Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Omdat Nederlanders de keuze hebben of ze dat wel of niet willen/kunnen betalen.
Een vluchteling heeft die keuze niet, het is zoals het is. Dat is besloten door de regering. Die kan je dat eventueel aanrekenen, maar de vluchteling imo niet
purny schreef:Ik ben voor een registratiesysteem. Bij binnenkomst registeren hoe ze heten door middel van paspoort. Verder moeten ze een document ondertekenen wanneer ze rottigheid uithalen ze terug moeten. Met het registratiesysteem voorkom je een tweede bulgarenfraude
LadyMadonna schreef:Bijvoorbeeld.
Ik ben ook voorstander om het Europees gelijk te trekken. Dus overal dezelfde regels, voorwaarden en vergoedingen, dan krijg je ook veel minder dat land a een walhalla lijkt en land b niet
ziezoziezo22 schreef:Het hoeveel mensen gaan er niet naar moslim landen op vakantie
Turkije egypte marroko Tunesië.
Merk je dan zoveel van het cultuur verschil.
Het is anders .
Maar dat heb je ook hier .
En ze geven je rustig een hand .
Waarom wel daar heen op vakantie
die geven hun geld uit en ga na acht tot tien dagen weer naar huis, met een ticket dat ze zelf hebben betaald. Ik snap deze opmerking eigenlijk niet zo goed.. Iemand die op vakantie ergens heen gaat vergelijken met een asiel zoeker die niet in land a,B of C wil blijven, maar doorreist naar land f om daar asiel aan te vragen, omdat hem dat beter uitkomt. M_i_R schreef:En om de feiten even correct te houden ipv de onzin die door bruintje wordt verkocht over de vergoeding die een asielzoeker ontvangt hierbij de link naar de regeling waarin de verstrekking geregeld is:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0017959/g ... 10-04-2014
Men heeft zeer zeker geen 800,- per maand aan luxe te besteden.
ziezoziezo22 schreef:Sammie ik heb het over cultuur verschil.
Dat veel mensen dat ook een reden vinden om ze niet in huis te nemen.
in dat kader... stiekem een grensovergang oversteken met een iphone in je hand met werkend internet om in de gaten houden waar de politie zit.. dat werkt! Bellen met diezelfde telefoon vanuit Duitsland naar Syrië dat je bent aangekomen en melden dat de familie binnen drie maanden hopelijk na kunnen vliegen.... ja natuurlijk. .Citaat:"We hebben al genoeg armoede in Nederland". Ja natuurlijk... en dat typen we dus achter onze tablet, smartphone, laptop, etc...
ziezoziezo22 schreef:http://www.vluchtelingenwerk.nl/actueel ... les-gratis
dat ligt aan je vakantie.
als je de hele dag in een resort hangt .
hier een link wat ze krijgen €162 per week voor een gezin met 2 kinderen voor eten kleding etc.
Musiess schreef:Tuurlijk.. nog meer van dat soort binnen.
Onze nl mede mens krijgt soms nietesns genoeg te eten. Leven van de voedselbank wat niet voldoende is.
En neeeeeuuh wat doen wij.. nog meer binnen halen aan mensen die hulp nodig hebben.
Dames ga eten brengen naar de voedselbank daar zijn mensen die het ook zwaar hebben. In colombia oid helpen ze ons -jou -mij ook niet als we geen geld voor vreten hebben. Daar jatten ze je laatste centjes nog uit je zak.
Eerst hier op lossen. Dan buitenaf.
En dan NL maar praten over 'we gaan bezuinigen, we hebben niet genoeg geld' zo bezuinigen we zeg.... pfoee
Hier mensen die in de schuldsarnering gemideld 30/45.- p.w wat soms nieteens gestort word op hun bank..
En dat volk krijgt omdat ze 'zielig' zijn 165.- pw!! Nl is toerist in zn eigen land.
vuurneon schreef:Musiess schreef:Tuurlijk.. nog meer van dat soort binnen.
Onze nl mede mens krijgt soms nietesns genoeg te eten. Leven van de voedselbank wat niet voldoende is.
En neeeeeuuh wat doen wij.. nog meer binnen halen aan mensen die hulp nodig hebben.
Dames ga eten brengen naar de voedselbank daar zijn mensen die het ook zwaar hebben. In colombia oid helpen ze ons -jou -mij ook niet als we geen geld voor vreten hebben. Daar jatten ze je laatste centjes nog uit je zak.
En dan NL maar praten over 'we gaan bezuinigen, we hebben niet genoeg geld' zo bezuinigen we zeg.... pfoee
Hier mensen die in de schuldsarnering gemideld 30/45.- p.w wat soms nieteens gestort word op hun bank..
En dat volk krijgt omdat ze 'zielig' zijn 165.- pw!! Nl is toerist in zn eigen land.
Dat volk, dat soort? Wow.... Ze zijn mensen, net als jij en ik.
Ik weet gewoon niet wat op een dergelijk post meer moet zeggen.
Zag een mooie zijn voorbij komen op Facebook:
Het is niet mijn land, maar onze planeet.
vuurneon schreef:Musiess schreef:Tuurlijk.. nog meer van dat soort binnen.
Dat volk, dat soort? Wow.... Ze zijn mensen, net als jij en ik.
Ik weet gewoon niet wat op een dergelijk post meer moet zeggen.
Zag een mooie zijn voorbij komen op Facebook:
Het is niet mijn land, maar onze planeet.