Het-waar-is-dit-product-nog-verkrijgbaar-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leffroi

Re: Het-waar-is-dit-product-nog-verkrijgbaar-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 16:18

Wow, Eiskonfekt, dát is lang geleden zeg :wow: Die waren echt heerlijk!

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 16:19

Xanne schreef:
irmaroossien schreef:
Ik ben op zoek naar chocolaatjes. Ze zitten in gekleurde papiertjes, zijn vierkant en zitten in een ronde plastic doos (bij de groothandel). Volgens mij zijn het een soort van ijs chocolade bonbons (geen echt ijs, is gewoon chocolade).
Beter kan ik het niet uitleggen _O-

Eiskonfekt!

Held!!

Anker_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 16:20

Ik moest ook zeker twintig jaar terug in mijn herinnering graven!

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 16:25

Xanne schreef:
Ik moest ook zeker twintig jaar terug in mijn herinnering graven!

Haha. Nu nog kijken waar in Nederland te vinden :o

Anker_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 16:28

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 16:41

De Wibra heeft hier ijskonfect :D witte en bruine

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 16:45

Pearlx schreef:
De Wibra heeft hier ijskonfect :D witte en bruine

Oh echt? Ik ga op zoek! Dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:01

Lieshorses schreef:
Weet iemand waar je die cakejes kan krijgen? Twinkies? vgm

Meerdere online shops.
Maar ik dacht ze laatst bij jumbo in het Amerika-schap gezien te hebben en ik weet dat de Cheesecake Company in Den Haag ze soms heeft in een heel klein voorraadje.
(net als ander Amerikaans snoepgoed of frisdrank)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:08

Niet echt iets wat uit de handel is gehaald, maar wel iets waar ik dan weer hard naar op zoek ben... Dormirel slaappillen uit Spanje :)) Werkt echt als een trein, maar in Nederland niet te krijgen. Kent iemand een webshop waar ik ze kan bestellen of gaat iemand toevallig binnenkort naar Spanje die een paar doosjes mee kan nemen?

Afbeelding

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:12

Iemand toevallig tips waar ik gewone zakjes groene thee vanille kan vinden? Ik zie ze nergens in winkels :(

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:25

Emmaa_ schreef:
Niet echt iets wat uit de handel is gehaald, maar wel iets waar ik dan weer hard naar op zoek ben... Dormirel slaappillen uit Spanje :)) Werkt echt als een trein, maar in Nederland niet te krijgen. Kent iemand een webshop waar ik ze kan bestellen of gaat iemand toevallig binnenkort naar Spanje die een paar doosjes mee kan nemen?

[ Afbeelding ]

Een paar doosjes slaappillen? :x ben je nou helemaal! Het is niet voor niks dat ze hier het voorschrijven van slaappillen een paar jaar geleden aan banden hebben gelegd. Dat spul is zo verslavend als de Pieten en uiteindelijk kun je niet meer zonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:29

estja schreef:
Emmaa_ schreef:

[ Afbeelding ]

Een paar doosjes slaappillen? :x ben je nou helemaal! Het is niet voor niks dat ze hier het voorschrijven van slaappillen een paar jaar geleden aan banden hebben gelegd. Dat spul is zo verslavend als de Pieten en uiteindelijk kun je niet meer zonder.

Rustig aan joh. Het is geen kalmeringsmiddel en ik gebruik het hooguit eens per week als ik in stressperiodes zit. Doe al sinds juni dit jaar met een doosje. Het is gewoon fijn spul en aangezien ik zelf nooit in Spanje kom..

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:29

Lieshorses schreef:
Weet iemand waar je die cakejes kan krijgen? Twinkies? vgm

Misschien bij Jac Bostelaar, in Utrecht? http://www.jacbostelaar.nl/index.asp
Daar hebben ze ook Poptarts, Mountain Dew, Cheerios, Froot Loops etc. etc.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:30

Vjestagirl schreef:
De ritersport met yoghurt erin. Veel te lekker, bijna niet te krijgen. Iemand ideeën (in de omgeving van Breda bij voorkeur)?

