Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 23:12

Ow zijn die zo groot dan?

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 06:37

Echt? Ik doe met 1 cupje twee waxinelichtjes lang. Als ik een kwart zou gebruiken doet het volgens mij niks. Voor de beneden verdieping gebruik ik altijd twee cupjes tegelijk van puresoap.

Lisitano

Berichten: 4960
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 09:14

miepmiep91 schreef:
Ik doe de cupjes van pure soap in 4e .

Ja echt? In 4?
Dat is wel heel weinig, heb je zo'n kleine brander? Voor mij is dat echt een druppeltje :D

Anneliesdj: ik gebruik de cupjes van Puresoap meestal 2 keer.
Dan is een cupje voordeliger, sowieso zou ik met cupjes beginnen zodat je niet straks met een tablet zit van een geur die je helemaal niet lekker vindt :) Ze heeft nu een kortingsactie.
Ik neem pas een tablet als ik zeker weet dat ik een luchtje fijn vind ruiken.

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:20

Ja dat is natuurlijk ook zo.
Ik twijfel om zo'n verassingspakket te bestellen, dan weet je natuurlijk niet wat er komt en ik ben toch een beetje bang dat er geurtjes bij zitten die ik helemaal niet lekker vind.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:26

Ik heb het ook alleen blijft de wax heel lang liggen en kan je geen ander geurtje gebruiken. Misschien staat dit al ergens vermeld maar dat vind ik er jammer aan.

lor1_1984

Berichten: 12114
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:30

de wax lost ook niet op, die moet je zelf verwijderen wanneer de geur op is.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:03

Ik heb het net verwijderd. De wax ging er zo uit met heet water.

miepmiep91

Berichten: 1078
Geregistreerd: 11-03-06

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:12

Ik heb een boeda en uil brander . waxxies.nl heeft ook lekkere . Die zijn kleiner . Chanel nr 5 nou dan zet ik hem met 10 min uit z'n geur komt er vanaf die heb ik bij waxxies altijd . En ik doe die van pure soap echt door 4e ja .

Die branders van mij zijn 2 delig . De kop eraf dan de wax erin en dan de kop er weerop . Bij de tuinen weg en intratuin.

Lisitano

Berichten: 4960
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 13:09

miepmiep91 schreef:
Ik heb een boeda en uil brander . waxxies.nl heeft ook lekkere . Die zijn kleiner . Chanel nr 5 nou dan zet ik hem met 10 min uit z'n geur komt er vanaf die heb ik bij waxxies altijd . En ik doe die van pure soap echt door 4e ja .

Die branders van mij zijn 2 delig . De kop eraf dan de wax erin en dan de kop er weerop . Bij de tuinen weg en intratuin.

Ik heb ook dichte, blijft langer geuren lijkt het wel.
Zo'n klein cupje is te vergelijken met een halve grote.
Chanel no 5 vind ik echt vies haha. De melt dan.

Je hebt ook dupes van Lush, die vind ik vaak dan wel weer lekker maar alleen de zachte.

Anneliesdj, misschien kun je eerst een mailtje sturen met wat voor geuren je normaal lekker vindt. Bloemen, zachte luchtjes, fris, zoet bijvoorbeeld. Dan stelt ze vast een passend pakketje samen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:40

Mijn pakketje met 14 geuren om uit te testen is toe gekomen :) Ik heb besteld bij bokker Yellomofoon. Nette levering! Heb nu baby powder van Yankee candle branden. Die vind ik niet zo lekker. Ook niet slecht maar het is mijn ding niet.

Yellomofoon

Berichten: 2020
Geregistreerd: 09-09-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:49

Leuk Demolenhoek, hopelijk bevallen de andere geurtjes je iets beter ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 16:22

Ik ga nu eerlijk bekennen dat, hoe langer hij brand, hoe lekkerder hij ruikt :)

Lisitano

Berichten: 4960
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 17:09

Ik gooi elke keer van alles in mijn mandje bij jouw shop Yellomofoon, maar ik moet eigenlijk even dimmen :') Jammer dat je in België zit, dan zijn de verzendkosten gelijk zo hoog.

