Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

is echt lekker joh! Cayenne schreef:Ja, ik weet niet. Om de een of andere dingen lijkt zo'n ding me serieus niet te eten, terwijl anderen er bij zweren. Van de week toch maar eens een avocado halen dan. Moet je die nog op een bepaalde manier klaar maken ofzo?
_Ekenna schreef:Emmaa_ schreef:... Er zijn een aantal dingen die ik niet heel lekker vind (kippenhartjes, kalfstong, zwezerik), maar voor de rest vind ik een groot deel van het orgaanvlees goed smaken.
.....
Kippenhartjes vond ik ook verbazingwekkend lekker.![]()
![]()
![]()
Kikkerbilletjes en insecten laat ik links liggen. Dat trekt me gewoon niet.Verder eet ik alles.
Emmaa_ schreef:Mars schreef:Risotto. Sommige mensen vinden t heerlijk maar ik heb nooit de behoefte gehad om te proberen.Risotto is heerlijk
zeker weten lekker!
). Verder veel vlees- en vissoorten, en dat wil ik ook wel zo houden (vegetariër). Lynn_Nikita schreef:paardje1983 schreef:Kreeft. Al zou ik het lekker vinden dan eet ik het niet omdat het levend wordt gekookt.
mosselen ed ook , al maken ze kreeft ook vaak van te voren al dood alvorens te koken, bij bek mes erin en naar onderen trekken meen ik
Lynn_Nikita schreef:kaylee schreef:Ik heb nog nooit dat Japanse fruit op (weet niet eens hoe het heet) mr vind t d'r zo uit zien als een kwal dus durf t niet te eten
lichi?
. M'n lievelingsvrucht! Ik dacht alleen dat ze voornamelijk uit Zuidelijk Afrika en een beetje uit Azie kwamen?