Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik 's ochtends en begin van de middag en hij het eind van de middag en 's avonds tot een uur of 2/3. Dat wordt dus wellicht snel tussendoor samen een sigaretje roken. Heeel romantisch..
Tomaatje schreef:Naskapower schreef:Mijn vriend en ik gaan samen naar deadpool
Jaaaa, naar de beste romcom van het jaarover een man die kanker krijgt toch?
[ Afbeelding ]
En uit eten naar de Mac
kimberlyve schreef:Iemand een idee wat ik kan doen of kopen voor mijn vriend. Zit met gebroken ribben dus vind het lastig om wat te verzinnen. Vooral omdat ik hem liever ergens mee naar toe wil nemen
Misschien een dinertje thuis doen met rozen, hartjes en kaarsen? En dan gezellig een film kijken
heidy_wilco schreef:kimberlyve schreef:Iemand een idee wat ik kan doen of kopen voor mijn vriend. Zit met gebroken ribben dus vind het lastig om wat te verzinnen. Vooral omdat ik hem liever ergens mee naar toe wil nemen
Arme ziel, laat hem maar lekker liggenMisschien een dinertje thuis doen met rozen, hartjes en kaarsen? En dan gezellig een film kijken
kimberlyve schreef:heidy_wilco schreef:Arme ziel, laat hem maar lekker liggenMisschien een dinertje thuis doen met rozen, hartjes en kaarsen? En dan gezellig een film kijken
Ik zit zelf met gebroken ribben haha...
Ik woon nog bij mijn moeder maar in principe zou dat wel geregeld kunnen worden, leuk idee ga ik even onthouden!
Nu nog wat erbij verzinnen..
en ik heb ze allemaal uitgezocht haha.
) een dag naar de efteling met mijn schoonmoeder, schoonzus en zwager.
Nog even kijken of we 's avonds dan samen uit eten gaan of dat we met iedereen gaan eten.
's Avonds moet hij werken dus ook niet echt tijd om iets te doen.