Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JenW schreef:Dat klopt ook wel, heb der nu al 3u opzitten maar ben nog nooit met zo'n tegenzin naar het werk gegaan..
Ik wil de situatie juist wel veranderen, ik vind het op het moment heel moeilijk om voor mezelf te kiezen.
Ook omdst ik weet dat de winter er aan komt en de bazin aangegeven heeft geen gas meer te halen voor de verwarming zit ik hier dan behoorlijk ook in de kou, in een caravan.
Lalidan schreef:Waarom is het dan zo moeilijk voor jezelf te kiezen? Volgens mij is het redelijk simpel, je doet werk waar je niet voor betaald wordt, waardoor je dagelijkse leven niet leuk is. Je hebt een collega die zich niet fijn gedraagt, maar wat je allemaal zelf toestaat. Je zit daar van het winter zonder verwarming, wat simpelweg niet realistisch is. Dus wát is er dan precies wat maakt dat je blijft zitten waar je zit, zoals je zit? Wát is precies de reden dat je geen enkele actie onderneemt, behalve dit topic openen wat in wezen geen actie is?
Wat maakt dat jij voor deze situatie kiest? Want echt waar, hier kies je voor. En daar ligt iets aan ten grondslag. En ik denk dat dit een mooi moment is om even heel erg eerlijk naar jezelf toe te zijn en te vragen waarom je in deze situatie wilt blijven zitten.
JenW schreef:Het is een boerderij met 50 hectare grond. In de 70 haflingers, 70 warmbloeden, in de 50 koeien, in de 40 schapen, kippen, honden, katten en varkens.
Ze haalde normaal de inkomsten uit de jongeren, hier worden jongeren opgevangen waarvan het land waar ze uitkomen het niet meer aankunnen. Dus wel heftig maar goed te doen met regels en duidelijkheid.