Verliefd op scharrel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eline1991

Re: Verliefd op scharrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 00:53

Ts,

Ik lees vooral veel als ik dit doe ben ik misschien gelukkig en als ik dat doe ben ik misschien gelukkig. Geluk is geen doel, gelukkig zijn is in mijn ogen een manier van leven. Een manier van dingen in je leven te zien en te verwerken.

Naar mijn idee zou een keer een gesprek met een professional geen slecht idee zijn.

Waar ben je momenteel wel tevreden mee in je leven,? Noem dat voor jezelf op, ookal zijn het de kleine dingen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 01:01

Gucci_ schreef:
Hij wilde vriendschap en seks

Vriendschap is geen gevoelens en al helemaal niet verliefd zijn. Je houdt je zelf net zo min aan het deel vriendschap dus

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 08:54

Gucci_ schreef:
Ik heb in het begin ook duidelijk aangegeven een vast persoon te willen

En deze man gaf direct aan geen relatie te willen.
Echt TS, open je ogen. Als je een relatie wil moet je niet akkoord en in zee gaan met iemand die geen relatie wil. En als je akkoord gaat met alleen seks moet je ook niet meer willen.
Je verwacht dingen die hij niet gaat waarmaken en je doet jezelf er kennelijk verdriet mee.

nogmaals; ga eerst verzinnen wat je (met je-) zelf wil.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:20

Zo jong en jezelf het zo moeilijk maken.
Ga genieten van je jonge leven!
Gewoon even lekker als vrijgezel door het leven.
Er is zoveel leuks te doen, je hebt paarden en geniet.
Er komen vanzelf echte problemen op je pad (helaas) .
Deze vent uit je leven zetten .

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 12:03

Hij wil een slapie en heeft er vadt nog meer...
Maak je zelf niet stuk zak er niet verder in weg....hij zal niet voor je kiezen..jij zit nog in de fase voor altijd....hij is het type man steeds een nieuwe verovering totdat er sleur komt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 14:33

Nou TS mijn post was alleen maar goed en lief bedoeld hoor.

Als jij mensen claimen normaal vindt etc... heb ik niet veel meer te zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 16:53

Tcm62 schreef:
Maak je zelf niet stuk zak er niet verder in weg....hij zal niet voor je kiezen..jij zit nog in de fase voor altijd....hij is het type man steeds een nieuwe verovering totdat er sleur komt...

Ken je hem ofzo? :D

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 22:39

Tcm62 schreef:

Dat niet, toen ik hem vroeg dat hij ook anderen heeft zei hij dat hij daar geen tijd voor had. Hij heeft inmiddels gereageerd en mij bedankt, maar hij heeft gewoon geen tijd... Ik laat het nu dan ook met rust, zie vanzelf wel weer eens en ben hem misschien ook wel vergeten hoop ik.

Vriendschap en seks hoeft niet meteen een relatie te zijn vind ik. Als je eens een andere hebt, dan wordt dat in een relatie ook gezien als vreemd gaan. Ik wil ook gewoon vrijheid, een relatie komt later ooit nog wel.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:59

Wilde hij ook echt vriendschap? Of is dat vooral wat jij wilde?
Het punt is namelijk dat je met die vriendschap de grens overschrijdt van sexbuddies, want je wilt elkaar dan ook nog wat bieden op emotioneel vlak als het vriendschap zou zijn.
En dan ben ik het met de uitspraak eens dat je in feite op zoek bent naar een relatie...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 10:25

Nou, nu heb je iig duidelijkheid TS.
Hop, verder met je leven nu, gelukkig worden en verzinnen wat je eigenlijk zelf wil en je vooral niet weer op een kerel storten waarvan je weet dat hij niks wil.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 12:05

Dus het is gewwon sex...tja, dan kan je je neus stoten...

