Vreemde dingen waarvan je ontspant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:39

Ik heb ook iets raars, ik ontspan altijd meteen als ik mijn wenkbrauw dubbelvouw, echt mensen kijken me soms raar aan :')

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:40

Simmerr schreef:
Ik heb ook iets raars, ik ontspan altijd meteen als ik mijn wenkbrauw dubbelvouw, echt mensen kijken me soms raar aan :')

Heb je daar geen foto van?? :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:41

Simmerr schreef:

Hoe? Horizontaal vouwen of verticaal? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:42

Nayomie schreef:
Sure? Het is best gek.
Ik kan erg ontspannen als er een vlieg op me zit. Die pootje, dat gekriebel, ontspannend :o

Daar kan ik nou echt helemaal hysterisch van worden _O-

Wel als mijn vriend over mn arm, hoofd, been, voet kriebelt, dat is echt ontspannend :') .

Simmerr

Re: Vreemde dingen waarvan je ontspant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:44

Naar boven. :')

Nee geen foto, ga hem ook niet maken ziet er te belachelijk uit :')

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:46

Jammer :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:47

In het mos zitten en kriebelen aan mos, ik hou van mos. :')

Ik denk dat ik mijn meeste ontspannen geluksmomentjes uit de natuur haal.

Op een steen zitten die verhit is door de zon aan een riviertje/beekje met mijn voeten in het koude water, dat contrast. <3

Wanneer de temperatuur buiten haast neutraal is, niet koud en ook niet warm met een héél zacht briesje.

Als het flink vriest wandelen en het heel warm hebben, behalve je gezicht.
En in de warmte in van die velden met lang wuivend gras, dat vind ik altijd zo vredig.

Kijken naar een slapend dier. :=

En wegzwijmelen bij de geur van mijn vriend haha.

De geur van een lucifer die net is uit gegaan. Lavendel en verschillende soorten kruidenthee.
Ook vaak de zoete geur van sommige dieren, paarden en katten hebben dat altijd heel erg.
Oh en de geur van natte bladeren en mos op de grond!

En wat ik hier eerder las! Fietsen met blote voeten, vooral op zomeravonden. En met blote voeten denk ik aan wroeten in nat zand, of in een stromend beekje staan. Sowieso met blote voeten lopen!
En fietsen in de avond/nacht, het lijkt dan altijd alsof je wind mee hebt en het weer zachter is dan overdag. :P

Zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan. :')
Haha, ik voel mij nu echt een zweefkees als ik dit zo doorlees. :+
Laatst bijgewerkt door Suliko op 09-02-16 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:47

vuurneon schreef:
Simmerr schreef:

Hoe? Horizontaal vouwen of verticaal? :')

Dit doe ik ook!!!!! :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:48

Als ik aan het douchen ben dan vang ik altijd water op met mn mond om het vervolgens op de muur weer uit te 'sproeien'. Heel ontspannend :Y)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:49

Simmerr schreef:

Ik zit dat nu te proberen.. Maar t voelt serieus pijnlijk :')

Loretteeee

Oh jaaa! Puistjes en mee-eters uitknijpen enzo vind ik echt heerlijk. Of simpelweg een beetje er naar zoeken al. Jammer genoeg heb ik zelden puistjes ect, maar m'n vriend moet ook altijd nog even bij mij wroeten.. :')

En als iemand met m'n haar speelt. Bij de kapper is dan ook echt heerlijk. Al dat gefrutsel met je haar..

Of als iemand met 1 vinger aait/streelt tussen m'n ogen/wenkbrauwen. Dit deed m'n oma vroeger altijd bij mij als ik moest slapen. En het is blijven hangen. Als ik t zelf doe werkt het alleen niet helaas, dat is dan weer teveel inspanning. :')

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar die dubbelgevouwen wenkbrauwen.. Hoe vouw je die naar boven? T lukt me niet := :')

ladyrosa

In het zonnetje met een koel briesje in het weiland liggen/zitten met het geluid van grazende en briesende paarden om je heen en de mix van paardengeur en gemaaid gras <3

Ik kan ook echt genieten van gedoucht in een schoon bed stappen, je helemaal in de dekens rollen en dan spirits of nature luisteren

Suliko

Oh, douchen natuurlijk!

Vooral er helemaal onder staan met je hoofd en de temperatuur telkens heter of kouder maken, kippenvel!

