Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
tirzasarah10 schreef:Ik ben dan geen man maar om even daar op te reageren ben je lui als je niet wil Door leren? Kleine schets van mijn situatie. Ik kan goed leren maar, ben door een stom ongelukje voor mijn leven beperkt. Dromen op zij gezet en kleine opleiding gekozen om te kunnen werken. Dat werk zal ik waarschijnlijk lang moeten doen en hoger op komen zou onmogelijk zijn. Dan ben je dus lui/geen doorzettingsvermogen? Iemand kan met werk heel anders zijn dan privé.
GrumpyCat schreef:Ik vraag mij serieus af of de mensen hier met zo'n uitgebreid eisenpakket daadwerkelijk iemand gaan vinden die aan al die eisen voldoet.
Kana schreef:GrumpyCat schreef:Ik vraag mij serieus af of de mensen hier met zo'n uitgebreid eisenpakket daadwerkelijk iemand gaan vinden die aan al die eisen voldoet.
Nuja, het is enorm makkelijk om een hele lijst met eisen en afknappers op te noemen. Gelukkig wordt die lijst wat genuanceerd als je eenmaal verliefd bent.
lieveli schreef:tirzasarah10 schreef:Ik ben dan geen man maar om even daar op te reageren ben je lui als je niet wil Door leren? Kleine schets van mijn situatie. Ik kan goed leren maar, ben door een stom ongelukje voor mijn leven beperkt. Dromen op zij gezet en kleine opleiding gekozen om te kunnen werken. Dat werk zal ik waarschijnlijk lang moeten doen en hoger op komen zou onmogelijk zijn. Dan ben je dus lui/geen doorzettingsvermogen? Iemand kan met werk heel anders zijn dan privé.
Ach joh, op zo'n kortzichtige opmerking moet je niet eens ingaan. Ik vind dat niveau niet samenhangt met opleiding. Doorzettingsvermogen vaak wel maar het leven is niet zwart/wit. En zo zie je, degene die hier roeptoetert over opleiding zegt ook dat ze niet weet hoe ze moet betalen met een acceptgiro. Wat overigens niet erg is, maar ik ken mensen die geen opleiding hebben maar slim genoeg zijn om uit te vogelen hoe zo'n acceptgiro in elkaar steekt.
Loveskary schreef:Ben al getrouwd maar mijn eisen.
Geen Zeikerd.
Lief zijn.
Geen zuiperd.
Geen feestbeest.
En geen ronde ton dus geen vetzak met maatje 5xxxxxl.
Geen brompot en van dieren houden.
En daar ben ik aardig in geslaagd uhum hij vond mij haha.
Gewoon een boer zo plat gezegd.
Argai schreef:Waar slaat dit nu weer op? Iemand mag toch wel zijn 'eisen' hebben bij een DROOMman. Dat mijn opmerking flauw over komt, snap ik. Is mijn fout, geef ik toe. Het is zo dat alle mensen die ik ken die geen diploma hebben zo lui als wat zijn. Dat niet iedereen zo is, is logisch. Maar voor mij is hij geen potentieel datingsmaterieel meer. Kan toch?
Ik probeerde echt niet iemand persoonlijk aan te vallen.
En mijn acceptgiro ligt allang bij de bank