Solaria_Liz schreef:Wat ik het meest irritant aan mijn man vind is zijn communicatie tijdens gamen.
We zitten dan beide op de bank, zijn game tv staat op wieltjes dus die zet hij naast de normale tv. En dan heeft hij een headset op om te praten met zijn 'game matties'.
Allemaal heel leuk, alleen als hij die headset op heeft, verstaat hij dus geen woord van wat ik zeg. Het komt belachelijk vaak voor dat ik hem wat vertel en hij geeft antwoord, later blijkt dat hij me niet verstaan heeft en vraagt hij dus precies wat ik hem eerder heb verteld. Grrrr geef dan geen antwoord als je niet weet wat ik zeg !
Of ik moet het 10x herhalen en hem aantikken zodat hij doorkrijgt dat ik tegen hem praat.
Deze. Alleen zit vriend dan achter zijn computer met zijn vrienden via Skype en gamen.
Ik moet echt bijna op schoot gaan zitten wil ik aandacht hebben om wat te kunnen zeggen

Aan de andere kant, hij is dan wel lekker rustig. Hij kan soms enorm vervelend zijn...
) verder het hele bed innemen of zelfs op me gaan liggen
en vervolgens geirriteerd worden als ik het later nog een keer vraag, want ja dat zei hij net toch ook al
).
Ik denk dan; als je het al 2 uur uitstelt maken die 5 minuten ook niet uit!
)
) dus daar stoor ik niet zo aan inmiddels.
Om te controleren of er niets in de zakken zit, haha
. Als ik dat wist zou ik niet aan hem vragen of hij een idee voor het eten heeft. Tips hoe daar wat relaxter mee om te gaan? Overigens voorstellen om dan uit eten te gaan werkt niet. Dan lopen we een half uur doelloos langs restaurantjes (want er kan niet besloten worden) en wordt de sfeer er, op zijn zachts gezegd, ook niet gezelliger door.
. Vind dat eeuwige gezap zo vervelend haha.