Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:05

_Dominique schreef:
Dat gewrichten knakken doe ik zelf (heeeeeel vaak) maar kan er wel gewoon tegen als anderen het doen. Als ik het niet doe heb ik heel snel last van gewrichtspijn. :=

Ik ook! Maar probeer het wel zo vaak mogelijk buiten het zijn van mensen te doen.
Maar soms doe ik het ook wel eens achter de kassa, oeps :x

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:36

De geur van nivea :x

Clowns en zwarte pieten, doodeng.

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:46

*Clowns
*Straatartiesten, de angst dat ze mij moeten hebben. :')
*Etende mensen die enigszins geluid maken.
* Dronken mensen
*Ik durf geen hout te pakken, ik word er panisch van.
*Veel mensen op 1 plek trek ik ook niet.
*Een haakje aan de nagels en dan ergens achter blijven hangen
*Koude satésaus aan de vinger krijgen bij het afspoelen van de afwas.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:37

O maar Zwerte, ik vind het juist heerlijk om me aan intens gelukkige kids-zeggers te ergeren :D

Wat zegt het over mij dat ik zwelg in ergernis? :\ :))

Anoniem

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:53

Of uberhaupt andermans eten aanraken bij de afwas aaaah vreselijk. :=

Ohja als je uit de douche komt en je direct de kou over je hele lichaam voelt..

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:55

_Dominique schreef:
Of uberhaupt andermans eten aanraken bij de afwas aaaah vreselijk. :=

Ohja als je uit de douche komt en je direct de kou over je hele lichaam voelt..

Nat haar, al dan niet van jezelf.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:59

Koper schreef:
O maar Zwerte, ik vind het juist heerlijk om me aan intens gelukkige kids-zeggers te ergeren :D

Wat zegt het over mij dat ik zwelg in ergernis? :\ :))

Kan van alles zeggen, zo zwartwit is het gelukkig allemaal niet. Eerste wat in mij opkomt is dat je misschien in het dagelijks leven jezelf erg oplegt om je netjes te gedragen tegen anderen en juist dan is je goed ergeren juist heel lekker omdat je jezelf even die ruimte geeft. Komt als eerste in me op omdat het bij mij op die manier werkt, maar het kan net zo goed totaaaaal anders zijn voor jou.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:05

Ballonnen, ik heb echt een schijthekel aan die dingen. Vind ze ook eng. :=

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:14

Het geluid van de stofzuiger.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:44

Ik heb kleine OCD trekjes... Dus eigenlijk alles wat niet gelijk, recht of whatever is.... voorbeeld; Als je een trui aan hebt met een capuchon, dus waar touwtjes aanzitten, kan ik er echt niet tegen als de touwtjes niet op 1 hoogte hangen. Stoelen moeten helemaal mooi recht aangeschoven zijn aan tafel. Kussens op ons bed moeten aan beide kanten evenveel ruimte over hebben. Een glas moet precies op het midden van het onderzettertje staan... Ja allemaal dat soort dingen :+.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:51

Ik bedenk me opeens wat ik het ergst vind: kramp. Plotselinge kramp die in je kuiten, maar vooral voet of tenen schiet, zodat het helemaal kromtrekt. Wat een hels gevoel is dat. Ik heb er momenteel veel last van en heb nog niet echt iets gevonden dat er goed tegen helpt.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:59

Resistance schreef:
Mirjam1202 schreef:
1. smakkende/knagende mensen.... of eigenlijk gewoon etende mensen in het algemeen :=
2. mensen die nagelbijten in het openbaar.... bah.
3. mensen die in het openbaar overal krabben... dit heeft geen toelichting nodig neem ik aan :\
4. mensen die zo'n laf handje geven bij felicitaties, ontmoetingen etc. >;)
5. mensen die altijd de deur achter hun kont open laten staan... _-:(
6. mensen die extreem droge handen/lippen hebben... opzich mag je in 2016 best crème of balsem gebruiken... Dacht ik zo...
7. extreem burgerlijke mensen... brrrr.... :r

Amen _/-\o_

Nog zoiets vreselijks:

Het laatst zat er een vrouw tegenover me in de trein die zo ongelofelijk zat te zweten... de hele tijd met een nat wc-papiertje haar hoofd deppen enzo..

