Ik twijfel heel erg of ik mijn wekker zal zetten aangezien ik in Groningen woon. En moet morgen wel half 8 opstaan en tot 5 uur werken. De maan is hier nu ook niet zichtbaar..
Ik kwam net van de fiets af, en hier in Friesland is het bewolkt... Als ik ga slapen, zal ik nog 1 blik naar buiten werpen, alst dan bewolkt is, sla ik over denk ik
PureSG
Geplaatst: 27-09-15 23:01
karuna schreef:
Jaa toen wel. Echt mega en heel rood waardoor de omgeving ook een heel mooie kleur kreeg. Is toch al heel wat jaartjes geleden maar zo mooi. Hopelijk wordt het dit keer weer zo,
vanuit mijn kamer raam hier in friesland. jammer genoeg zijn ze wazig geworden door het raam er tussen in
idylle
Geplaatst: 27-09-15 23:06
Hier ook mooi helder en de maan is super goed te zien! Heb m'n wekker om 3.50 staan (door verkoudheid hoest ik de eerste 15 minuten de longen uit m'n lijf als ik opsta door vastzittende slijm ) dus met Een beetje mazzel ben ik dan precies optijd klaar om naar buiten te kunnen als het nog helder is.
PureSG
Mooie foto's! Hier is het nog steeds kraakhelder.
listiglistje
Leuk, ik zet mijn wekker om half 5 hoef het niet de hele tijd te zien
idylle
Geplaatst: 27-09-15 23:07
Lig al in bed, maar ga nog ff m'n camera checken of die opgeladen is. Wilde eigenlijk foto's met m'n telefoon maken, maar de foto's van hierboven zien er zo gaaf uit dat ik m'n camera maar even oplaad
Wat ik ervan begrijp is hij idd tussen die tijden 'niet te zien' en doordat hij dan weinig ligt opvangt van de zo'n wordt hij juist in die tijd rood (daardoor dus wel te zien)
Ik ga ook zeker even me wekker er voor zetten. Ben morgen toch vrij dus kan daarna weer doorslapen. Hier is het in ieder geval super helder en de maan staat precies in het midden van me raam. Mooi gezicht!
Haha nee ik ook niet.. Sowieso bak ik niets van fotos maken.. Heb dan ook alleen maar een droevig mobielcameraatje maar zelfs daarmee krijg ik geen mooie fotos