In Duitsland nog volop! Ook net langs de grens bij de supermarkten (Penny, Edeka, etc.). Dat is nou juist de smaak die ik niet lekker vind en daarom valt het me op dat ze die daar zo in overvloed hebben. :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:31

Leffroi schreef:
Ik zoek nog altijd deze. Opeens waren ze uit de schappen, later heb ik nog eens een zak kunnen kopen bij de Xenos, maar sindsdien spoorloos. En deze vond ik echt goddelijk lekker. Iemand die weet of ze toevallig nog ergens een laatste restje hebben?
[ [url=m/dWQiuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En bedankt :') Nu mis ik ze ook. Was ze eigenlijk alweer vergeten -O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:31

Rena100 schreef:
Ik vond deze ook altijd lekker, ook helaas niet meer in het assortiment:
[ Afbeelding ]

Tip: jumbo heeft ook sour cream & Union chippies (van hun eigen merk) en die zijn erg lekker! Die van de AH zijn idd niet echt lekker te noemen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:32

Veulen84 schreef:
Topic naar m'n hart *\o/*

Ik zoek al weken naar deze:
[ [url=m/B78Oyy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kocht ik vroeger bij de action. Toen opeens waren ze weg, later via een vriendin nog een paar potjes gescoort. Maar nergens meer te vinden nu. Wie weet waar ze deze nog hebben? (Is het enige wat goed werkt tegen mijn littekenjeuk)

Daarnaast... Gewone ouderwetse kloppudding en dan niet die van docter oetker. Dat is rommel, maar de echte zoals je die vroeger kon krijgen.

Bedoel je Saroma? Die is hier bij de Dekamarkt nog verkrijgbaar, als ik me niet vergis. Of was het toch die van Dr. Oetker? Ik zal eens voor je kijken als ik weer boodschappen ga doen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:35

Weet iemand waar je Groene Thee Jasmijn (Pickwick) nog kunt krijgen? Hier bij Albert Heijn en de Dekamarkt is het al langere tijd niet meer verkrijgbaar...

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:38

friendly schreef:
Leffroi schreef:
Ik zoek nog altijd deze. Opeens waren ze uit de schappen, later heb ik nog eens een zak kunnen kopen bij de Xenos, maar sindsdien spoorloos. En deze vond ik echt goddelijk lekker. Iemand die weet of ze toevallig nog ergens een laatste restje hebben?
[ [url=m/dWQiuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En bedankt :') Nu mis ik ze ook. Was ze eigenlijk alweer vergeten -O-

You're welcome *\o/*

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:47

Afbeelding

Die zoek ik al ff. Wel in buitenland te bestellen enzo, maar vind dat niks. Ik kan hem nergens meer in een winkel vinden...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:48

Volgens mij heb ik dat flesje wel eens ergens gezien, maar waar.... Ik hou het in de gaten!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:55

Super!! Ruikt zo lekker!!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 18:04

Veulen84 schreef:
Topic naar m'n hart *\o/*

Daarnaast... Gewone ouderwetse kloppudding en dan niet die van docter oetker. Dat is rommel, maar de echte zoals je die vroeger kon krijgen.

Bedoel je Bourbon? Die is helaas niet meer verkrijgbaar :(
Vroeger de ultieme traktatie: Bourbon met KlopKlop! :9

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 18:14

Ik ben op zoek naar een conditioner van Herbal Essences, hij had een rode verpakking, maar het is niet de huidige rode verpakking. Hij was voor droog/beschadigd haar en met de geur banaan/gember/kaneel. Tot een paar maanden geleden was hij bij de Action te koop, maar Actions hier in de buurt hebben hem niet meer. Heeft iemand hem gezien?

Die koekjes in de donut vorm zijn inderdaad Fillipinos en bij de Action te koop.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:37

Piekosjj schreef:
Waar ik naar opzoek ben is het chocolade-merk Kalev. Ik had dit vorig jaar in Estland en ze hadden me toch zulke lekkere witte chocolate met blueberries en crispies er in! En wat zou ik die graag 'ns in Nederland willen halen! Mag ook best van 'n ander merk, als 't maar witte chocolade met blueberries is :D
[im.g=600x600]http://www.kalev.eu/upload/product/651_big.jpg[/img]

Ik weet dat de Finnen er ook erg dol op zijn, Fazer heeft ook veel smaken met blueberries erin. Mocht je het héél graag willen en het voor die tijd niet gevonden hebben.. Ik ga ik februari naar Finland, misschien kan ik iets voor je meenemen? ;)