Misschien dat het een of andere afwijking is maar ik vind het gewoon goor. -O-

Hahaha klopt... heel sneu voor haar, maar ik moet zeggen dat ik het niet echt een pretje vind dat zij dit met mij deelt... in het openbaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:21

Het geluid van het doortrekken van de wc beneden bij ons. Het is zo hard ik schrik altijd :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:00

- mensen die te laat komen
- het geluid van iemand die zijn nagels knipt
- witte koppen op puisten
- een vies aanrecht

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:47

Sunrise_ schreef:
Ik bedenk me opeens wat ik het ergst vind: kramp. Plotselinge kramp die in je kuiten, maar vooral voet of tenen schiet, zodat het helemaal kromtrekt. Wat een hels gevoel is dat. Ik heb er momenteel veel last van en heb nog niet echt iets gevonden dat er goed tegen helpt.

Probeer je al magnesum? Mijn vader slikt dat tegen kramp in zijn been ( door hernia)

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:53

Ik word helemaal naar van mensen die hun vingers knakken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:01

Als er eten tussen m'n tanden zit. Ik vind dat zo intens vreselijk.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:04

Het geluid van een krijtje op een krijtbord, schuim om te eten (door het knarsen) en te laat vertrekken, veroorzaakt enorme stress.
Eten in het afwaswater, afschuwelijk

Vast nog veel meer dingen haha

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:04

Mensen die niet meedeen aan je gesprek, maar dan iets opvangen en het gesprek overnemen. Vre-se-lijk

Larissa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:13

Wow wat een fijn topic dit, ik kan me helemaal vinden in een aantal ergernissen van jullie haha :')
Ik ben zelf ook nogal gevoelig op geluiden, en vandaag in de trein was het ook weer feest! Iemand met een koptelefoon die zo hard stond dat ik kon meegenieten met de muziek en iemand een stuk verder in de coupé die ik een stokbroodje zag eten, en daarna even met haar tong de stukken tussen haar tanden ging verwijderen, echt dat geluid van dat speeksel, zo hard, gatverdamme :\

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:19

Ohhh en nog één:
Moeders (soms ook vaders) wie alles, maar dan ook echt alles delen met je over hun kinderen...
Ik wil best wel weten of Peter zijn zwemdiploma heeft gehaald, en ook of Petra haar veters al zelf kan strikken, maar nee ik hoef niet te weten hoelang, hoe vaak en waar hij of zij diarree heeft gehad... en ook niet hoe vaak je kleine spruit in zijn luiertje heeft ontlast, laat staan dat ik wil weten wat voor een kleur het had...

En je moet alle termen maar kennen hè... Berg, spruw, hydrofiele luiers...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:21

Mirjam1202 schreef:
Ohhh en nog één:
Moeders (soms ook vaders) wie alles, maar dan ook echt alles delen met je over hun kinderen...
Ik wil best wel weten of Peter zijn zwemdiploma heeft gehaald, en ook of Petra haar veters al zelf kan strikken, maar nee ik hoef niet te weten hoelang, hoe vaak en waar hij of zij diarree heeft gehad... en ook niet hoe vaak je kleine spruit in zijn luiertje heeft ontlast, laat staan dat ik wil weten wat voor een kleur het had...

Of wanneer ze om het uur foto's op facebook zetten van hun "kleine prins"... :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:23

Larissa___ schreef:
Wow wat een fijn topic dit, ik kan me helemaal vinden in een aantal ergernissen van jullie haha :')
Ik ben zelf ook nogal gevoelig op geluiden, en vandaag in de trein was het ook weer feest! Iemand met een koptelefoon die zo hard stond dat ik kon meegenieten met de muziek en iemand een stuk verder in de coupé die ik een stokbroodje zag eten, en daarna even met haar tong de stukken tussen haar tanden ging verwijderen, echt dat geluid van dat speeksel, zo hard, gatverdamme :\

Ik had er het laatst een die zonder koptelefoon al zijn e-birthdaycards zat te bekijken en luisteren...

Ja man, we weten nu wel dat je vrienden hebt... *D

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:25

Beurs fruit en idd die sliertjes aan bananen bah :r

Mensen die rochelen en op straat spugen. Niet alleen smerig maar ook onbeschoft.

Sommige schreeuwerige reclames zoals die van de kruidvat en de mediamarkt. En nu heb je die irritante reclame van de lidl over stamppot... komt twintig keer per avond voorbij _-:(

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:26

Ik krijg een bijna paniek aanval van crème op mijn handpalmen. Kan gewoon niet tegen het gevoel van vet!
Ook als iemand mij een hand geeft met net ingewreven handen wordt ik gek! Of als ik het stuur of een deurknop pak die onder de crème zit :r