Heb wel een vriend trouwens maar vind het onzinnig. Heb twee jaar geleden en fles rocketshot gehad van mn vriend vorig jaar niks en verwacht nu ook niks.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Deur naar de hal de hele dag open laten staan zodat de bel goed hoorbaar is voor alle bloemen die bezorgd worden. Grote doos onder de brievenbus plaatsen zodat je alle kaarten netjes kan opvangen. En even wat extra sit ups doen want al die bon bons gaan anders zo aanzetten.
Ik ben er klaar voor!
Dee_Es schreef:Deur naar de hal de hele dag open laten staan zodat de bel goed hoorbaar is voor alle bloemen die bezorgd worden. Grote doos onder de brievenbus plaatsen zodat je alle kaarten netjes kan opvangen. En even wat extra sit ups doen want al die bon bons gaan anders zo aanzetten.
Ik ben er klaar voor!
Dee_Es schreef:Deur naar de hal de hele dag open laten staan zodat de bel goed hoorbaar is voor alle bloemen die bezorgd worden. Grote doos onder de brievenbus plaatsen zodat je alle kaarten netjes kan opvangen. En even wat extra sit ups doen want al die bon bons gaan anders zo aanzetten.
Ik ben er klaar voor!

amyke schreef:Ik heb een vriend, maar op valentijnsdag ga ik werken.
Waar ik werk is het die dag carnaval, dus ik ga met onze jongeren carnaval vieren (wat voor hun de eerste keer gaat zijn) en eens leuk met hun uit de bol gaan :-D! Dit is misschien mijn leukste valentijn ooit...
Urielle schreef:Als ik wat heb gekregen zo blij als een kind zijn met een heleboel flapperende vlindertjes en de hele dag niks hoeven doen omdat ik al happy word van mijn gedachten. Als het, waarschijnlijker, zo is dat ik niks kreeg dan doe ik het af als commerciële onzin en eet een heleboel chocolade alleen op omdat er toch niemand is geweest met genoeg waardering voor alle effort die ik afgelopen tijd gaf voor mijn looks. En daarna een beetje grumpy over tot de orde van de dag.
Resistance schreef:Al cherry heart pies en red velvet truffels bakkend!![]()
Ik houd ongelofelijk veel van bakken, en mijn vriend houdt van eten!Kortom, kans om al die leuke valentijnsreceptjes te maken en mezelf en hem lekker te verwennen.
Als ik jullie was zou ik een bokt meeting organiseren in een spa ofzo, en dan met zijn allen gaan genieten en taart eten en vooral heel veel lak hebben aan een mogelijke partner!
Urielle schreef:Als ik wat heb gekregen zo blij als een kind zijn met een heleboel flapperende vlindertjes en de hele dag niks hoeven doen omdat ik al happy word van mijn gedachten. Als het, waarschijnlijker, zo is dat ik niks kreeg dan doe ik het af als commerciële onzin en eet een heleboel chocolade alleen op omdat er toch niemand is geweest met genoeg waardering voor alle effort die ik afgelopen tijd gaf voor mijn looks. En daarna een beetje grumpy over tot de orde van de dag.

vuurneon schreef:Sani schreef:Ik ga naar de handwerkbeurs in Zwolle met een vriendin.![]()
Verwacht 0,0 omdat er ook 0,0 te verwachten valt want er is toch niemand.
Die beurs in combi met Valentijnsdag krijgt wel een hele andere betekenis
vuurneon schreef:Sani schreef:Ik ga naar de handwerkbeurs in Zwolle met een vriendin.![]()
Verwacht 0,0 omdat er ook 0,0 te verwachten valt want er is toch niemand.
Die beurs in combi met Valentijnsdag krijgt wel een hele andere betekenis
).