Yellomofoon

Berichten: 2020
Geregistreerd: 09-09-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:04

Ja Lisitano, kan ik spijtig genoeg ook niets aan doen :( Heb hem al zo laag mogelijk gezet, maar begrijp het wel hoor! Moet je ff opsparen en voor €80 bestellen, dan zijn de verzendkosten gratis :D :+

En ja dat heb je soms hé DeMolenhoek! Ik had laatst het omgekeerde bij Juicy Watermelon, dagen aan een stuk aan het branden en nu ineens een afkeer gekregen. Hopelijk komt het nog wel terug goed :P

Lisitano

Berichten: 4960
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 22:37

Yellomofoon schreef:
Ja Lisitano, kan ik spijtig genoeg ook niets aan doen :( Heb hem al zo laag mogelijk gezet, maar begrijp het wel hoor! Moet je ff opsparen en voor €80 bestellen, dan zijn de verzendkosten gratis :D :+

En ja dat heb je soms hé DeMolenhoek! Ik had laatst het omgekeerde bij Juicy Watermelon, dagen aan een stuk aan het branden en nu ineens een afkeer gekregen. Hopelijk komt het nog wel terug goed :P

Nee natuurlijk snap ik dat!
Ik ga even kijken of een vriendin wilt meebestellen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:36

Zo, babypowder even aan kant gezet en een waxmelt genomen. Bij het opendoen van 1 van de bruine zakjes vond ik 4 blokjes, mooi in plastiek zakje met de naam erop geplakt. Ik dacht: Even de zakjes opendoen en ruiken. Beter niet gedaan. Ik vond ze nu allemaal toch ongelofelijk stinken! Van 1 werd ik zelfs instant misselijk. Wat een miskoop, dacht ik al! Maar goed, je moet proberen dus het meest stinkende blokje genomen: Appel Bourbon. Ik gooide hem in de houder en god, wat een heerlijke geur kwam daar af! Hij staat nu heerlijk te branden :)

Yellomofoon

Berichten: 2020
Geregistreerd: 09-09-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:55

Leuk Lisitano :)

En ai slechte start DeMolenhoek :+ ik vind de Goose Creeks heerlijk ruiken maar zijn wel heel erg sterk van geur ;)

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:57

Ja, duidelijk. Vanaf nu niet meer ruiken aan het blokje maar gewoon direct in de houder mikken! Zegt ook genoeg over de kwaliteit die ik hiervoor had ;)

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 17:47

Heerlijk, waxmelts :) Heb scentchips. Kan ze hier in de buurt niet kopen (dichtsbijzijnde winkel is 200 kilometer rijden), maar heb gelukkig een voorraadje meegenomen vanuit Nederland.

Bienotje

Berichten: 10899
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:31

Hier ook doosje vol. Tegenwoordig meer thuis dus brand weer wat meer :-) heb meeste alwel erg lang liggen. Eerder ook nog eens besteld bij the serene dreamshop online, maar volgens bestaat die al niet eens meer ;-)

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:08

Net mijn yankee candle bestelling uitgepakt en ik kan alleen nog maar <3 doen haha.

Kat is niet weg te slaan van de Christmas cookie car jar en de hond houdt van Ghostly treats. Ik ben weg van alles maar Christmas tree en eve zijn wel mega lekker al zo door de verpakking heen :D

ellentjes
Berichten: 106
Geregistreerd: 15-02-11
Woonplaats: Hoogkarspel

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:23

Ook ik ben fan, vooral van de waxjes van Melt wax Den Helder. Die hebben heel veel parfum geuren maar ook geuren als zwitsal en nivea.
Ik heb een cupje 1million gekregen van een vriendin en daarmee is mijn verslaving begonnen :o

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 23:35

Ik heb er nu puresoap in, lekkere geurtjes, wel wat lichter dan scentchips
Ligt mss aan de brander

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:39

Net de Burlwood en oak in de houder gegooid. Op de eerste geur af vind ik hem heerlijk! Helaas vind ik deze ook wat chemisch ruiken, net zoals de vorige. Ga de volgende keer de yankee wax uitproberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:37

Oké, Path to paradise is helemaal mijj ding. Die ga ik nog bijbestellen!