Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
yvje86 schreef:Als eerste wens ik je onwijs veel sterkte voor de komende tijd TS.
Verder snap ik absoluut dat je het woord kankerzooi gebruikt.
Het is namelijk maar een woord, dat sommige anderen mensen daar andere dingen mee associëren kun jij niets aan doen.
Een paar jaar geleden (toen mijn schoonmoeder nog leefde) hebben mijn man en ik Kerst "gevierd" bij mijn erg zieke schoonmoeder. Ik zag de blijdschap van de drukke kinderen, de pijn van mijn schoonmoeder en kon het niet meer droog houden.
Wat betreft de opmerking dat je naaste beter in 1x weg kan zijn dan een langdurige ziekte vind ik niet helemaal waar.
Zowel de zieke als de naasten hebben tijd om afscheid te nemen en kunnen nog het een en ander bespreken en de verwerking is (uit eigen ervaring) makkelijker.
Ook had ik er meer vrede mee dat de langdurig zieke overleden is dan toen een andere naaste in 1x uit het leven is.
Je blijft met zoveel vragen achter.
lin_ schreef:Toch raar dat ik nu pb van iemand krijg die vind dat mijn post niet kan. Vind het zo jammer dat iemand mij de les gaat lezen
Zelfs nadat ik dit heb gepost weer een pb. Dat ik het topic verpest. Als deze persoon zo doorgaat zal ik het even aan een mod doorgeven.
Opnieuw sterkte voor ts
. Echt, wauw.