Waar ben jij vandaag trots op?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar ben jij vandaag trots op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:10

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag op stage het compliment kreeg dat het leek alsof ik er al jaren rondliep...

Ik ben er net een week :o

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:12

Ik ben trots op mijzelf omdat ik eindelijk een keer even wat rust neem. Normaal blijf ik altijd maar doorlopen en doen.. :o

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:58

Mezelf

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 14:34

Ik weet niet of het iets is om trots op te zijn (misschien dan op mijn motivatiebrief oid), maar ik heb een sollicitatiegesprek binnengesleept! *\o/*

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:38

Ik ben er trots op dat mijn presentatie op school vandaag zonder stotteren ging!
(Ik doe nieuwe opleiding en helemaal in het Engels, was even spannend :D )

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:47

marley93 schreef:
Ik weet niet of het iets is om trots op te zijn (misschien dan op mijn motivatiebrief oid), maar ik heb een sollicitatiegesprek binnengesleept! *\o/*

Waarom zou je daar niet trots op mogen zijn? Je bent tenslotte de eerste selectieronde al door! Gefeliciteerd! Leuk topic ook trouwens, mag je ook trots op zijn ;)

Ik ben vandaag trots op mezelf! Het zal voor veel mensen niks voorstellen, maar voor mij is dit een enorme overwinning. Ze zijn naast mijn perceel bezig met gasleidingen vervangen. Ik ben heel erg opgevoed met het idee dat je zulke mensen alle ruimte moet geven voor hun werk en maar hebt te accepteren wat er gebeurd. Voor mn rechten opkomen vind ik in zulke situaties dus heel erg moeilijk, het voelt gewoon asociaal (ook al weet ik dat dit nonsens is).
Mn oprit moest er uit, hebben ze wel ok weer terug gelegd, maar te weinig zand tussen de tegels. Ook hebben ze leem en grond tegen mn omheining gegooid, waardoor nu mn gaas tegen het stroomdraad aan zit. Ik ben net dus gewoon naar zo'n knakker toegestapt en heb beleefd maar zeer duidelijk gezegd dat ik verwacht dat het gerepareerd is voor ze naar huis gaan vanmiddag. Zou doodnormaal moeten zijn, maar dit was voor mij een enorme stap en ik ben zoooooo blij en trots dat dit helemaal goed ging!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:48

Dat ik met mijn angst voor ziekenhuizen hechtingen en bloed.
Vandaag het verband van mijn elleboog heb gehaald die gehecht Is.
En niet flauw ben gevallen.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:48

Met de 8,5 voor mijn schoolexamen Betoog Nederlands :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:50

Ik was je topic tegengekomen Zwerte, wat goed van je! +:)+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 20:20

Zwerte schreef:
marley93 schreef:

Waarom zou je daar niet trots op mogen zijn? Je bent tenslotte de eerste selectieronde al door! Gefeliciteerd! Leuk topic ook trouwens, mag je ook trots op zijn ;)

Ik ben vandaag trots op mezelf! Het zal voor veel mensen niks voorstellen, maar voor mij is dit een enorme overwinning. Ze zijn naast mijn perceel bezig met gasleidingen vervangen. Ik ben heel erg opgevoed met het idee dat je zulke mensen alle ruimte moet geven voor hun werk en maar hebt te accepteren wat er gebeurd. Voor mn rechten opkomen vind ik in zulke situaties dus heel erg moeilijk, het voelt gewoon asociaal (ook al weet ik dat dit nonsens is).
Mn oprit moest er uit, hebben ze wel ok weer terug gelegd, maar te weinig zand tussen de tegels. Ook hebben ze leem en grond tegen mn omheining gegooid, waardoor nu mn gaas tegen het stroomdraad aan zit. Ik ben net dus gewoon naar zo'n knakker toegestapt en heb beleefd maar zeer duidelijk gezegd dat ik verwacht dat het gerepareerd is voor ze naar huis gaan vanmiddag. Zou doodnormaal moeten zijn, maar dit was voor mij een enorme stap en ik ben zoooooo blij en trots dat dit helemaal goed ging!!

Ik snap helemaal dat je daar trots op bent! :j Ik ben ook echt geen held met dat soort dingen, en het is echt een lekker gevoel als je dan voor jezelf op kan komen.
Well done! +:)+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:32

SindyKaya schreef:
Dat mijn sollicitatie brief waarschijnlijk goed was omdat ik op gesprek mag komen, eerste baan :D

En ik ben aangenomen woehoe *\o/* *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:49

SindyKaya schreef:
SindyKaya schreef:
Dat mijn sollicitatie brief waarschijnlijk goed was omdat ik op gesprek mag komen, eerste baan :D

En ik ben aangenomen woehoe *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd!!!

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:19

Op het feit dat ik naar een superleuke verjaardag ben geweest waar ik superveel mensen ging leren kennen. En daarvoor toch best opzag tegen al die nieuwe ontmoetingen.. :x

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:25

Vandaag ben ik maar weer al te trots op het feit dat mijn paard zo ontzettend lief en geduldig en braaf is!
Ook ben ik er trots op dat ik vandaag weer eens een zelfverzekerd dagje had. Ik ben klaar met dat onzekere gedoe en ga zeker proberen dit vol te houden :D.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-15 15:04

Oefenen met het demoteam op de hondenschool ging super! +:)+ Trots op onze hond.
En op die kleine Wawa, die zich keurig gedroeg tussen alle grote honden. Dat is echt niet normaal voor haar, aangezien ze nogal een geschiedenis heeft.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:13

Dat de relatie met mijn moeder zo goed is dat ik vanochtend dikke schreeuw ruzie met haar had, maar we s'middags alweer samen lachend in de auto zaten.

Yoshiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:19

Trots dat ik mijn zeer grote angst voor hoogtevrees overwonnen heb met bungeejumpen. :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:56

Ik ben trots dat ik een voor een blog mag gaan schrijven die in opkomst is.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:01

Ik ben trots op mijn pony waarmee ik vandaag voor het eerst vrijheidsdressuur deed en na een minuutje of tien voerde hij al drie trucjes uit op commando <3

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:26

Ik ben trots dat ook vandaag het rijden bij de manege en naar de manege toe weer heel goed ging!!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:31

Super trots op m'n pony die gister in de les voor het eerst onder het zadel in de bak heeft gegaloppeerd :D
Was nog niet super maar we komen er wel!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 17:21

Ik heb mijn geduld heel goed bewaard vandaag. O:)

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 17:23

Ik ben er trots op dat ik ondanks mijn haat aan sociale situaties, vandaag toch mijn best gedaan heb om contact met andere mensen te leggen :)

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 17:24

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag een 7,8 heb gehaald voor Duits *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 17:30

Heeeeel trots op mijn oudste dochter die al 8 setjes kinderpostzegels heeft verkocht in een middagje.

En dat ze vier mensen heeft afgewimpeld die vroegen of ze binnen kwam!