Zelf hier op bokt terwijl je kan zien dat er in mijn gebruikersnaam Sindy staat. Echt stront vervelend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
SusanH schreef:Hier ook, de s in het midden wordt een z, en ik krijg er vaak gratis 2 letters bij doordat mensen -ne op het eind schrijven. De naam van mijn dochter eindigt op een -e, daar maken mensen vaak een -a van. En onze achternaam kent ondanks dat het maar 4 letters zijn en ik ook altijd duidelijk de letters uitspreek als ik het spel, heel veel variaties

Beetje flauw misschien, die mensen kunnen er ook niks aan doen.
), Bronte (als in bron-tuh zeg maar), Brotte, Brante, Bente en echt nog heel veel meer.
friesam schreef:Met de uberhippe kindernamen zal het nog wel erger worden dat mensen hun nam moeten spellen.
Alhoewel ze de 4 letterigge ouderwetse naam van onze kleine ook verkeerd schrijven.
xbronte schreef:Eigenlijk echt altijd, en het wordt ook bijna altijd verkeerd uitgesproken.
Ik heet Bronté en heb zelfs in brieven van bijvoorbeeld de tandarts, er hele rare varianten op gezien zoals: Bronta, Brunto, Bronnie (Ja echt), Bronte (als in bron-tuh zeg maar), Brotte, Brante, Bente en echt nog heel veel meer.
Als ik bij de starbucks ben gebruik ik toch altijd voor het gemak maar even een nepnaam.
Alhoewel ik benieuwd ben of de meeste mensen de schrijfsters en de boeken wel kennen 
SindyKaya schreef:Ik heet Sindy en veel mensen schrijven Cindy
Zelf hier op bokt terwijl je kan zien dat er in mijn gebruikersnaam Sindy staat. Echt stront vervelend
antje_vip schreef:Blijkbaar meer Annet-en die verkeerd geschreven worden... Je zou denken dat Annet niet zo'n moeilijke naam is, maar als iemand dan vraagt: met een E of A aan het eind?