Ben duidelijk van een andere generatie :D

WoodyThePug

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 12:41

Ts meid, je bent zo naïef.. Probeer die man uit je hoofd te zetten en zeg geen ja maar(tegen jezelf dan). Je hebt echt een groot probleem met jezelf en het lijkt mij verstandig als je eerst daar wat mee gaat doen. Je lijkt niet gelukkig, je bent niet tevreden over je leven en je studie en je zit alleen maar in je eigen sombere gedachtes. Stap daaruit; "ja ik heb geen zin meer in dit en geen zin meer in dat." Weet je hoe dat kan? Omdat je ZELF die gedachtes voortdurend voort zet. Jij bent degene die zich daaroverheen moet zetten. Geef jezelf een schop onder je kont en ga ervoor! Ook voor je studie; maak een keuze. Vind je het echt niet leuk of heb je niet genoeg jezelf in je studie verdiept en in de mensen om je heen? Maak een keuze, dit kan de rest van je leven gaan bepalen. Succes!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:31

Radieuxje schreef:
Ts meid, je bent zo naïef.. Probeer die man uit je hoofd te zetten en zeg geen ja maar(tegen jezelf dan). Je hebt echt een groot probleem met jezelf en het lijkt mij verstandig als je eerst daar wat mee gaat doen. Je lijkt niet gelukkig, je bent niet tevreden over je leven en je studie en je zit alleen maar in je eigen sombere gedachtes. Stap daaruit; "ja ik heb geen zin meer in dit en geen zin meer in dat." Weet je hoe dat kan? Omdat je ZELF die gedachtes voortdurend voort zet. Jij bent degene die zich daaroverheen moet zetten. Geef jezelf een schop onder je kont en ga ervoor! Ook voor je studie; maak een keuze. Vind je het echt niet leuk of heb je niet genoeg jezelf in je studie verdiept en in de mensen om je heen? Maak een keuze, dit kan de rest van je leven gaan bepalen. Succes!

Hier ga ik helemaal in mee!

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:57

Zelf heeft ze veel scharrels gehad waar ze niet in geinteresserd was...nu eentje die haar wel wat doet...

Ze zegt zelf een vaste relatie komt nog wel....dus nu was het om de sex, alleen hij heeft een gevoelige snaar geraakt, is onbereikbaar dus extra spannend...

Hart breekt en misschien heeft ze zelf ook wel een hartje ergens gebroken.

Dit is de prijs voor swinging around...

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 22:38

Tcm: Dates gehad, als ik iemand niet leuk genoeg vind zeg ik dat na een eerste date of wacht nog een tweede date af. Ik ben niet iemand die opeens na 7 dates 'verdwijnt.'

Gaat nu weer even een stuk beter, denk weinig aan hem.
Maar weet nu niet hoe verder, heb totaal geen motivatie meer voor mijn studie, het is niet wat ik wil.
Andere hbo studies ook niet, enigste die mij aanspreekt is veehouderij of paardenhouderij (mbo). Maar dan zou ik pas volgend jaar in september kunnen beginnen en kom tussen 16 jarigen...
Wil graag een baantje als groom of stalmedewerker. Om alvast een beetje te sparen en ervaring op te doen voor een eigen manege ooit. Maar is moeilijk iets te vinden...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:41

Regelmatig zoeken grote stallen mensen .

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:13

Als je klaagt over vermoeidheid zal dat niet de ideale baan zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:59

Zonnetje81 schreef:
Als je klaagt over vermoeidheid zal dat niet de ideale baan zijn.

Vermoeidheid kan ook door een depressie komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:45

Gucci_ schreef:
Tcm: Dates gehad, als ik iemand niet leuk genoeg vind zeg ik dat na een eerste date of wacht nog een tweede date af. Ik ben niet iemand die opeens na 7 dates 'verdwijnt.'

Gaat nu weer even een stuk beter, denk weinig aan hem.
Maar weet nu niet hoe verder, heb totaal geen motivatie meer voor mijn studie, het is niet wat ik wil.
Andere hbo studies ook niet, enigste die mij aanspreekt is veehouderij of paardenhouderij (mbo). Maar dan zou ik pas volgend jaar in september kunnen beginnen en kom tussen 16 jarigen...
Wil graag een baantje als groom of stalmedewerker. Om alvast een beetje te sparen en ervaring op te doen voor een eigen manege ooit. Maar is moeilijk iets te vinden...

Van een baan als groom of stalmedewerker een manege bij elkaar sparen.... Hoe lang wil je daar over doen dan?

Kies eens een doel wat wat kleiner is. En makkelijker te behalen. Morgen op tijd je bed uit. Of de studentpsycholoog van je opleiding bellen voor een afspraak.

Grote veranderingen beginnen met kleine stappen.

Succes!