Ik vergeet dat ding regelmatig en ik zal in kassa rijen enz echt mijn mobiel niet uit halen maar als ik op visite ben/uitgenodigd ben en men denkt me er op te moeten wijzen als ik occasioneel mijn mobiel uit neem omdat iemand me belt/een sms stuurt (wat niet zo hele veel gebeurt dus als dat gebeurt dan heeft dat meestal wel een reden.) dan zou ik rustig mijn tas pakken en vertrekken.

Ik ben geen kind van vijf. Tenzij je mijn onderhoud en rekeningen betaald en ook alle verantwoordelijkheid op je neemt hoef je me zo ook niet te behandelen.
In wachtkamers en op terrasjes heb ik juist een hekel aan mensen die "een praatje willen maken".

Ook zonder mobiel sluit ik me daar geheel voor af. Als ik op terras zit met gezelschap zit ik daar met dat gezelschap, niet om een vreemde gezelschap te houden en in een wachtkamer wil ik gewoon op mijn gemak zijn. Ik heb sowieso nooit begrepen dat wacht kamers van dokters een soort "social event" zijn.

Bij de paarden heb ik 'm wel altijd bij. Moest er iets gebeuren als ik alleen ben en ik ben nog bij macht om mijn mobiel uit mijn broekzak te frummelen kan ik iig iemand bellen.