pluttersput schreef:
Ik vind dat niet laag. Ik vind het laag van hem om te steuken in een relatie op deze manier. Als een van mijn exen dit deed kreeg hij hetzelfde, en als een ex van mijn lief dat deed was ik ook niet blij. Ik vind dat je dat als ex in een situatie als deze het gewoon te laten hebt.
Je mag het laag vinden, maar ik vind van niet ;)

Ik vind jouw mentaliteit klein en naar.

Als 'mijn'* vriendin romantische aandacht krijgt (van een ex of ander) dan vind ik dat +:)+ voor haar.
Dan ben ik daar ook voor mezelf blij mee want een romantisch gewaardeerde vrouw kiest voor mij.
Een attentie maakt heus niet dat ze blijft of gaat en is imo gewoon LEUK.

* naar bezittelijk voornaamwoord want ze is van haar heerlijke onafhankelijk eigen zelf.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:40

Als TS geen reacties wilt moet ze misschien niet haar hele leven online gooien ;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 23:41

Geen felicitaties willen is in mijn ogen iets anders.
Ik vroeg om meningen en visies.
Niet om felicitaties. Als ik dat had gewild had ik wel een topic aangemaakt over mijn zwangerschap.
En dit topic gaat überhaupt niet over mijn zwangerschap dus het zou fijn zijn als het daar nu niet meer over gaat.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:44

Ik zou het inderdaad weggeven of wegdoen. en niks tegen je vriend vertellen.
Je doet hem er waarschijnlijk alleen maar schade mee want hij kan helemaal niks met deze info alleen zich zorgen maken dat jij je ex gaat appen en het weer gezellig wordt. Lekker laten.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:46

Huertecilla schreef:
Pluttersput schreef:
Ik vind dat niet laag. Ik vind het laag van hem om te steuken in een relatie op deze manier. Als een van mijn exen dit deed kreeg hij hetzelfde, en als een ex van mijn lief dat deed was ik ook niet blij. Ik vind dat je dat als ex in een situatie als deze het gewoon te laten hebt.
Je mag het laag vinden, maar ik vind van niet ;)

Ik vind jouw mentaliteit klein en naar.

Als 'mijn'* vriendin romantische aandacht krijgt (van een ex of ander) dan vind ik dat +:)+ voor haar.
Dan ben ik daar ook voor mezelf blij mee want een romantisch gewaardeerde vrouw kiest voor mij.
Een attentie maakt heus niet dat ze blijft of gaat en is imo gewoon LEUK.

* naar bezittelijk voornaamwoord want ze is van haar heerlijke onafhankelijk eigen zelf.

Maar dan zit je weer met 'goede' exen, dus vriendschappelijke en ' slechte' exen dus stalkers, jaloerse etc. Denk dat je liever hebt dat je vriendin van de eerste soort wat krijgt dan van ene die bezig blijft... athans ik toch

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 23:49

RoyceMack schreef:
Je doet hem er waarschijnlijk alleen maar schade mee want hij kan helemaal niks met deze info alleen zich zorgen maken dat jij je ex gaat appen en het weer gezellig wordt. Lekker laten.

Dit dacht ik dus ook, maar schijnbaar zijn we daar in de minderheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:51

Toch zou ik persoonlijk het wel vertellen. In een relatie lijkt het me niet de bedoeling om het e.e.a. voor elkaar te gaan verzwijgen. De waarheid komt toch wel boven water..
Zeker aangezien het op een openbaar forum staat, wel iets om rekening mee te houden ;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 23:52

Maar ik weet dat het hem alleen maar vreselijk dwars gaat zitten. Om bovenstaande reden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:52

Ik deel mijn leven met mijn man, dus ook dat soort dingen. Als mijn man er moeite mee heeft dat een ex dat zou doen, ligt het aan hem even heel simpel gesteld.

Als het het met de hele wereld kan delen, dan ook wel met je vriend lijkt mij :+

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:53

fleurtjeuh schreef:
RoyceMack schreef:

Maar waarom heb je een meerderheid van zelfde mening nodig om te doen wat je wilt doen? Als jij dat zo wil doen, moet je dat toch gewoon doen en niet iets gaan doen omdat de meerderheid dat zo ziet/ zou doen?

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:54

fleurtjeuh schreef:
Maar ik weet dat het hem alleen maar vreselijk dwars gaat zitten. Om bovenstaande reden.

En vervolgens leest hij het op bokt.
Slim...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:55

Als het hem dwars gaat zitten dat je verteld dat je ex je een cadeau heeft gestuurd en als je hem dan om advies vraagt, lijkt het me in mijn optiek geen hele volwassen relatie. Ga wat dat betreft met vuurneon mee; je deelt op dit moment je leven met je partner, althans, ik ga er vanuit dat je heel erg verliefd bent op elkaar en wellicht zelfs van houden van spreekt. Dan zijn dat soort dingen heus bespreekbaar te maken. Je kan er simpelweg duidelijk bijvertellen dat het een ex is; ik neem aan dat hij weet dat hij niet je eerste vriend is.

eef_doortje

Ik denk dat je het wel moet vertellen ik kan je vriend goed voorstellen door mijn verleden ben ik ook erg onzeker geweest en soms nog steeds in mijn huwelijk. Nu zou ik het wel fijn vinden als mijn man mij dit zou vertellen want als ik er later op een andere manier achter zou komen zou ik nog meer argwaan krijgen. En zal ik alleen maar onzekerder worden, je kunt hem dit zeggen, maar er ook bijzeggen dat je dit cadeau niet gaat accepteren!

Edit typfout veranderd
Laatst bijgewerkt door eef_doortje op 14-02-16 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Ik vertel mijn vriend alles wat mij oa dwars zit.. Het zit jou behoorlijk dwars, anders open ie geen topic op bokt

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 23:56

fleurtjeuh schreef:
RoyceMack schreef:

Je vraagt om advies en dan sla je het allemaal af. Als je toch je eigen plan trekt, waarom vraag je het dan? Ook dat je zwanger bent is niet relevant in dit topic, je wilt er ook geen felicitaties over horen.
Waarom vertel je het dan?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 23:59

Ik was benieuwd wat andere mensen zouden doen.
Mag ik daar niet naar vragen?

En dat vertelde ik, omdat iemand er naar vroeg, dus gaf ik eerlijk antwoord.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 00:01

In dat geval zou ik het tegen je vriend zeggen, maar dan wel zelfverzekerd; ik heb het weggedaan want ik wil er niks mee, heb er niks aan en wil ook niks meer met ex te maken hebben.
Als je vriend ook een beetje vertrouwen in jou heeft moet hij dan wel doorhebben dat hij er niks achter hoeft te zoeken.
Ik zou het wél heel erg vinden als mijn (toekomstige) vriend zoiets als dit voor mij geheim zou willen houden.. Liefst nog zo snel mogelijk zeggen want je maakt dit met de tijd alleen maar moeilijker. Eerlijkheid duurt het langst..