Helaas voor mij is er (na al de positieve berichten die ik hier heb geplaatst) vandaag toch een eind aan gekomen. Hij heeft er geen zin meer in.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Silkaay schreef:TS, fijn voor jullie dat je ervoor gaat gaan terug, alles komt wel terug goed!
Helaas voor mij is er (na al de positieve berichten die ik hier heb geplaatst) vandaag toch een eind aan gekomen. Hij heeft er geen zin meer in.
Dat is écht k*t. Er is geen mogelijkheid meer tot praten? 
Jolien_x schreef:Silkaay schreef:TS, fijn voor jullie dat je ervoor gaat gaan terug, alles komt wel terug goed!
Ach chips zegDat is écht k*t. Er is geen mogelijkheid meer tot praten?

Nikki schreef:Ik heb alleen de OP gelezen... en dan ben ik heel hard... Als er een "Pauze" ingelast moet worden, weet je al hoe laat het is.
Je verdiend iemand die 100% voor je gaat en niet iemand die twijfelt.
Dat is nu lastig om te horen en om te doen, maar uiteindelijk wel het beste.
Ik hoop dat je jezelf deze kwelling niet aan doet.
Sterkte
Nikki schreef:Ik heb alleen de OP gelezen... en dan ben ik heel hard... Als er een "Pauze" ingelast moet worden, weet je al hoe laat het is.
Sterkte
Jolien_x schreef:Smurflin schreef:Fijn om te horen. Goed dat jullie rustig aan doen. Pas goed op jezelf!
Als ik iets geleerd heb, dan is dat wel. Houd m'n eigen gevoel in de gaten..

Silkaay schreef:TS, fijn voor jullie dat je ervoor gaat gaan terug, alles komt wel terug goed!
sterkte.
Sterkte
Airborn schreef:Ik gun me datzelf ook [naam], dus mijn vriend inmiddels 2,5 jaar geleden nog een kans gegeven: nu wonen we 2 jaar gelukkig samen.
Twijfel heeft denk ik iedereen wel eens. De vraag is hoe je er mee omgaat, zowel degene die twijfeld als de ander. En het is per relatie en situatie verschillend of twijfel overkomelijk is. In ons geval was mijn vriend niet gewent aan een vaste long term relatie en moest hij daar zo aan wennen dat hij echt in de war raakte en zichzelf niet meer snapte... Tja, dat kan. En wij hebben toen, met succes, de keuze gemaakt om er voor te vechten.
Voor iets vechten wat je dierbaar is kan ook jezelf geluk gunnen zijn bedoel ik hiermee te zeggen.
Nikki schreef:In middels haar langere post gelezen op de vorige pagina, over haar gesprek.
Dan nog... misschien persoonlijk, en mijn eigen muur misschien... maar ik zou het echt direct afkappen.
Ik wil niet iemand die twijfelt, en waar ik voor moet vechten.
Niet meer althans.
Ik geloof sinds mijn huidige vriend dat alles vanzelf gaat, nergens voor gevochten hoeft te worden etc.
Als hij het woord pauze of twijfel in zijn mond haalt, ben ik weg. Ik gun mezelf geluk!
Nikki schreef:In middels haar langere post gelezen op de vorige pagina, over haar gesprek.
Dan nog... misschien persoonlijk, en mijn eigen muur misschien... maar ik zou het echt direct afkappen.
Ik wil niet iemand die twijfelt, en waar ik voor moet vechten.
Niet meer althans.
Ik geloof sinds mijn huidige vriend dat alles vanzelf gaat, nergens voor gevochten hoeft te worden etc.
Als hij het woord pauze of twijfel in zijn mond haalt, ben ik weg. Ik gun mezelf geluk!