Date: wat moet ik hiermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Date: wat moet ik hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:58

Ja, alleen mist bij f*ckbuddy over het algemeen de werkelijke 'friendship'. Echt alleen een batsmaatje dus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:47

Kayleigh_ schreef:
Ja, alleen mist bij f*ckbuddy over het algemeen de werkelijke 'friendship'. Echt alleen een batsmaatje dus :')

Batsmaatje _O-

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:54

Een FB zou ik ook echt niet mee om kunnen gaan zelf, geestelijk.. Een FWB wel, daar zit toch meer gevoel en respect in verweven over het algemeen. :D Batsmaatje is voor een FB wel een goede benaming ook inderdaad! :Y)

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 11:01

Hahaha Facebook :')

Even een update: gisteren kwam het gesprek er toevallig op. We hebben het er even over gehad. Hij doet zo omdat hij mij niet wil verpesten. I'm still virgin en dat wil hij niet verpesten zoals hij dat zegt. Hij zei dat hij mij de kans had gegeven om het contact te verbreken nu het nog kon etc.

Weet niet wat ik hier mee moet. Wacht gewoon tot hij wat laat horen :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:04

Maaike_Melis schreef:

Even een update: gisteren kwam het gesprek er toevallig op. We hebben het er even over gehad. Hij doet zo omdat hij mij niet wil verpesten. I'm still virgin en dat wil hij niet verpesten zoals hij dat zegt. Hij zei dat hij mij de kans had gegeven om het contact te verbreken nu het nog kon etc.

Volgens mij tuin je er met open ogen in. Natuurlijk kan ik het helemaal mis hebben en is hij echt de galante ridder maar vraag je voor jezelf af of hij diegene is om je te ontmaagden, twijfels erbij dan uit de buurt blijven en denk niet dat hij wel bij je blijft als je toch met elkaar in bed beland. Vrouwen denken over het algemeen een stuk romantischer (dus onrealistische) over hun eerste keer dan mannen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:17

Oh jeetje... dan wordt het wel een lastigere kwestie als je het mij vraagt.
Ik weet niet of ik dat zou willen, mijn eerste keer was met iemand waar ik stapelgek op was en hij op mij. Maar met diezelfde jongen was ik ook een poos FWB, een paar jaar na onze relatie. Wat wel goed ging hoor, er was nog steeds een emotionele band tussen ons. Maar er was gewoon geen relatie. En op de een of andere gekke manier kunnen we elkaar nog steeds niet loslaten.
Maar ik zou het om die ervaring ook niet zomaar met een vreemde doen denk ik. Of het moet al een waanzinnig mooie man zijn die uit een film weg komt lopen ofzo. Uitzonderingen wil ik daarvoor wel maken :P

Maar als hij daar nu al zo to the point over is, dan is hij ook wel zeer duidelijk over zijn bedoelingen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:26

Maaike_Melis schreef:

Hij manipuleert je. Ik zou ermee kappen als ik jou was. Een hoop mooie woorden maar hij belooft niks goeds. In zijn woorden lees ik inderdaad dat hij op seks uit is, hij heeft al gezegd dat een relatie er voor hem niet in zit....

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 11:43

Oei oei oei , ik ben bang dat hij precies weet wat hij moet zeggen , hoe oud is hij ?
ik zou denken dat hij inderdaad op 1 ding uit is en dat hij erg goed weet hoe hij dat zou moeten bereiken

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 12:30

Ik weet het niet, vertel hier natuurlijk ook niet de gehele gesprekken, wat niet wegneemt dat het er 'zo één' kan zijn natuurlijk. Ik wacht het allemaal maar gewoon af. Zie wel wat er komt oid. Mocht ik iets niet willen kan ik gewoon nee zeggen natuurlijk. Haal me niks in mijn hoofd sowieso dat gaat toch altijd fout. Gewoon gezellig hebben nu meer niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:41

Nou dat klinkt wel heel erg duidelijk allemaal inderdaad... hij is duidelijk van je gecharmeerd, zou graag plezier met je beleven in de ruimste zin van het woord, maar hij wil niet de rompslomp van een echt stelletje worden...ofwel hij zou het leuk vinden als jij er voor hem bent als hij zin heeft om tijd met je door te brengen maar van hem hoef je verder niks te verwachten.

