Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ben je na die eerste verkrachting naar het ziekenhuis geweest? Omdat je zo uitgescheurd was, ik vroeg het me af. Heel veel sterkte en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dessino schreef:Bedankt voor alle lieve berichtjes.
Dit werk is niet meer wat ik denk ik wil gaan doen. Dit is wel de nette kant. Hygienisch en steeds controles. Niks gedwongen.
Ja mijn vriend M. Is op de hoogte van de zwangerschap. Dit was een bewuste keuze. Ik kon moeilijk zwanger worden.
Inmiddels is het contact met mijn moeder weer top. Niemand behalve M. Weet van mijn verleden. Ik ben heel gelukkig nu hoe t gaat.
StalNollie schreef:dat is niet altijd zo wat je in je eerste zin zegt fleurtjeuh, veel mensen stoppen iets soms heel ver weg en brengen dit uiteindelijk wel over op hun kinderen/opvoeding onbewust.
fleurtjeuh schreef:StalNollie schreef:dat is niet altijd zo wat je in je eerste zin zegt fleurtjeuh, veel mensen stoppen iets soms heel ver weg en brengen dit uiteindelijk wel over op hun kinderen/opvoeding onbewust.
Heel goed, 'niet altijd', wat als het in dit geval wel zo is? Je weet het niet, dus je kan er geen oordeel over maken.