En als iemand met zijn vingertoppen over je lichaam streelt, jeetje mina, wat is dat lekker haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:50

Ik wil wel een foto in pb sturen van hoe ik dat doe _O-

Puistjes en mee-eters uitknijpen. Guilty :=

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:50

Ik heb iets dat op epileren lijkt.. aan de haren van mijn wenkbrauwen trekken en hopen dat er een uit valt :') ondanks dat er daardoor soms een raar leeg plekje zit.

Verder, met mijn hondje fietsen. Ik vind het te gek als die lekker kan rennen.

Thee drinken uiteraard! Met je handen om het warme kopje heen.

En: smorgens in bed liggen, in paniek zijn dat je moet opstaan, maar je daarna realiseert dat het weekend is en je kunt uitslapen. Ahhh <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:51

Met net geschoren benen in een net verschoond bedje gaan liggen. <3

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:51

Danique schreef:
Autorijden, of als het 's zomers rond 8 uur is en de zon gaat langzaam onder, dus het wordt oranje buiten en het is nog wel warm genoeg. Of als het zomer wordt en je jezelf 's ochtends op de fiets haat omdat je alleen een dun jasje aan hebt, die je 's middags om je middel bindt.

Dit _O-

Ik kan ook heerlijk ontspannen bij een zonsondergang en zonsopkomst <3 Die kleuren, echt genieten!

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:53

Ik doe dat met mijn wenkbrauwen dubbelvouwen ook :')

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:54

S nachts als de sterren heel duidelijk te zien zijn en dan daar van genieten. Vind dat zo mooi. <3

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:55

Als je op het puntje van je neus drukt voel je zo'n 'kuiltje' dat kan ik ook uren doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:56

Mijn ultieme geluksmomentjes zijn wakker worden naast iemand, lekker warm in bed, knuffelen, en dan met mijn nagels over zijn huid kriebelen. Ik ontspan daar zo enorm van, en de ontvangende partij vindt het doorgaans ook wel prima :+

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:01

nu doe ik dat niet omdat ik er niet echt de tijd voor heb en het best koud is nu buiten, maar ik deed altijd mijn raam open, kijken naar de sterren en de maan (dat is wel weer een voordeel als je op zolder slaapt :Y) ) en muziek luisteren met oordopjes in, geen hardcore natuurlijk :+

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:04

Herkenbare dingen!

-Ik ontspan van in het weekend heel lang in de zetel te hangen smorgens, in pyama. Gekookt eitje, kop koffie. Tv of radio aan en bokt checken. Maar dan daarna begin ik wel te stressen omdat ik teveel tijd heb verspeeld met gewoon te luieren.
- Brainless tv! Elke avond val ik in slaap door gewoon naar domme dingen te kijken, dr phill, plastische chirurgie programma's, verzamelwoede dingen. 5 min en ik lig te snurken haha! :+
- Paarden die hooi eten. Zaaaalig! <3
- Autorijden, muziek op luid, meezingen. En het liefst van al autostrade op een kalme dag, mooie dag.

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:06

Mijn katjes aaien/kriebelen vind ik heel ontspannend, ik slaap ook heel snel als ze op me liggen in bed!
En als iemand over me rug aait, daar krijg je me helemaal mee in trance! :p

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:07

Sleeper schreef:
Joliieeenn schreef:
Aan mn wimpers pulken. Ik duw ze dan onder mn nagels in, geen idee waarom of hoe ik erbij ben gekomen maar vind dit echt heerlijk :+

Je bent 1 van de weinige hier die wat post wat 'raar' is. De andere dingen zijn 'gewone' ontspanningsdingen. Zit me al een hele tijd af te vragen hoe je dat doet zonder in je ogen te prikken. (en heb een poging gewaagd om het zelf te doen maar volgens mij vergt het wat oefening :') )

Hahaha moest hier wel om lachen. Blijkbaar doe ik dit al jaren maar weet pas dat ik het doe sinds mijn ex een jaar terug vroeg wat ik in godsnaam aan het doen was :+

Ik duw er eerst een paar keer op, en dan ga ik met mn mijn nagels eroverheen en dan gaan je wimpers onder je nagels in. Met mijn duimdn kom ik van onderaf, de rest van de vingers van boven af. Beter kan ik het niet uitleggen haha.