Hoe heeft jullie daten een 'naam' gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:36

Leuk om al die verhalen te lezen :)

Wij hebben ook niet echt een moment. Dus als datum nemen we maar onze 1e date.
Vriend wou t eerst nog beetje 'rustig aan' doen maar vroeg wel binnen 2 weken of ik het leuk vond om 2 maanden later een paar dagen met hem naar Londen te gaan. (Het was toen ergens eind juni en ging om eind augustus). Toen heb ik geloof ik wel een opmerking gemaakt over dat het 'rustig aan doen' dan ook niet echt zo was en vanaf toen was het dus officieel wat. Ik denk dat we de 10 juni (2012) onze 1e date hadden en dat dit 25 juni was. Maar zeker weten doe ik het niet. Zijn afgelopen jaar zelfs ons 3 jarig jubileum vergeten. Oeps :+

Leen

Re: Hoe heeft jullie daten een 'naam' gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:42

Wij hadden ook onze eerste date als datum. Omdat we gelijk ook heel close waren en vanaf date 1 eigenlijk al vaak gewoon thuis filmpjes gingen kijken, voor elkaar koken ed.

Ik heb hem toen we half in slaap lagen op de zetel ook gevraagd of hij mijn vriendje wou zijn. Wat overigens anderhalve maand na de eerste date was. Maar voor mij was het daar voor ook niet echt officieel, ouders had hij nog niet mee kennisgemaakt (paard ook niet :+ ) Dus dat waren voor mij wel dingen die ik vond dat als je een relatie hebt wel moet doen. Dus de dag nadat we 'liefjes' waren is hij gelijk mee naar mama gekomen om kennis te maken. Zij wist er natuurlijk al heel veel over en ze konden gelijk babbelen.