Het is weer bijna zover... Valentijnsdag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Re: Het is weer bijna zover... Valentijnsdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:44

Mijn vriend liet die afbeelding inderdaad zien, maar we hebben samen de trailer gekeken en volgens mij is het echt super grappig.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:10

Zowel hij als ik gaan werken :'). Ik 's ochtends en begin van de middag en hij het eind van de middag en 's avonds tot een uur of 2/3. Dat wordt dus wellicht snel tussendoor samen een sigaretje roken. Heeel romantisch.. _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:42

Tomaatje schreef:
Naskapower schreef:
Mijn vriend en ik gaan samen naar deadpool *\o/*

Jaaaa, naar de beste romcom van het jaar :+: over een man die kanker krijgt toch?
[ Afbeelding ]

En uit eten naar de Mac

Onder andere :')

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:12

Iemand een idee wat ik kan doen of kopen voor mijn vriend. Zit met gebroken ribben dus vind het lastig om wat te verzinnen. Vooral omdat ik hem liever ergens mee naar toe wil nemen

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:51

kimberlyve schreef:
Iemand een idee wat ik kan doen of kopen voor mijn vriend. Zit met gebroken ribben dus vind het lastig om wat te verzinnen. Vooral omdat ik hem liever ergens mee naar toe wil nemen

Arme ziel, laat hem maar lekker liggen :) Misschien een dinertje thuis doen met rozen, hartjes en kaarsen? En dan gezellig een film kijken :)

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 18:55

heidy_wilco schreef:
kimberlyve schreef:

Arme ziel, laat hem maar lekker liggen :) Misschien een dinertje thuis doen met rozen, hartjes en kaarsen? En dan gezellig een film kijken :)

Ik zit zelf met gebroken ribben haha...

Ik woon nog bij mijn moeder maar in principe zou dat wel geregeld kunnen worden, leuk idee ga ik even onthouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 01:41

Ik heb net vriendje een leuke suprise-dag bezorgd vanwege ons 1-jarog samenzijn, dus daar kan ik voorlopig niet tegenop :-( maar volgens mij heeft hij wat gepland dus kruip ik wel in de pen voor een ouderwetse liefdesbrief, daar is hij dol op :)

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:10

kimberlyve schreef:
heidy_wilco schreef:

Ik zit zelf met gebroken ribben haha...

Ik woon nog bij mijn moeder maar in principe zou dat wel geregeld kunnen worden, leuk idee ga ik even onthouden!

Ooh XD och, arme ziel, niet te druk maken. Je kan wat of niet :)

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 20:49

Ik dacht leuk! even ideeën opdoen... blijkbaar is iedereen hier net zo creatief als ik :P
Ik denk dat we maar weer eens naar de bios gaan, is alweer even geleden. En misschien nog lekker ergens eten, aangezien we beide nogal vreetzakken zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 09:53

Ik ga een cake bakken met een roze hart in het midden in ieder geval voor bij de koffie. En hij krijgt een avond sushiworkshop met mij :-)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 09:57

Ik heb een sleutelhanger besteld van hout met daarin onze namen gegraveerd en onze datum :D

Uit eten gaan we pas 1 maart, dan zijn we 3 jaar samen en zit niet het hele restaurant vol met kleffe stelletjes _O-

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 11:32

Ik heb gisteren een fotoalbum gemaakt :D Nu nog wat erbij verzinnen..

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:16

Heeft er iemand een idee waar je een leuk 'ouderwets' foto album kunt kopen? Het moet echt een groot album want er moeten heel veel foto's in. Bij de Hema heb ik al gekeken, maar degene die groot genoeg zijn, zijn gewoon saai zwart haha.

Ik wil ook een keer creatief doen zeg, blijken we meer dan 200 foto's gemaakt te hebben op vakantie :P en ik heb ze allemaal uitgezocht haha.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:18

hema

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:20

Xenia kijk even bij de action daar hebben ze zat spullen om iets leuks in elkaar te knutselen

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:27

shilady schreef:
Xenia kijk even bij de action daar hebben ze zat spullen om iets leuks in elkaar te knutselen

Ooja dat is wel een goed idee!

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:31

Onze lieveligspasta maken denk ik.. Maar misschien kunnen we ook wel niet meer zo lang wachten en gaan we het dit weekend al eten. Vorig jaar had ik wat stomme kleinigheidjes voor hem gekocht, juist omdat ie er zo'n hekel aan heeft. :=
Verder zullen we wel niks doen.. Zijn niet zo romantisch eigenlijk.
Of, misschien wel chocolade fonduen!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:39

Wij gaan "heel romantisch" ( :D ) een dag naar de efteling met mijn schoonmoeder, schoonzus en zwager. :+ Nog even kijken of we 's avonds dan samen uit eten gaan of dat we met iedereen gaan eten.
Een week ervoor zijn we ook al een half jaar samen. Ik kan moeilijk inschatten wat hij wel/niet gaat doen dus ik weet niet wat ik moet doen. Hij zegt wel dat hij het onzin vindt, maar.... Ik weet het niet :P

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:21

De dag voor valentijn zijn wij in Parijs dus op Valentijnsdag zelf zullen we wel helemaal kapot zijn van de busreis :+ 's Avonds moet hij werken dus ook niet echt tijd om iets te doen.
Wil nog iets voor m kopen maar echt géén idee wat..

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 15:13

Heb vrijdag het fotoboek opgehaald, en vandaag komt de kussensloop binnen :D

Laten jullie wel weten wat jullie hebben gekregen? :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:15

Ik heb mijn vriend duidelijk gemaakt dat ik niet aan Valentijnsdag doe maar dat vond hij niet leuk, dus nu gaan we vrijdag 26-2 naar Zoetermeer om te snowboarden. :')

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:16

Hier ben ik ook nog iets aan het verzinnen. Mijn vriend zit op dit moment in het buitenland, we zijn dus afgelopen vrijdag al lekker uit eten gegaan als valentijnsdag.
Denk dat ik nog iets van een lieve brief die kant op wil sturen. Even uitzoeken hoe lang post erover doet om naar het buitenland te komen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:24

Zondag gaan we naar de nieuwe Nicholas Sparks film en ik heb een kleinigheidje gekocht. Goed excuus om een keer iets leuks te doen.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:29

Als ik het een beetje kan uitkienen, dan geef ik hem mooi een baby voor Valentijnsdag :D
(Morgen 40 weken in verwachting)

Sunflower0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 16:33

Als ik aangenomen wordt bij mijn droombaan deze week neem ik hem mee uit eten naar een restaurant waar we al heel lang heen willen.

En als ik deze week niet aangenomen wordt moet hij genoegen nemen met een zelfgebakken hartjestaart :+
Zijn cadeautje heb ik al gehad; €20 bijgelegd bij een super mooie jas die ik wou van Epplejack. <3
(Niet echt romantisch maarja ben al lang blij dat hij iets heeft!)