Onze droomman

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:00

Titel is ook droomman, en dromen kennen geen grenzen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:01

tirzasarah10 schreef:
Ik ben dan geen man maar om even daar op te reageren ben je lui als je niet wil Door leren? Kleine schets van mijn situatie. Ik kan goed leren maar, ben door een stom ongelukje voor mijn leven beperkt. Dromen op zij gezet en kleine opleiding gekozen om te kunnen werken. Dat werk zal ik waarschijnlijk lang moeten doen en hoger op komen zou onmogelijk zijn. Dan ben je dus lui/geen doorzettingsvermogen? Iemand kan met werk heel anders zijn dan privé.

Ach joh, op zo'n kortzichtige opmerking moet je niet eens ingaan. Ik vind dat niveau niet samenhangt met opleiding. Doorzettingsvermogen vaak wel maar het leven is niet zwart/wit. En zo zie je, degene die hier roeptoetert over opleiding zegt ook dat ze niet weet hoe ze moet betalen met een acceptgiro. Wat overigens niet erg is, maar ik ken mensen die geen opleiding hebben maar slim genoeg zijn om uit te vogelen hoe zo'n acceptgiro in elkaar steekt.

Kana

GrumpyCat schreef:
Ik vraag mij serieus af of de mensen hier met zo'n uitgebreid eisenpakket daadwerkelijk iemand gaan vinden die aan al die eisen voldoet. :')

Nuja, het is enorm makkelijk om een hele lijst met eisen en afknappers op te noemen. Gelukkig wordt die lijst wat genuanceerd als je eenmaal verliefd bent. :P

rommulus

qua uiterlijk een beetje tussen Jason Momoa en jensen ackles in.
qua lengte langer dan mij is prima.

verder moet goed bij me passen met karakter en dezelfde passies delen en toch me de vrijheid geven.

than again, op een een of andere fiets kom ik altijd met magere latten thuis.
En het karakter ... heb nu een schat waar ik geen afstand van wil doen :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:02

'Eisen' kan je heel snel opzij zetten als je 'm tegenkomt hoor. :D

Ik kon altijd heel hard vallen voor mannen die een beetje dorky/geeky zijn. Qua lichaam ook vooral niet te gespierd. Ik heb nu 4 jaar een relatie met mijn vriend en hij ziet eruit alsof hij dagelijks zijn hele bovenlijf afbeult in de sportschool. Gelukkig haalt hij die spieren uit zijn werk en zit hij 's avond gewoon naast me te gamen. Nu moet ik wel bekennen dat ik niet bepaald wegkijk als hij door de woonkamer loopt als een shirtloze Tom Hardy. Liefde maakt hypocriet. :9

Hij rookte overigens toen ik hem leerde kennen. Dat was niet mijn ding, maar ik heb altijd gezegd dat roken zijn keuze is. Uiteindelijk is hij uit zichzelf gestopt. Ik heb er nóoit op aangedrongen. Je kan mensen niet dwingen te veranderen* en je weet waar je aan begint als je een roker gaat daten. :P

* Wat ik wel doe is de tondeuse iéts langer zetten als ik zijn haar doe. O:)

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:03

Kana schreef:
GrumpyCat schreef:
Ik vraag mij serieus af of de mensen hier met zo'n uitgebreid eisenpakket daadwerkelijk iemand gaan vinden die aan al die eisen voldoet. :')

Nuja, het is enorm makkelijk om een hele lijst met eisen en afknappers op te noemen. Gelukkig wordt die lijst wat genuanceerd als je eenmaal verliefd bent. :P

En ook wat die mensen zelf dan te bieden hebben :')

Heb soms het idee dat sommige gewoon een rijke oude opa zoeken (leeftijd zie ik bijna nergens staan) die voor hen een boerderij kan kopen en dan snel dood gaat :') (85+, rijk, geen kids en hartkwalen)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:05

Nou voor hij begon te dementeren, O:) sean connery. Hihi

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:05

Liannetje86 schreef:
Heb soms het idee dat sommige gewoon een rijke oude opa zoeken (leeftijd zie ik bijna nergens staan) die voor hen een boerderij kan kopen en dan snel dood gaat :') (85+, rijk, geen kids en hartkwalen)

Ja.. een beetje zoals de Vodafone reclame: ging alles maar zo snel. :')

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:12

Mijn enigste eis op dit moment is een man die normaal kan doen en niet vaag is.
Heb verder geen eisenlijst en ook nog nooit gehad. Je komt uiteindelijk vanzelf iemand tegen die bij je past.
Toen ik mijn vriendinnen kreeg, had ik ook geen eisenlijstje waar zij aan moesten voldoen :P
Gaat erom dat het klikt en ik moet die persoon aantrekkelijk vinden natuurlijk, anders heeft het geen zin om een relatie te beginnen.
Oke, ik heb wel een paar standaardeisen dan, gelijk kwa opleidings- en denkniveau en niet roken.
Liefst ook een man die ouder dan mij is, maar je weet maar nooit...

doemaar

Re: Onze droomman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:23

Ohw over leuk verdienen bedoelde ik niet percee schatrijk. Maar wel 1 die aanpakt en waarbij we samen leuk kunnen leven ja. Vind ik niks raars aan.

