Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maaike_Melis schreef:Hahaha Facebook![]()
Even een update: gisteren kwam het gesprek er toevallig op. We hebben het er even over gehad. Hij doet zo omdat hij mij niet wil verpesten. I'm still virgin en dat wil hij niet verpesten zoals hij dat zegt. Hij zei dat hij mij de kans had gegeven om het contact te verbreken nu het nog kon etc.
Weet niet wat ik hier mee moet. Wacht gewoon tot hij wat laat horen
Even een update: gisteren kwam het gesprek er toevallig op. We hebben het er even over gehad. Hij doet zo omdat hij mij niet wil verpesten. I'm still virgin en dat wil hij niet verpesten zoals hij dat zegt. Hij zei dat hij mij de kans had gegeven om het contact te verbreken nu het nog kon etc.
en hij doet zo zijn best en is zo lief dat je (ondanks beter weten) uiteindelijk toch voor hem valt.... en zodra je dan hoopt op meer is het ineens "ho...ik heb toch heel duidelijk gezegd dat ik geen relatie wil"

Ik wilde het alleen maar samen gezellig hebben
) als 'mijne' en hij nu op deze manier hier in een hoek gedrukt wordt. Het is van beeld af niet te lezen hoe iemand hier in staat en daarbij is niemand over 1 kam te scheren. En dan roepen we de hele tijd ook nog eens dat mannen nooit verder denken dan hun neus lang is en vrouwen hier wel een handje van hebben (romantiseren, ect.), waarom zou de man in kwestie dan wel hier zo over nadenken om Maaike om z'n vinger te winden?
Winged schreef:Storm schreef:Op het moment toen ik mijn FB als FB ging 'behandelen', en afstand nam, alles liet komen zoals het kwam en totaal geen verwachtingen meer had, draaide de rollen om en werd hij verliefd op me.
Nu, 9 jaar verder, zijn we getrouwd en hebben we 2 kinderen.
Die van de string?
FB: Friends with b.? Dat is toch de FWB-afkorting?
bigone schreef:Dat is de grootste mispeer die vrouwen vaak maken, denken dat ze een vent kunnen veranderen als ze maar???? En zo werkt het niet, natuurlijk kunnen sommige dingen bijgeschaafd worden, bij vrouwen net zo goed als bij mannen maar vrouwen die denken een man, die duidelijk aangeeft dat hij alleen plezier wil, kunnen veranderen in de droomprins op het witte paard zitten er heel ver naast.
) maar uiteindelijk heb je een ander toekomstbeeld... Dus ik zou alleen door gaan als je echt 100% ok bent met casual dating maar niet ondertussen blijft hopen op meer. Dat doet alleen maar zeer en breekt je ook op uiteindelijk.
die onzin neem je toch niet serieus. Dit is echt zo doorzichtig, wat een miskleun van een jongen zeg hahaha
.