Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:03

musiqolog schreef:
purny schreef:
Ik ga lekker alleen m'n eerste oud en nieuw vieren. Ben benieuwd

Je eerste oud en nieuw? Ben jij in 2015 geboren dan? :')

Uhm ik bedoelde als alleenstaande in m'n huisje. Woon hier pas sinds dit jaar.

Lis_Ol

Re: Jaarwisseling vieren als single, hoe dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:05

ik moet oud & Nieuw werken tot half 12..
wou erna rotterdam in gaan (zit met het zelfde probleem dat bijna al mijn vriendinnen een partner hebben) maar met de vriendin met wie ik zou gaan moet tot ergens in de nacht werken :')

dus ik heb echt nog geen idee..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:11

Ik heb al een paar keer oud en nieuw gevierd met tv, lekkere hapjes, en Bokt. Reuze gezellig :j
(En er zijn volgens mij ook al een paar keer oud-en-nieuw-avondjes of kerstdiners voortgekomen via Bokt van mensen die alleen zijn.)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:30

Met oud en nieuw ga ik altijd gewoon naar bed. En nu ik alleen zit vind ik het helemaal niet nodig om op te blijven.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:27

Cynn schreef:
Amaris schreef:
Anoli schreef:
Ik ben doir dit topic juist gaan nadenken ovrr het alleen vieren en het klinkt nog niet eens zo erg...

Ik heb de tv voor mezelf, alle hapjes op de tafel zijn voor mij, geen verplicht hand en drie kussen, vuurwerk kijken en daarna naar bed kunnen wanneer ik wil... dat klinkt eigenlijk best goed.

Ik was al overtuigd, maar als ik dit zo zwart op wit zie staan ben ik nog overtuigderder :+

Misschien kunnen we tegen die tijd wel een 'alleen thuis' topic maken, ook nog gezellig om af en toe te lezen hoe het andere pyama-bank-gangers vergaat. :Y)

Ik ben voor! :))

Ja gezellig! Af en toe even bijlezen of een update geven van hoe vol leeg de tafel met hapjes al is :D

xdaniqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:30

Ik vierde oud en nieuw gewoon altijd met mijn familie. Ook heel gezellig.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:33

Ik ben sinds lange tijd single. Ik zit in de nachtdienst met oud en nieuw. Gezellig met collega's vieren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 17:43

Ik heb nog niet echt plannen dit jaar met oud en nieuw, eerder wel altijd met vriendjes gevierd maar ben nu single. Vorig jaar heb ik met een vriendin bij mijn ouders op de bank gezeten en misschien dat ik dat nu wel weer doe. Lekker op de bank de Top 2000 kijken en om 1 uur op bed liggen :=

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 20:54

Anoli schreef:
Ik hou best van een beetje muziek en lol, maar dat stappen, zuipen tussen 16 jarigen en dan nog naar huis moeten fietsen vind ik echt drie keer niks. Maar goed ik ben 30 en dan mag je dat zeggen toch O:)

Ik ben 32 en sta toch echt nog heel erg graag in de kroeg :D Oké, die 16-jarigen mag je skippen (en het hoeft ook niet meer élke week), maar de rest bevalt me nog prima! :+

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:19

Nog geen idee wat mijn plannen zijn eigenlijk. Ik ben dan geen single maar samenwonen doen we niet.
Vriendlief wilt graag thuis zijn met oud en nieuw en ik wil bij mijn katten zijn.
Dus vermoedelijk ben ik ook alleen, maar ik vermaak me wel. :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 21:43

Oh de oudjaar ellende :') Schijthekel er aan, ga het liefst om 1 uur gewoon slapen en wil eigenlijk ook gewoon bij m'n hond zijn (die bij moeder woont) want zij is zo zielig := Maar dit jaar met 2 vriendinnetjes cabaret en oliebollen en we hebben kaartjes voor een feest ergens...

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:03

Ik heb ook nog geen idee wat de oud en nieuw planning hier is. Vorig jaar lekker klein gevierd met twee vriendinnen. Maar zit 1 van de twee met een kind, dus die blijft lekker thuis. En ik ben naar gelderland verhuisd dus rij ook niet even snel langs. En eigenlijk heb ik daar ook helemaal geen zin in. In Haarlem bij een vriendin ben ik ook altijd welkom, aantal jaren gedaan maar zie dat niet zo zitten dit jaar.
Dus denk inderdaad lekker thuis met de hond, misschien 1 of 2 vriendinnen.
TS, als je in mijn deel van gelderland zit mag je best aanschuiven :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:19

ik heb ook niets met nieuwjaar vieren in een uitgaansgelegeheid, zo gemaakt, te druk en nooit echt gezellig ....

Ik ga s'middags (van 13.00 tot 17.00) altijd bij een hele goede vriendin langs,
zij heeft haar deur letterlijk open voor iedereen, inclusief rode loper door het hele huis en tuin :')
Er komen zo'n 80 mensen, er is volop drank, champagne met zo'n 600 door haar zelf gemaakte oliebollen in alle soorten en heerlijke appelbeignets :9
Alle gasten krijgen nog een schaaltje mee naar huis!
Is echt traditie daar en zo gezellig, familie, vrienden en kennissen...iedereen kent elkaar!

Daarna naar mijn moeder, gezellig tafelen met mijn moeder en broer, daarna gezellig avondje samen cabaret kijken!

