nog nooit problemen mee gehad.
met feestdagen bestel ik zowiezo niet snel iets, omdat je weet dat ze het heel druk hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) nog een pakketje afgeleverd.

Muurp schreef:Nogmaals, dat kan gebeuren. Maar dan heb je op z'n minst contact met de klant om te kijken naar een passende oplossing ipv gewoon komen bezorgen...
maar ik was vanochtend om 6u mijn bed uit dus ik hecht gek genoeg nogal veel waarde aan mijn slaap
en lig dus ook vaak voor 23u in bed.
). Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij ben met de gang van zaken. chocobroodje schreef:Serieus????? Dat gaat idd nergens meer over... Ik zou niet eens opendoen, of alleen om hem stijf te schelden
Muurp schreef:Ik kreeg mijn pakket gister om 23:00u!dat zijn toch geen tijden?!
Muurp schreef:Nee hoor, in overleg is alles mogelijk.maar ik was vanochtend om 6u mijn bed uit dus ik hecht gek genoeg nogal veel waarde aan mijn slaap
en lig dus ook vaak voor 23u in bed.
Je kunt het wel op blijven nemen voor ze, maar ik blijf boos. De koeriers kunnen er vaak niks aan doen, en ben dan ook gewoon vriendelijk gebleven tegen hem (hoe moeilijk dat dan ook was). Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij ben met de gang van zaken.
ongelukjes gebeuren, er kan altijd wat tussen komen, dat is menselijk. Maar meld het niet 3 minuten (!!!!) voor de eindtijd nadat ik 3 uur lang thuis heb zitten wachten en overleg op z'n minst of het erg is dat ze nog zo laat komen bezorgen...
} Altijd een superservice gehad jarenlang!!
staat al een paar berichten terug aangegeven.... *zucht.