Dat doet hij wel handig zo, hij heeft zichzelf vast ingedekt door je te waarschuwen dat er geen relatie in zit, en gaat toch zijn best doen om een leuke intieme band met je te krijgen voor wanneer het hem uit komt... en dan ga je als vrouw toch vallen voor zijn pogingen omdat hij zo ontzettend zijn best voor je doet waardoor je denkt dat er toch wel veel meer in zit maar hij alleen een beetje bang is om gekwetst te worden enzo, dat vind je dan nog extra aantrekkelijk misschien :P en hij doet zo zijn best en is zo lief dat je (ondanks beter weten) uiteindelijk toch voor hem valt.... en zodra je dan hoopt op meer is het ineens "ho...ik heb toch heel duidelijk gezegd dat ik geen relatie wil" :\

Althans zo gaat het in 99 van de 100 gevallen denk ik....en al die 99 meiden hebben het idee dat zij net die ene van de 100 hebben getroffen die wèl voor hen zal gaan als ze maar eenmaal een fijne intieme band hebben en hij dan van zijn "bindingsangst" verlost zal zijn :P

En dat hoeft heus geen kwade opzet van zo'n man te zijn hoor, die kan heel oprecht denken: maar ik ben toch eerlijk geweest dat ik geen serieuze relatie wilde :? Ik wilde het alleen maar samen gezellig hebben Y;(

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:49

Pmarena, je schetst nu wel een heel algemeen en in mijn ogen misschien zelfs fout beeld. Ik weet 100 punten zeker dat de vent in mijn eigen verhaal zeker niet zo'n doordachte insteek had, kan dat ook natuurlijk zo op afstand niet stellen van de man in dit verhaal.

Ik zou het wel oprecht heel erg vinden als dit verhaal heel toevallig over dezelfde vent gaat (ook iets met een bar in het noorden van het land toevallig ;) ) als 'mijne' en hij nu op deze manier hier in een hoek gedrukt wordt. Het is van beeld af niet te lezen hoe iemand hier in staat en daarbij is niemand over 1 kam te scheren. En dan roepen we de hele tijd ook nog eens dat mannen nooit verder denken dan hun neus lang is en vrouwen hier wel een handje van hebben (romantiseren, ect.), waarom zou de man in kwestie dan wel hier zo over nadenken om Maaike om z'n vinger te winden?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:50

Volgens mij mis je een stukje van mijn post, namelijk de laatste zin :P

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:55

Klopt, sorry :') Maar ik denk dus niet dat een vent hier zo ver over na zou denken, al dan niet onbewust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:57

Dat zegt pmarena ook, dit soort acties van een man hoeven absoluut niet bewust gedaan te worden. Maar dat neemt niet weg dat deze situatie voor TS te verwarrend is. Ze ontkent het wel, maar ik lees in haar reacties alleen maar twijfel.

TS, waak ervoor dat je zijn acties / woorden niet romantiseert. Hij wil geen relatie, hou dat in je achterhoofd. Dus een relatie gaat er (hoogstwaarschijnlijk) ook niet komen. Hou je gevoelens onder controle, wordt alsjeblieft niet verliefd, want je gaat gekwetst achterblijven als dat wel gebeurt en hij inderdaad met de woorden komt 'maar ik was toch duidelijk vanaf het begin?'.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 13:20

Dat is de grootste mispeer die vrouwen vaak maken, denken dat ze een vent kunnen veranderen als ze maar???? En zo werkt het niet, natuurlijk kunnen sommige dingen bijgeschaafd worden, bij vrouwen net zo goed als bij mannen maar vrouwen die denken een man, die duidelijk aangeeft dat hij alleen plezier wil, kunnen veranderen in de droomprins op het witte paard zitten er heel ver naast.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:29

Winged schreef:
Storm schreef:
Op het moment toen ik mijn FB als FB ging 'behandelen', en afstand nam, alles liet komen zoals het kwam en totaal geen verwachtingen meer had, draaide de rollen om en werd hij verliefd op me.
Nu, 9 jaar verder, zijn we getrouwd en hebben we 2 kinderen.

Die van de string? :D

FB: Friends with b.? Dat is toch de FWB-afkorting?

