Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Het antwoord heb je inmiddels al, maar wat ik mij heel erg afvraag: Waarom vind jij het krom? Kun je dat onderbouwen?
ElineCath schreef:Ghostattack schreef:Het antwoord heb je inmiddels al, maar wat ik mij heel erg afvraag: Waarom vind jij het krom? Kun je dat onderbouwen?
Het kromme vind ik dat er geen verschil in zit tegen wie je je vals identificeerd. Als het tegen een officiele instantie is begrijp ik de boete 100%. Net zoals dat als dat vriendinnetje in de club was gepakt. Nu was het een poging tot, bij een onofficiele instantie, en toen de poging faalde wilde wij gewoon weer vertrekken.
ElineCath schreef:Ghostattack schreef:Het antwoord heb je inmiddels al, maar wat ik mij heel erg afvraag: Waarom vind jij het krom? Kun je dat onderbouwen?
Het kromme vind ik dat er geen verschil in zit tegen wie je je vals identificeerd. Als het tegen een officiele instantie is begrijp ik de boete 100%. Net zoals dat als dat vriendinnetje in de club was gepakt. Nu was het een poging tot, bij een onofficiele instantie, en toen de poging faalde wilde wij gewoon weer vertrekken.
Benfan schreef:ElineCath schreef:Voor de duidelijkheid: ik probeer het lenen van een id niet goed te praten, maar wel het feit dat hier een boete voor is uitgeschreven.
Serieus... hoor jezelf nou even... mijn goden.. En dat moet later mijn kont afvegen als ik in een tehuis zit.
_Yasmine_ schreef:Maar bij jouw redenatie mag je dus een identiteit stelen en overal voor gebruiken, als je maar politie en dergelijke zaken ontwijkt.
Dat klinkt hetzelfde als inbreken zolang je niet gepakt wordt.
Stelen tenzij de politie toe kijkt...
Celiien schreef:ElineCath schreef:Cursusje begrijpend lezen raad ik veel van jullie aan!
Cursusje begrijpend lezen raad ik jou ook aan, net als googlen. De eerste link die je krijgt is van de Rijksoverheid.
Een mening geeft ruimte tot discussie