Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gucci_ schreef:Ik heb in het begin ook duidelijk aangegeven een vast persoon te willen
Tcm62 schreef:Hij wil een slapie en heeft er vadt nog meer...
Maak je zelf niet stuk zak er niet verder in weg....hij zal niet voor je kiezen..jij zit nog in de fase voor altijd....hij is het type man steeds een nieuwe verovering totdat er sleur komt...
Radieuxje schreef:Ts meid, je bent zo naïef.. Probeer die man uit je hoofd te zetten en zeg geen ja maar(tegen jezelf dan). Je hebt echt een groot probleem met jezelf en het lijkt mij verstandig als je eerst daar wat mee gaat doen. Je lijkt niet gelukkig, je bent niet tevreden over je leven en je studie en je zit alleen maar in je eigen sombere gedachtes. Stap daaruit; "ja ik heb geen zin meer in dit en geen zin meer in dat." Weet je hoe dat kan? Omdat je ZELF die gedachtes voortdurend voort zet. Jij bent degene die zich daaroverheen moet zetten. Geef jezelf een schop onder je kont en ga ervoor! Ook voor je studie; maak een keuze. Vind je het echt niet leuk of heb je niet genoeg jezelf in je studie verdiept en in de mensen om je heen? Maak een keuze, dit kan de rest van je leven gaan bepalen. Succes!
Gucci_ schreef:Tcm: Dates gehad, als ik iemand niet leuk genoeg vind zeg ik dat na een eerste date of wacht nog een tweede date af. Ik ben niet iemand die opeens na 7 dates 'verdwijnt.'
Gaat nu weer even een stuk beter, denk weinig aan hem.
Maar weet nu niet hoe verder, heb totaal geen motivatie meer voor mijn studie, het is niet wat ik wil.
Andere hbo studies ook niet, enigste die mij aanspreekt is veehouderij of paardenhouderij (mbo). Maar dan zou ik pas volgend jaar in september kunnen beginnen en kom tussen 16 jarigen...
Wil graag een baantje als groom of stalmedewerker. Om alvast een beetje te sparen en ervaring op te doen voor een eigen manege ooit. Maar is moeilijk iets te vinden...