Ja die ja :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:34

Ik ben benieuwd wat hij had gedaan als je geen maagd was. Denk dat hij nog nét genoeg fatsoen in zijn lül heeft om in zien dat hij te ver gaat als hij all the way met je gaat.
Mijn advies; zoek lekker verder naar een jongen die wel voor je gaat.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 20:55

bigone schreef:
Dat is de grootste mispeer die vrouwen vaak maken, denken dat ze een vent kunnen veranderen als ze maar???? En zo werkt het niet, natuurlijk kunnen sommige dingen bijgeschaafd worden, bij vrouwen net zo goed als bij mannen maar vrouwen die denken een man, die duidelijk aangeeft dat hij alleen plezier wil, kunnen veranderen in de droomprins op het witte paard zitten er heel ver naast.

Ik wil hem niet veranderen, ik wil niemand veranderen. Als ik al iemand zou willen veranderen zou ik bij mezelf moeten beginnen.

Vandaag kort contact gehad hij is 3 dagen weg en heeft alleen WiFi dus hij zei ik wil/kan alleen praten als ik WiFi heb. En ik laat hem gewoon lekker. Daarna ben ik 3 dagen weg en daarna kijk ik het wel aan. Zie wel hoe het loopt allemaal. Pin me nergens op vast, word ik ook niet teleurgesteld.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:41

Ik zou er maar gewoon vanuit gaan dat hij je echt wel leuk vindt en daar ook naar handelt, maar puur wanneer het hèm uitkomt en dat hij vast heeft gezegd dat hij geen relatie wil zodat je zijn avances niet ziet alsof hij een relatie met je wil.... maar gewoon "leve de lol".

Als je het op die manier bekijkt dan is er ook niks tegenstrijdig eigenlijk, maar is het gewoon wat het is: avances die allerlei kanten op kunnen gaan behalve naar een echte relatie, wat hem betreft.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:06

Ik zou het ook niet doen, I mean wat niet is kan nog komen maar t is wel heel naar als je iemand veel leuker vindt dan die persoon jou.

Dan zal je altijd meer verwachtingen hebben en worden teleurgesteld. En dan zijn er misschien kleine leuke momenten (of grote leuke momenten :P ) maar uiteindelijk heb je een ander toekomstbeeld... Dus ik zou alleen door gaan als je echt 100% ok bent met casual dating maar niet ondertussen blijft hopen op meer. Dat doet alleen maar zeer en breekt je ook op uiteindelijk.

CP5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 19:08

Ts, stille meelezer.

Ben wel benieuwd hoe het nu met jou/jullie gaat? :)

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:19

Mijn huidige vriend wilde ook geen relatie.. tot we een keer gekust hadden op een feestje; het bleek te klikken en hij is ervoor gegaan. Denk je niet dat ze dat (bijna) allemaal doen als ze echt verliefd zijn?

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 00:13

Maaike_Melis schreef:

oh mijn god :') die onzin neem je toch niet serieus. Dit is echt zo doorzichtig, wat een miskleun van een jongen zeg hahaha

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 00:41

Als ik jouw post lees, lees ik tussen de regels toch door dat je hem wel heel erg leuk vindt en toch hoopt dat hij bijdraait en dat het meer gaat worden, ook al zeg je stoer van niet :) .

Je zegt wel: 'Ik zie wel', maar hij houdt jou duidelijk aan het lijntje. Hij laat af en toe wat horen en dan ga je er ook weer op in. Als hij een bericht stuur, negeer hem dan eens twee weken. Kijken hoe die dan reageert en de eerste keer moet je doen met iemand die je echt heel leuk vindt, niet met zo'n figuur... Al is het wel eerlijk van hem dat die meteen al zegt geen relatie te willen, dat doen de meeste die alleen uit zijn op seks niet :')

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 13:48

Ik zal even een update doen.

Allereerst, farahdiba46 bedankt voor je fijne ongenuanceerde mening! Erg leuk gebracht :)

We praten nu gewoon normaal. We zijn gewoon vrienden nu. Zit ook helemaal geen spannend gepraat meer aan en we weten nu wat we aan elkaar hebben. De spanning is gewoon weggehaald en de gesprekken zijn nu ook weer veel leuker. Ik heb er nu gewoon een nieuwe goede vriend bij. Zoals het nu gegaan is vind ik prima en we zien wel wat de toekomst brengt!