Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ineke2 schreef:Het maakt niet uit of ze nu wel of niet echt bezig zijn. Het kan gewoon niet als je dochter op dezelfde kamer ligt. Ze hoort gewoon te kunnen slapen zonder dat ze er over na hoeft te denken of ze bezig zijn of niet.
Eulogy schreef:Ja maar het maakt het natuurlijk wel een beetje een ander verhaal... En met alle respect voor TS, als je 15 bent en daar nog helemaal niet mee bezig bent, dan schat je dat al vrij snel helemaal verkeerd in.
Yenni schreef:Ayasha schreef:Weet je vader dat jij hen hoort? Heb je hem dat al gezegd?
Het zou me zeer verbazen maar ergens hoop ik nog steeds dat je pa gewoon te dom is om te beseffen dat jij hen hoort....
Dat weet ik niet. We gingen een keer uiteten nadat ik hen had gehoord en toen zei mijn pa: vannacht niet weer kijken he? (Ik had niet gekeken.)
Ik heb toen ook de hele tijd liggen rollen en met mijn dekbed liggen doen enzo maar de boodschap kwam niet binnen. Sinds dien heb ik goede oordopjes in.
corine1981 schreef:Jeetje, willens en wetens seks hebben met je (bewust meemakende) kind ernaast vind ik echt rieken naar psychologische mishandeling, zeker met zo'n reactie de dag erna, om te![]()
Yenni schreef:Eulogy schreef:Ja maar het maakt het natuurlijk wel een beetje een ander verhaal... En met alle respect voor TS, als je 15 bent en daar nog helemaal niet mee bezig bent, dan schat je dat al vrij snel helemaal verkeerd in.
Als ik smak geluiden hoor en lachen tegelijkertijd lijkt het voor mij op sex. Maar het was donker en ik heb het niet gezien maar om half 2 zei ik dat ik pijn had (door ziekte) en vroeg ik om een pijnstiller. Mijn vader slaapt met een masker voor het snurken en had deze niet op. A ging naar het toilet. Hoop dat het wat duidelijker is.
safina schreef:Heb je iemand die je in vertrouwen kunt nemen, Yenni? Iemand die erbuiten staat en waarmee je dit kunt bespreken? Bijvoorbeeld een mentor, je psycholoog, een tante of iemand anders?
Wat seks betreft als jij op die kamer ligt: dat horen volwassenen niet te doen waar kinderen bij zijn. En ik vind ook best dat je tegen ze mag zeggen dat je dat heel naar vindt. Als ze echt geen rekening met je houden, misschien maar boos de kamer uit lopen en op de bank van de woonkamer gaan slapen? Of zeggen dat je voortaan niet meer mee wilt als je bij hun op de kamer moet?
Of je nou een overgevoelig type bent of niet: ze horen niet over jouw grenzen te gaan. Ik denk dat alle kinderen op de wereld hier last van zouden hebben en zich er rot over zouden voelen. Dat ligt dus niet aan jou.
Yenni schreef:safina schreef:Heb je iemand die je in vertrouwen kunt nemen, Yenni? Iemand die erbuiten staat en waarmee je dit kunt bespreken? Bijvoorbeeld een mentor, je psycholoog, een tante of iemand anders?
Wat seks betreft als jij op die kamer ligt: dat horen volwassenen niet te doen waar kinderen bij zijn. En ik vind ook best dat je tegen ze mag zeggen dat je dat heel naar vindt. Als ze echt geen rekening met je houden, misschien maar boos de kamer uit lopen en op de bank van de woonkamer gaan slapen? Of zeggen dat je voortaan niet meer mee wilt als je bij hun op de kamer moet?
Of je nou een overgevoelig type bent of niet: ze horen niet over jouw grenzen te gaan. Ik denk dat alle kinderen op de wereld hier last van zouden hebben en zich er rot over zouden voelen. Dat ligt dus niet aan jou.
De mentor is wel een idee
czarina schreef:Even over het sexgedeelte. Jij vermoed dat ze sex hadden waar jij bij was. Dat is voor ons lastig bepalen, maar alleen smekgeluiden en gelach wijst echt niet op sex