Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dragan2008 schreef:Mioux schreef:Je hebt ook borsthaar en borsthaar hehoef ook zelf geen gorilla naast me nee liever niet
iets borsthaar prima maar als ik een vacht wil om op te liggen koop ik wel konijnenvachtje.
Een borst met haar erop of haar met ergens een borstkas eronder
Ik hoef ook geen gorilla hoor, maar helemaal glad geharsd hoeft ook weer niet
een beetje prima, maar een gehele gorilla nee dank u magicmist schreef:mijn man is niet de knapste en al helemaal niet het type waar op ik val( buikje en overgwicht), maar hij nam mij zoals ik was/ en ben. Ik had destijds ook flink overgewicht nl.
hij is superlief en helemaal mijn type van binnen. dus schoonheid van buiten zegt niets
pinto_1 schreef:Serieus? Ga je twijfelen om wat een ander zegt?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik hoop toch dat je dit niet mee neemt in de rest van je leven. Nu komt het trouwens nog vrij arrogant over, maar er zullen ongetwijfeld situaties komen waarin je er minder zelfvoldaan over zult zijn.
Misschien eerst even beter lezen, bedankt! Fink schreef:magicmist schreef:mijn man is niet de knapste en al helemaal niet het type waar op ik val( buikje en overgwicht), maar hij nam mij zoals ik was/ en ben. Ik had destijds ook flink overgewicht nl.
hij is superlief en helemaal mijn type van binnen. dus schoonheid van buiten zegt niets
Dan ben ik benieuwd, voel jij je op seksueel vlak ook echt aangetrokken tot je man?
Ik heb een vriend gehad die ook wat overgewicht had en volgens veel mensen niet zo aantrekkelijk was, maar ik had er persoonlijk geen enkel probleem mee. Ik kan oprecht zeggen dat ik me tot hem aangetrokken voelde

Groot, gespierd met een laagje vet erover, verweerde gezichten, lang haar, baarden en als ze ook nog kunnen grunten... *kwijlt*. Het perfecte uiterlijk kan voor iemand wel eens wat afwijken
Eline91 schreef:Fink schreef:Dan ben ik benieuwd, voel jij je op seksueel vlak ook echt aangetrokken tot je man?
Waarom niet?Ik heb een vriend gehad die ook wat overgewicht had en volgens veel mensen niet zo aantrekkelijk was, maar ik had er persoonlijk geen enkel probleem mee. Ik kan oprecht zeggen dat ik me tot hem aangetrokken voelde
Fehu schreef:Ik hou van woeste mannenGroot, gespierd met een laagje vet erover, verweerde gezichten, lang haar, baarden en als ze ook nog kunnen grunten... *kwijlt*. Het perfecte uiterlijk kan voor iemand wel eens wat afwijken
![]()
Mijn man is hier dus absoluut het tegenovergestelde van; wel lang maar smal en redelijk mager, kort haar, glad gezichtje zonder baard en zingen, laat staan grunten, moeten we vooral niet aan hem vragen.
Toch ben ik 16 jaar geleden als een blok voor hem gevallen. Zijn ogen, de kuiltjes in zijn wangen als hij lacht, zijn natuurlijke lichaamsgeur en zijn leuke karakter hebben mij helemaal ingepalmd.
Smurflin schreef:Natuurlijk wilt het oog ook wat, maar ik denk dat het vooral om aantrekkingskracht gaat. Die aantrekkingskracht kun je best voelen bij iemand die er 'minder knap' uitziet. Zo ken ik genoeg supermooie mannen waar ik geen aantrekkingskracht bij voel. Terwijl ik me dan weer wel aangetrokken kan voelen tot een minder mooie man. Ik denk dat dat gewoon biologie is, iets met geuren/stofjes ofzo
Maar als ik in de eerste plaats een man niet aantrekkelijk vind (lees niet: knap, das imo iets totaal anders) gaat het sowieso niet werken.
SandraVerl schreef:Een vraagje voor de mensen die vooral uiterlijk belangrijk vinden: wat zouden jullie doen als je partner door een ziekte zwaarlijvig wordt, of door wat voor reden ook mega verminkt geraken. Is het innerlijke van je geliefde dan mooi genoeg (meer nog, is jou innerlijk mooi genoeg) om bij die partner te blijven?
Het voordeel om al verminkt te zijn, zoals in mijn geval, is dat ik niet aan mijn partner zijn liefde moet twijfelen.
geen straf om naar deze 2 heren te kijken!
SandraVerl schreef:Een vraagje voor de mensen die vooral uiterlijk belangrijk vinden: wat zouden jullie doen als je partner door een ziekte zwaarlijvig wordt, of door wat voor reden ook mega verminkt geraakt. Is het innerlijke van je geliefde dan mooi genoeg (meer nog, is jou innerlijk mooi genoeg) om bij die partner te blijven?
Het voordeel om al verminkt te zijn, zoals in mijn geval, is dat ik niet aan mijn partner zijn liefde moet twijfelen.