Oef ik heb in de loop der jaren best wel wat dingen gewonnen eigenlijk.
- gourmetstel via een tefal winactie op hun site - haarproducten pakket van Syos en een haarmakeover (t.w.v. €150) - Verwenpakket met allerlei douche en bad spulletjes (beetje a la lush/homemade) en wat sieraden en spulletjes - Kaartjes voor optreden van Maaike Ouboter via de radio En nog wat dingen, maar kan het mij niet meer herinneren.
Tanya
Geplaatst: 11-02-16 16:22
Ja ik!
Online, winacties, etc..
- 100 euro shoptegoed Primark (moest op een originele manier laten zien dat ik Primark fan was) - Paul Frank reiskoffer (heel lang geleden, moest beargumenteren waarom ik die koffer wilde) - Nagelverzorgingssetje (Bel en winactie) - Verscheidene boeken, ik denk een stuk of 3 (Online, formulier invullen) - Een fiets (moest een selfie van mij met mn oude fiets posten) - Oogpotloodje
Imala204
Geplaatst: 11-02-16 16:40
Via Fb: 1 kerstzadeldekje bij Ruitersport Limbug en een "mini project"Annie Sloan pakket bij l'armoir Kasten en Zo
verder nog via andere acties tegoedbonnen bij kledingzaak ed. En uiteraard in de loop der jaren nog wat (geld)prijzen bij Staatsloterij, vriendenloterij en postcodeloterij enz....
LiannePuthzy
Geplaatst: 11-02-16 19:57
o ja, en bij de plaatselijke kleindiertentoonstelling een fruitmand, had t gewicht van een kalkoen bijna goed geraden, ik was degene die het dichtst bij het echte gewicht zat met raden (ik was toen een jaar of 8 )
Dreamy
Geplaatst: 11-02-16 19:59
Twee kaartjes voor Dumb and Dumber 2, incl. gehaald en gebracht worden met deze auto:
Hmm, ik heb wel een paar keer iets gewonnen. Toen ik klein was heb ik filmtickets gewonnen voor het Huis Anubis. Paar jaar geleden een boek, en vorig jaar en Hunger Games pakket. Vast nog wel meer, maar daar kan ik nu even niet opkomen.
Ik heb vorig jaar een dekje gewonnen en begin dit jaar paardensnoepjes.
Paris_
Geplaatst: 11-02-16 20:48
Wij hebben al heel wat gewonnen. Vooral mijn moeder, met het oplossen van puzzels die je dan door moet bellen. De mooiste prijzen? Dat was toch wel dat we maarliefst 2x een reis naar Disneyland hadden gewonnen... (1x via de Vriendin, 1x via WE Fashion) Afgelopen jaar een paar BR jodphurs gewonnen, weekendje weg, bioscoopbonnen, tja.. en vast nog wel meer, maar kan er nu even niet opkomen.
Ik deed vroegáh iedere maand mee met de prijsvraag in de Penny, moest je de oplossing nog via de post sturen!
Penny bordspel via Penny Tas en pen van Ismijnpony Yoghurt pakket via de Biologische winkel
Jellybeans
Geplaatst: 11-02-16 21:22
Minke_ schreef:
Schoenveters van de Penny
Ooh ooh ooh ik heb een keer een schriftje van de Penny gewonnen.
edwardway
Geplaatst: 11-02-16 21:22
Jellybeans schreef:
Minke_ schreef:
Schoenveters van de Penny
Ooh ooh ooh ik heb een keer een schriftje van de Penny gewonnen.
Oh ja! Ik ook!
LiannePuthzy
Geplaatst: 11-02-16 21:51
schriftje heb ik ook gewonnen
mie123gie
Geplaatst: 11-02-16 22:01
Ik doe eigenlijk alleen mee met dingen waarbij ik concert kaarten kan winnen -Meet&greet met en toegang tot de secret showcase van We Came As Romans. -Concert kaarten voor PVRIS -Concert kaarten voor Marilyn Manson -Weer concert kaarten voor PVRIS -Meet&greet met ROAM -gesigneerde drumstokken van Tonight Alive