Ik ben er net een week
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marley93 schreef:Ik weet niet of het iets is om trots op te zijn (misschien dan op mijn motivatiebrief oid), maar ik heb een sollicitatiegesprek binnengesleept!
Zwerte schreef:marley93 schreef:Ik weet niet of het iets is om trots op te zijn (misschien dan op mijn motivatiebrief oid), maar ik heb een sollicitatiegesprek binnengesleept!
Waarom zou je daar niet trots op mogen zijn? Je bent tenslotte de eerste selectieronde al door! Gefeliciteerd! Leuk topic ook trouwens, mag je ook trots op zijn![]()
Ik ben vandaag trots op mezelf! Het zal voor veel mensen niks voorstellen, maar voor mij is dit een enorme overwinning. Ze zijn naast mijn perceel bezig met gasleidingen vervangen. Ik ben heel erg opgevoed met het idee dat je zulke mensen alle ruimte moet geven voor hun werk en maar hebt te accepteren wat er gebeurd. Voor mn rechten opkomen vind ik in zulke situaties dus heel erg moeilijk, het voelt gewoon asociaal (ook al weet ik dat dit nonsens is).
Mn oprit moest er uit, hebben ze wel ok weer terug gelegd, maar te weinig zand tussen de tegels. Ook hebben ze leem en grond tegen mn omheining gegooid, waardoor nu mn gaas tegen het stroomdraad aan zit. Ik ben net dus gewoon naar zo'n knakker toegestapt en heb beleefd maar zeer duidelijk gezegd dat ik verwacht dat het gerepareerd is voor ze naar huis gaan vanmiddag. Zou doodnormaal moeten zijn, maar dit was voor mij een enorme stap en ik ben zoooooo blij en trots dat dit helemaal goed ging!!
Ik ben ook echt geen held met dat soort dingen, en het is echt een lekker gevoel als je dan voor jezelf op kan komen.
.