Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Valentijn5 schreef:Kinke schreef:Wat bedoel je? Natuurlijk gaat die fysio je weer aanraken, aangezien hij toch echt niet kan toveren en je klachten van een afstand kan fixen.
Ik bedoel me aanraken bij het weggaan.
Kinke schreef:Ik begrijp er ook niks van, hoe moeilijk is het om iemand mee te nemen naar de fysio. Probleem opgelost.
UhNee schreef:Zo makkelijk ligt het duidelijk niet. Wat voor de een normaal is, kan voor de ander een enorme drempel zijn. Niet zo denigrerend reageren.
Kinke schreef:UhNee schreef:Zo makkelijk ligt het duidelijk niet. Wat voor de een normaal is, kan voor de ander een enorme drempel zijn. Niet zo denigrerend reageren.
Tja, daar had ik nou net ff zin in, toon er maar begrip voor![]()
Het valt me op dat de TS daar namelijk helemaal niet op reageert, dit wordt meerdere keren als een mogelijk oplossing aangedragen.
Waarom heb je niet direct in die mail gezet dat je er gevoelsmatig niet mee overweg kunt door je autisme Valentijn? Nu laat je je fysio compleet in het duister over de reden.
Valentijn5 schreef:Ik heb vanmorgen een mail gestuurd dat ik afzie van de behandeling omdat ik het niet als prettig ervaar. En ik heb nog niks gehoord. Zou die nog reageren zal ik zeggen dat ik last heb van autisme en gevoelsmatig er niet mee overweg kan.
Valentijn5 schreef:Waarom stoppen jullie niet met reageren als ik daarom vraag!! Los het verder zelf wel op. Als ik ergens onzeker van wordt is het wel van dit. Ik heb jullie advies niet meer nodig.
Valentijn5 schreef:Ik heb vanmorgen een mail gestuurd dat ik afzie van de behandeling omdat ik het niet als prettig ervaar. En ik heb nog niks gehoord. Zou die nog reageren zal ik zeggen dat ik last heb van autisme en gevoelsmatig er niet mee overweg kan.
Succes er mee.
En als hij dat niet begrijpt zeggen dat aanrakingen buiten degene die nodig zijn voor jou niet acceptabel zijn?
Dus dan zit je over een paar weken weer met dezelfde ellende.
Natuurlijk krijgen ze les in omgaan met cliënten en hoe dit moet worden toegepast, maar je kan niet alles van ze verwachten.. liekec schreef:Vind het erg sneu voor de fysio dat hij nu zo afgekapt word terwijl het probleem bij jou ligt. Niet zo eerlijk.
Shadow0 schreef:Je vriend het huis uitzetten zonder toelichting kan niet, stoppen met je fysio is toch echt van een andere orde.