Ayasha schreef:Je bent niet de enige die meer wil maken van een onnozel topic dan wat het is dus nee, je bent niet de enige. (nl gewoon een melig topic bedacht in een vermoedelijk ontspannen bui -even tot zichzelf komende- en daarbij gestoord worden door het gerinkel van een telefoon waardoor de gedachten die aan de basis ligt van dit topic ontstond.)
Het is net als een topic (ja dat is er geweest) over hoe "jij" de wc rol op hangt. Zitten verder vermoed ik geen onderliggende psychische stoornissen/problemen/moeilijkheden/issues aan vast. Door de vraag te stellen "waarom is dit zo'n issue" impliceer je dat er een issue is. Dat vind ik dramatiseren.
Op die fiets. Misschien moet ik me er ook niet teveel aan ergeren dat Bokt volloopt met gein-topics…
Ik denk dat Bokt in dat opzicht niet helemaal mijn "ding" meer is. Al hoeft het voor mij heus niet altijd serieus te zijn, begrijp me niet verkeerd…
En nu on-topic: Wat doe ik als mn telefoon gaat? Nou, wie dat wil weten die belt me gewoon maar.
Doei! Ik ontvolg dit topic verder, ga weer terug naar de paarden. Veel plezier nog…