Die waren echt heerlijk! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die waren echt heerlijk! Xanne schreef:irmaroossien schreef:Ik ben op zoek naar chocolaatjes. Ze zitten in gekleurde papiertjes, zijn vierkant en zitten in een ronde plastic doos (bij de groothandel). Volgens mij zijn het een soort van ijs chocolade bonbons (geen echt ijs, is gewoon chocolade).
Beter kan ik het niet uitleggen
Eiskonfekt!
witte en bruine Lieshorses schreef:Weet iemand waar je die cakejes kan krijgen? Twinkies? vgm
Werkt echt als een trein, maar in Nederland niet te krijgen. Kent iemand een webshop waar ik ze kan bestellen of gaat iemand toevallig binnenkort naar Spanje die een paar doosjes mee kan nemen?
Emmaa_ schreef:Niet echt iets wat uit de handel is gehaald, maar wel iets waar ik dan weer hard naar op zoek ben... Dormirel slaappillen uit SpanjeWerkt echt als een trein, maar in Nederland niet te krijgen. Kent iemand een webshop waar ik ze kan bestellen of gaat iemand toevallig binnenkort naar Spanje die een paar doosjes mee kan nemen?
[ Afbeelding ]
ben je nou helemaal! Het is niet voor niks dat ze hier het voorschrijven van slaappillen een paar jaar geleden aan banden hebben gelegd. Dat spul is zo verslavend als de Pieten en uiteindelijk kun je niet meer zonder. estja schreef:Emmaa_ schreef:Niet echt iets wat uit de handel is gehaald, maar wel iets waar ik dan weer hard naar op zoek ben... Dormirel slaappillen uit SpanjeWerkt echt als een trein, maar in Nederland niet te krijgen. Kent iemand een webshop waar ik ze kan bestellen of gaat iemand toevallig binnenkort naar Spanje die een paar doosjes mee kan nemen?
[ Afbeelding ]
Een paar doosjes slaappillen?ben je nou helemaal! Het is niet voor niks dat ze hier het voorschrijven van slaappillen een paar jaar geleden aan banden hebben gelegd. Dat spul is zo verslavend als de Pieten en uiteindelijk kun je niet meer zonder.
Lieshorses schreef:Weet iemand waar je die cakejes kan krijgen? Twinkies? vgm
Vjestagirl schreef:De ritersport met yoghurt erin. Veel te lekker, bijna niet te krijgen. Iemand ideeën (in de omgeving van Breda bij voorkeur)?
Leffroi schreef:Ik zoek nog altijd deze. Opeens waren ze uit de schappen, later heb ik nog eens een zak kunnen kopen bij de Xenos, maar sindsdien spoorloos. En deze vond ik echt goddelijk lekker. Iemand die weet of ze toevallig nog ergens een laatste restje hebben?
[ [url=m/dWQiuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu mis ik ze ook. Was ze eigenlijk alweer vergeten
Veulen84 schreef:Topic naar m'n hart![]()
Ik zoek al weken naar deze:
[ [url=m/B78Oyy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kocht ik vroeger bij de action. Toen opeens waren ze weg, later via een vriendin nog een paar potjes gescoort. Maar nergens meer te vinden nu. Wie weet waar ze deze nog hebben? (Is het enige wat goed werkt tegen mijn littekenjeuk)
Daarnaast... Gewone ouderwetse kloppudding en dan niet die van docter oetker. Dat is rommel, maar de echte zoals je die vroeger kon krijgen.
friendly schreef:Leffroi schreef:Ik zoek nog altijd deze. Opeens waren ze uit de schappen, later heb ik nog eens een zak kunnen kopen bij de Xenos, maar sindsdien spoorloos. En deze vond ik echt goddelijk lekker. Iemand die weet of ze toevallig nog ergens een laatste restje hebben?
[ [url=m/dWQiuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En bedanktNu mis ik ze ook. Was ze eigenlijk alweer vergeten

Piekosjj schreef:Waar ik naar opzoek ben is het chocolade-merk Kalev. Ik had dit vorig jaar in Estland en ze hadden me toch zulke lekkere witte chocolate met blueberries en crispies er in! En wat zou ik die graag 'ns in Nederland willen halen! Mag ook best van 'n ander merk, als 't maar witte chocolade met blueberries is
[im.g=600x600]http://www.kalev.eu/upload/product/651_big.jpg[/img]