musiqolog schreef:purny schreef:Ik ga lekker alleen m'n eerste oud en nieuw vieren. Ben benieuwd
Je eerste oud en nieuw? Ben jij in 2015 geboren dan?
Uhm ik bedoelde als alleenstaande in m'n huisje. Woon hier pas sinds dit jaar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cynn schreef:Amaris schreef:Anoli schreef:Ik ben doir dit topic juist gaan nadenken ovrr het alleen vieren en het klinkt nog niet eens zo erg...
Ik heb de tv voor mezelf, alle hapjes op de tafel zijn voor mij, geen verplicht hand en drie kussen, vuurwerk kijken en daarna naar bed kunnen wanneer ik wil... dat klinkt eigenlijk best goed.
Ik was al overtuigd, maar als ik dit zo zwart op wit zie staan ben ik nog overtuigderder![]()
Misschien kunnen we tegen die tijd wel een 'alleen thuis' topic maken, ook nog gezellig om af en toe te lezen hoe het andere pyama-bank-gangers vergaat.
Ik ben voor!
Anoli schreef:Ik hou best van een beetje muziek en lol, maar dat stappen, zuipen tussen 16 jarigen en dan nog naar huis moeten fietsen vind ik echt drie keer niks. Maar goed ik ben 30 en dan mag je dat zeggen toch
Oké, die 16-jarigen mag je skippen (en het hoeft ook niet meer élke week), maar de rest bevalt me nog prima!
lekker saampjes op de bank vuurwerk kijken!
Siamsmeesje schreef:Toen ik nog een drukke baan en veel sociale contacten had, was ik soms zelfs blij als niemand vroeg of ik kwam met oud & nieuw![]()
Had ik eindelijk een hele dag voor mezelf

Of anders inderdaad zoals genoemd naar je ouders/broers/zussen misschien
Slaapplaats wordt wel een probleem ben ik bang, misschien moet er iemand voor Bob spelen.
. tv aan of een serie erop.. ik kom de avond wel door.
. Ik heb altijd het idee dat nieuwjaar midden in het jaar valt (docent, dus ik leef in schooljaren).
.