Net als een leuke kop en mooi lichaaam in mijn ogen dan. Oog wilt ook wat. Zorg ook goed voor mezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:27

karuna schreef:
Nou voor hij begon te dementeren, O:) sean connery. Hihi

James Bond! Oh daar noem je ook wat.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:48

Zit nu op m'n telefoon, dus reageer even snel..

Mijn eigen vent <3 Na 6 jaar eindelijk samen en laat hem nooit meer gaan! :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:52

lieveli schreef:
tirzasarah10 schreef:
Ik ben dan geen man maar om even daar op te reageren ben je lui als je niet wil Door leren? Kleine schets van mijn situatie. Ik kan goed leren maar, ben door een stom ongelukje voor mijn leven beperkt. Dromen op zij gezet en kleine opleiding gekozen om te kunnen werken. Dat werk zal ik waarschijnlijk lang moeten doen en hoger op komen zou onmogelijk zijn. Dan ben je dus lui/geen doorzettingsvermogen? Iemand kan met werk heel anders zijn dan privé.

Ach joh, op zo'n kortzichtige opmerking moet je niet eens ingaan. Ik vind dat niveau niet samenhangt met opleiding. Doorzettingsvermogen vaak wel maar het leven is niet zwart/wit. En zo zie je, degene die hier roeptoetert over opleiding zegt ook dat ze niet weet hoe ze moet betalen met een acceptgiro. Wat overigens niet erg is, maar ik ken mensen die geen opleiding hebben maar slim genoeg zijn om uit te vogelen hoe zo'n acceptgiro in elkaar steekt.

Waar slaat dit nu weer op? Iemand mag toch wel zijn 'eisen' hebben bij een DROOMman. Dat mijn opmerking flauw over komt, snap ik. Is mijn fout, geef ik toe. Het is zo dat alle mensen die ik ken die geen diploma hebben zo lui als wat zijn. Dat niet iedereen zo is, is logisch. Maar voor mij is hij geen potentieel datingsmaterieel meer. Kan toch?
Ik probeerde echt niet iemand persoonlijk aan te vallen.

En mijn acceptgiro ligt allang bij de bank +:)+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 01:12

Ik heb mijn droomman al ontmoet, jeetje <3 Mooie ogen, lange wimpers, lekker behaard, Italiaans, slim, Neerlandicus, een kattenman en wollen truien <3 Helaas door stomme actie van mijn kant zit er geen relatie in.

Overigens heb ik geen eisenlijstje, nooit gehad. Ik ben gek op héél veel mannen haha :)) Als ze leuk zijn, zijn ze leuk, simple as that. Natuurlijk heb je wel dingen waar je écht op afknapt. Bij mij zijn dat eikelig gedrag (goh :Y) ) , laaggeletterdheid, dialect/zwaar accent, sportschool spieren en niks om dier en milieu geven.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 01:36

Leuk topic, en grappig om te zien wat voor eisen er voorbij komen :P Zo verschillend!

De eis "goede baan" oid vind ik zelf echt zo waardeloos. Het is misschien een leuke bijkomstigheid, maar een eis zou 't voor mij nooit zijn :')

Doe mij maar zo mannelijk mogelijk. Stuk groter dan mij, breed (maar niet te, te veel sportschool is ook niet sexy), optimistisch maar niet op een vrouwelijke manier enthousiast :') Mannen in uniform vind ik woest aantrekkelijk :))

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 01:44

Ben al getrouwd maar mijn eisen.

Geen Zeikerd.
Lief zijn.
Geen zuiperd.
Geen feestbeest.
En geen ronde ton dus geen vetzak met maatje 5xxxxxl.
Geen brompot en van dieren houden.
En daar ben ik aardig in geslaagd uhum hij vond mij haha. :j

Gewoon een boer zo plat gezegd.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 01:58

Loveskary schreef:
Ben al getrouwd maar mijn eisen.

Geen Zeikerd.
Lief zijn.
Geen zuiperd.
Geen feestbeest.
En geen ronde ton dus geen vetzak met maatje 5xxxxxl.
Geen brompot en van dieren houden.
En daar ben ik aardig in geslaagd uhum hij vond mij haha. :j

Gewoon een boer zo plat gezegd.

Kan het nog subtieler? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 02:01

Argai schreef:
Waar slaat dit nu weer op? Iemand mag toch wel zijn 'eisen' hebben bij een DROOMman. Dat mijn opmerking flauw over komt, snap ik. Is mijn fout, geef ik toe. Het is zo dat alle mensen die ik ken die geen diploma hebben zo lui als wat zijn. Dat niet iedereen zo is, is logisch. Maar voor mij is hij geen potentieel datingsmaterieel meer. Kan toch?
Ik probeerde echt niet iemand persoonlijk aan te vallen.