Om 23.00 uur ga ik naar huis om bij mijn poezel te zijn :+: lekker saampjes op de bank vuurwerk kijken!

foto....honger hoef ik iig niet te hebben met oud en nieuw :+

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 13:30

Siamsmeesje schreef:
Toen ik nog een drukke baan en veel sociale contacten had, was ik soms zelfs blij als niemand vroeg of ik kwam met oud & nieuw O:)
Had ik eindelijk een hele dag voor mezelf :D

Herken ik wel. December is voor mij drukke periode met veel overwerken dan ben ik kapot aan het eind van de maand.

Dit jaar moet ik thuis blijven ivm poezen die ik net heb en niet weer hoe ze reageren. Heb wat vriendinnen uitgenodigd. :)
Nog niet helemaal zeker of zij kunnen ivm mogelijk nog een reis die ze gaan maken.
Als zij niet kunnen vind ik het ook niet erg. Werk oudjaarsdag nog en in het geval zij niet kunnen ga ik bij m'n ouders gourmetten en daarna lekker naar huis.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 13:38

^ haha dus genoeg bokkers waar je mee kunt kletsen

Tis ook wel lastig ja als je ook bij je honden wil blijven, en je zoveel vrienden hebt die het alleen samen willen vieren. Daar heb je ook wel een beetje pech mee, de meeste stellen die ik ken willen met kerst idd wel samen zijn maar gaan met oud en nieuw nog steeds wel los op grotere feestjes. Maar je hebt toch vast ook wel ten minste 1 mede single persoon in je vriendengroep? :D Of anders inderdaad zoals genoemd naar je ouders/broers/zussen misschien

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:11

Voelt misschien inderdaad minder alleen als er meer op bokt in hun uppie zitten. Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen. Ook kerst is nog even een raadsel.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 20:48

Ik lees hier zoveel dezelfde verhalen.... Zullen we een Boktmeet organiseren, met z'n allen lekker Herman Finkers kijken? Ik woon mooi centraal, dus wat dat betreft... :D Slaapplaats wordt wel een probleem ben ik bang, misschien moet er iemand voor Bob spelen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 21:04

jaren bij mijn ouders geveird daarna paar jaar gewerkt.
laatste jaren nodigen vrienden of familie me vaak uit, (die dan huis vol visite hebben). altijd gezellig.

ik ben ook wel eens thuis gebleven, lekker om 12 uur na bed.. of nog eerder :') . tv aan of een serie erop.. ik kom de avond wel door.

ik ben bijna elke avond alleen.. maakt dan ook geen verschil of het dan oud jaarsdag is of een andere.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-15 21:36

Nouja ik ben al elke avond alleen aangezien ik alleen woon.
Dus een feestje gaat er wel in :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 04:15

Ik blijf lekker thuis, lekker bankhangen in m'n joggingbroek en vest, gordijnen dicht zodat de katten 's avonds kunnen kiezen tussen 'veilig' in huis of in de vensterbank, muziek aan of films op.
Daarbij een schaal met kaas, salami, komkommer, ham-monchou, augurk-boterhamworst, gevulde eieren en evt zoutjes, frituurhapjes, stokbrood met smeersels oid erbij.
En een fles wijn ofzo,

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 04:31

Thuis bij mijn ouders, nu sinds jaren single met vriendje maar dat veranderd mijn routine niet.

Het is de enige nacht per jaar dat mijn paarden verplicht op stal staan ongeacht het weer. Ben te bang dat een paar idioten denkt " ha ik weet waar een paar paarden staan, laten we die eens met vuurwerk bestoken".
Dus rond middernacht ben ik op stal, paarden vinden het alleen maar mooi, krijgen nog wat extra hooi.

Ook staat mijn auto daar veiliger dan waar dan ook en vind ik het allemaal wel best.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 05:13

Sammie schreef:
Catnip schreef:
Als je ook nog weet hoe je een 3-jarige entertaint ben je al helemaal welkom _O-

Op bed leggen?

Een beetje 'vuurwater' in drinken :))?

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 07:05

Gelukkig gaat het feestje van zijn ouders niet door, dus ik ben helemaal blij dat mijn huis kindloos is met oud en nieuw, precies zoals ik het de overige 364 dagen ook graag heb :+

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 20:19

Mijn ideale oud en nieuw is eigenlijk cabaret kijken en dan gaan slapen voor het vuurwerk begint :'). Ik heb altijd het idee dat nieuwjaar midden in het jaar valt (docent, dus ik leef in schooljaren).

Laatste paar jaar zit ik echter met mijn vriend, dus dat betekent eerst de hele avond gezellig doen met familie (niet zo mijn dinv) en daarna met de hele vriendengroep (stelletjes, singles, tentfeestvriendjes) naar de kroeg. De beste manier om nieuwjaarsdag te vieren is voor mij ondertussen toch wel veranderd in 'met een enorme kater de kerstboom aftuigen'.
En gek genoeg, kijk ik er nu al weer naar uit :).

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 13:39

Wat een reacties allemaal, bedankt!

Ik heb besloten het op te geven, ik ga wel gewoon tv kijken met de hondjes en zodra het kan m'n bed in.
Zie er nu al tegenop eerlijk gezegd, maar het is vast snel voorbij.