Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doezel2 schreef:weet niet of dit goed staat
Hallo bokkers
Ikzelf ben 27 jaar. En geen rijbewijs( klinkt. Stom maar wacht op mijn ouders)
Om mezelf beetje optepapen: (wil wel graag maar durf niet)
hebben hier mensen van mijn leeftijd. Geen rijbewijs)
Shenavallie schreef:doezel2 schreef:weet niet of dit goed staat
Hallo bokkers
Ikzelf ben 27 jaar. En geen rijbewijs( klinkt. Stom maar wacht op mijn ouders)
Om mezelf beetje optepapen: (wil wel graag maar durf niet)
hebben hier mensen van mijn leeftijd. Geen rijbewijs)
Er zijn wel meer mensen die op jouw leeftijd (nog) geen rijbewijs hebben. Maar wat bedoel je met dat je wacht op je ouders? Dat zij het voor je moeten betalen? Dat zij je ergens naar toe brengen? Of misschien bedoel je iets heel anders?
Laura_x_ schreef:Misschien heb ik erover heen gelezen, maar waarom ga je niet gewoon rijlessen op je eigen kosten? Of zeg ik nou wat geks?
eilleen333 schreef:Als je het eng vind kan je ook een staatsexamen aanvragen, dat is voor mensen met bv faal-angst en dan wordt je goed geholpen tijdens het (af)rijden.
kohtje schreef:Ik moet er niet aan denken dat ik niet kan auto rijden. Er zijn speciale rijscholen voor bange mensen.
Het geeft zoveel vrijheid als je kan autorijden.
Sunrise_ schreef:kohtje schreef:Ik moet er niet aan denken dat ik niet kan auto rijden. Er zijn speciale rijscholen voor bange mensen.
Het geeft zoveel vrijheid als je kan autorijden.
Klopt inderdaad, maar dan nog is autorijden voor sommige mensen een (te) grote opgave, en ik schaar mijzelf daar onder (in ieder geval het rijden in een schakelauto). Ik vind die maatschappelijke druk soms best moeilijk: men gaat er toch van uit dat iedereen kan autorijden, dat het toch vreemd is als je het gewoon niet kan/durft. Dat is imo best een taboe.
doezel2 schreef:Eigenlijk moer iedereen door die molen. Want niemand is perfect is. Snap je