En mijn acceptgiro ligt allang bij de bank +:)+

Ik snap je wel, maar je bericht is zo geschreven dat je mensen het gevoel geeft dat ze zich moeten excuseren. Dat vind ik gewoon jammer, dat is niet nodig. En acceptgiro's komen uit het jaar 0 en zijn ondingen maar ik vond het gewoon heel geestig dat je het je afvroeg. No harm intended!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 06:50

He kijk, als een man hier zegt 'ik hou niet van vrouwen met een dikke kont' dan ga ik toch ook niet heel hard roepen 'maar vrouwen met een dikke kont zijn heel aardig/lief/lekker bla bla'. Nee, dan is dat gewoon de smaak van iemand en smaak is persoonsgebonden. Daarom vind ik het ook raar dat mensen die een man willen met een bepaald niveau zich moeten excuseren omdat anderen zich aangesproken voelen en willen dat de persoon het wat genuanceerder neer zet... :? :? :? Respecteer elkaars droomman gewoon eens ipv overal over te gaan zeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 07:20

Mijn droom man is iemand die
- Trouw is
- Eerlijk is
- Iemand waar ik mee kan praten
- Mij respecteert hoe ik ben
- Zichzelf gewoon kan onderhouden
- Zelfde manier van denken en doen hebben als mij.

Ik wil een relatie waar ik mij niet in beperkt voel. Elkaar gewoon vrij laten. Geen verplichtingen (uitzondering op elkaar trouw zijn)

Uiterlijk boeit mij weinig. Al zou ik niet op iemand kunnen vallen met schriel lichaam. Moet wel lekker breed zijn.

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:12

rox_en_wilvy schreef:
Mijn volgende vent mocht die er komen, moet uit het westen van het land komen, wees zijn ( geen schoonouders dus *\%/* ) blind zijn en kunnen koken, en veel geld is ook wel lekker :D

_O- Hij moet wees zijn _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:24

Die van mij lag vanmorgen nog naast me :)
Met z'n plussen en minnen, vind ik hem helemaal perfect op z'n eigen manier!

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:11

Ik heb nooit een lijstje gehad, werd ik verliefd dan was ik verliefd. Zo was dat. Ook allemaal erg verschillende types.

Wat ik wel heb geleerd is dat m'n 'denkbeeldige' lijstje na elke relatie bijgeschaafd werd. Ik heb een relatie van 4 jaar gehad met een jongen zonder passie voor iets, geen doel in z'n leven had, liever lui dan moe was en niks ondernam. Natuurlijk had hij ook leuke punten, maar dit waren voor mij echt struikelblokken en heb ik dan ook meegenomen in mijn 'zoektocht' naar de volgende om het even bot te zeggen.

Nu heb ik een ondernemende vriend, die heerlijk op z'n gat kan zitten, maar ook heel actief is, een passie voor motoren heeft en een toekomst voor zich ziet, een doel. Onbewust heb ik dus toch echt mijn 'lijstje' aangepast in wat ik bij de ander als struikelblokken zag.

Iedereen heeft zo zijn minpunten ik ook. Maar als ik verliefd wordt voldoet hij dus blijkbaar aan mijn 'lijstje' :). En momenteel is mijn droomvent mijn huidige vriend en hopelijk blijft dit ook zo <3 <3

NoaHD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:20

oeeeh jaa! dit is zo leuk :D

ik heb een heel lijstje, dus bereid je maar voor :o (Ik weet natuurlijk dat mijn toekomstige man hier nooit 100% aan zal voldoen, maar dromen mag, toch? :D

oke eerst uiterlijk:

Hij moet bruin haar hebben, blond is een uitzondering maar rood ben ik geen fan van.
óf hele bruine, tegen het zwarte aan, ogen óf helderblauwe ogen.
kaaklijn _/-\o_
Hij moet gespierd zijn. Oke, een dikke sixpack hoeft ook weer niet, maar hij moet wel gespierd zijn :o
Zijn haar moet mooi lang zijn bovenop, en aan de zijkanten wat korter. Heel kort of heel lang vind ik niet mooi :o
Hij moet lang zijn, ik ben zelf nogal klein (lees 1,65) En ik vind het heerlijk als hij lang is :D
En hij moet een leuke kledingsstijl hebben, zoiets als dit:
Afbeelding

oke nu het innerlijk:

Sarcasme vind ik echt geweldig.
Hij mag best stoer zijn, maar wel met een klein hartje.
Hij moet humor hebben.
Hij mag best een stel hersens hebben (Ik doe zelf vwo dus vind het fijn als hij ook een wat hoger niveau heeft, niet dat een laag niveau slechter is of wat dan ook! Voel je niet aangevallen aub -O- )
Uhm, verder... tja... gewoon een leuke lieve jongen :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:28

Ik had ook altijd een flink eisenlijstje, maar je neemt met heel veel dingen genoegen als je hem eenmaal tegen komt :D Dat hele eisenlijstje is dan niets meer waard. Of je verliefd op iemand wordt, word niet bepaald door een eisenlijstje, dat zit gewoon van binnen en overkomt je :D

En perfecte mannen/jongens zijn ook niet leuk hoor, krijg je een minderwaardigheidscomplex van :+