5 over 8 opgestaan. Niet schandalig laat ofzo (het liefste sla ik de ochtend gewoon over), maar alsnog 65 minuten later dan gepland door gebrek aan discipline.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dit is echt nog nooit gebeurd Melisssx schreef:Ehja zelfdiscipline wat is dat?.. Ik kan heel goed planningen maken maar me er aan houden is wat anders.. Zodra er 1 ding niet meer klopt stop ik er gelijk helemaal mee.
Ik ben ook echt een vreselijke chaoot en hartstikke vergeetachtig. Ik doe alles door elkaar om vervolgens alles half te doen en het vergeten af te maken.
.
.. Bralindy schreef:Ik ben zelf ook met momenten disciplineloosIk heb bijvoorbeeld bel angst, maar wil echt graag gaan fitnessen maar ik vind het vreselijk om te bellen voor een kennismakingsafspraak.. of bijvoorbeeld bellen naar de huisarts voor afspraak voor mijn knie.
Word er zo moe van, maar ik vind het zó niks.. dat bellen
Ik heb hier ook last van. Zo moet ik nu een maand dubbele huur betalen omdat ik mijn huisbaas niet durfde te bellen
en stel ik mijn bankzaken ook alweer maanden uit.
) te verplaatsen. Want ja, iets bespreken wat ik niet heb gaat lastig
Gelukkig nu wel een doorverwijzing naar mensen met iets meer kennis gekregen gelukkig
.Ik ben vijf jaar later afgestudeerd dan gepland
. Had alles klaar, maar kon het niet opbrengen om mijn afstudeerscriptie te maken. Uiteindelijk een hele grote schop onder mijn kont gegeven en toch nog afgestudeerd
(in één keer gelukt uiteindelijk, het werd me te heet onder de voeten). Was negendejaars student
(tussendoor wel gewerkt, niet lui thuisgezeten
)
."
Melisssx schreef:Ehja zelfdiscipline wat is dat?.. Ik kan heel goed planningen maken maar me er aan houden is wat anders.. Zodra er 1 ding niet meer klopt stop ik er gelijk helemaal mee.
Ik ben ook echt een vreselijke chaoot en hartstikke vergeetachtig. Ik doe alles door elkaar om vervolgens alles half te doen en het vergeten af te maken.
Spruit schreef:Present! Ik ga echt echt echt om 10 uur beginnen met leren. 10.03, nouja, half 11 is ook goed. 11.44, 12 uur is ook goed joh! Echt om te huilen soms
! 
enz.
, schandalig!)
)