Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karuna schreef:Ben wel heel benieuwd naar de leeftijdsverdeling. Of daar nog wat aan opvalt.
Tendance schreef:knip:
Bij iemand zonder eerdere bedpartners kun je je ook afvragen of die door weinig ervaring niet altijd zal blijven twijfelen.

Selka schreef:Tendance schreef:knip:
Bij iemand zonder eerdere bedpartners kun je je ook afvragen of die door weinig ervaring niet altijd zal blijven twijfelen.
Dit snap ik niet. Stel je hebt een relatie en in een jaar 100x seks t.o.v. iemand die 40 one night stands heeft in hetzelfde jaar. Dan heeft diegene in de relatie imo toch echt meer ervaring dan iemand die wellicht beschonken met 40 verschillende kerels/vrouwen in bed is gestapt
En er is nog altijd een verschil in 10 bedpartners of 50![]()
Maar ach inderdaad op ieder potje een dekseltje zoals Sizzle al zei.
DatBenIkNou schreef:karuna schreef:Ben wel heel benieuwd naar de leeftijdsverdeling. Of daar nog wat aan opvalt.
Ik denk dat dat in wezen niets uitmaakt. Gelukkig verander je niet na je 30ste automatisch in een vrieskist![]()
De 'oudere generatie' zal vaker in langdurige relaties zitten en dan ligt die vraag natuurlijk anders.
Ik denk dat de vraag dan zou moeten zijn 'als je op dit moment vrijgezel zou zijn....'
Kwanyin schreef:Ik vind mensen met veel bedpartners ook zeker niet minder waard, net zoals ik iemand die maagd is niet minder waard vindt. Maar ik heb ook gewoon liever iemand die op het huidige moment hetzelfde in het leven staat op dat gebied als ikzelf. Net zoals ik bv niet val op iemand met een hipsterbaard of iemand die kleiner is dan mij, of een vrouw. Dat maakt voor mij die mensen ook niet minder waard, ik wens ze alleen veel geluk toe met iemand anders die dar wel toe aangetrokken is.
PowerReiner schreef:Ik heb ja gestemd. Liefde en seks gaan niet hand in hand.
Lust en liefde zijn 2 heel verschillende dingen, wat in sommige gevallen ook weleens door elkaar gehaald kan worden.
Doe mij maar iemand die al wat bedpartners versleten heeft juist. Die weet tenminste wat ie aan het doen is
Tendance schreef:En sorry maar een man met borsthaar is voor mij wel minder waard in bed. De sex zou er toch echt minder door zijn.
Goof schreef:Tendance schreef:En sorry maar een man met borsthaar is voor mij wel minder waard in bed. De sex zou er toch echt minder door zijn.
Een man zonder haar is ...... een vrouw.
Een echte man heeft haar. Ik heb het idee dat ik anders een tiener in bed heb liggen.
Op wie erdoor naar buiten kijkt en dat is veel sterker dan lichamelijk details. Voor recreatieve sex is het nóg makkelijker wat lichamelijke details betreft; is het simpelweg lust en de variatie is schier eindeloos; er zijn zóveel aspecten welke een man/vrouw aantrekkelijk kunnen maken voor een ongecompliceerde rollebol. Huertecilla schreef:Kwanyin schreef:Ik vind mensen met veel bedpartners ook zeker niet minder waard, net zoals ik iemand die maagd is niet minder waard vindt. Maar ik heb ook gewoon liever iemand die op het huidige moment hetzelfde in het leven staat op dat gebied als ikzelf. Net zoals ik bv niet val op iemand met een hipsterbaard of iemand die kleiner is dan mij, of een vrouw. Dat maakt voor mij die mensen ook niet minder waard, ik wens ze alleen veel geluk toe met iemand anders die dar wel toe aangetrokken is.
Juist; het nú.
Het punt is: Wat heeft het verleden ermee van doen? Afgezien van potentieel beter belagen ten ijs komen.
Neem die baard; wanneer knul weet dat hij geen baard wil want deze net afgeschoren heeft is dat imo juist
) is dat je heel snel kan zeggen dat je ergens niet op valt, maar dat het in de praktijk vaak iets anders is dan je van te voren zou zeggen.
Dat hebben we ook altijd bespreekbaar kunnen maken trouwens.