Mijn achternichtje heeft ooit met zo'n RTL belspel 4500 euro gewonnen. Toen haar strenggelovige moeder er achter kwam, moest ze het allemaal weggeven aan een goed doel
djuulsie
Geplaatst: 26-10-15 21:37
Vriend van ons heeft de lotto gewonnen. Toen waren er 5 winnaars, dus ze moesten de prijs delen. Ze wonnen 1,7 miljoen per winnaar
lovelynutia
Geplaatst: 26-10-15 22:42
Spirit schreef:
Mijn oom heeft een keer 12 postcodeloterij fietsen gewonnen.
Hahaha dat is wel echt intens veel iedereen fiets voor zijn/haar verjaardag gekregen zeker
diesel83
Geplaatst: 26-10-15 23:06
Cayenne schreef:
Mijn achternichtje heeft ooit met zo'n RTL belspel 4500 euro gewonnen. Toen haar strenggelovige moeder er achter kwam, moest ze het allemaal weggeven aan een goed doel
Haha laat me raden....aan de kerk zeker
elenaMM77
Geplaatst: 26-10-15 23:15
vroeger had je een paar zomers lang bij de Albert Hein de verrastassen actie.. je kon een verrastas winnen met slagzinnen..
om de een of andere reden was mijn moeder nogal handig met slagzinnen, maar je mocht er maar 1 per klant indienen..
Dus 1 op mijn moeders naam, een op naam van mijn oma, andere op naam van mijn andere oma, een op naam van de buurvrouw die nooit meedeed verder, een op naam van mijn tante etc etc etc..
gemiddelde was 3 gewonnen verrastassen per week. heel af en toe maar 1, maar er was ook wel een week met maar liefst 5 tassen.. Kon mijn moeder het halve dorp af om ze allemaal bij iedereen op te halen.. die mochten er dan wat uitgraaien en de rest kwam thuis..
Daarnaast had douwe egberts ooit een slagzinnenactie.. ook maar 1 per klant.. Landelijk waren er 5 vrij dure mooie roestvrijstale koffiezetapparaten te winnen.. Je raad het al, ik kreeg een belletje van mijn moeder: 'ik heb even een slagzin op je naam ingestuurd..
laten we zeggen, zowel ik als mijn moeder als mijn zusje waren daarna in bezit van een luxe DE koffiezet apparaat
Wahahaha Elena, hoe tof! Wat voor soort zinnen maakt ze er dan van? Slagzinnen ben ik nooit zo goed in..
Tigress
Geplaatst: 27-10-15 00:01
Ik heb eens 450 euro gewonnen Q-Music sinterklaasactie. De eigenaar van het lijstje was net te laat met bellen, ze zat op het paard....het voelde zo dubbel. Ik was zo blij met mijn prijs! Maar het lijstje die ik heb gekregen was van een bokker