Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Yasmine_ schreef:Ik ben eigenlijk verbaasd dat ik nog maar weinig het woord politie ben tegen gekomen in de adviezen.
Je mag dan volwassen zijn, maar deze man is heel heel heel ver over de grens gegaan. Je hebt in persoon aangegeven dit niet ok te vinden, via wapp heb je het min of meer laten weten.
Deze man is 60+ en werkt met kinderen.. Ik denk toch echt dat deze man hierdoor ronduit ongeschikt is voor zijn werk. Lijkt me niet voldoende om dit af te doen met een vertrouwenspersoon. Misschien is het goed voor jezelf om met een vertrouwenspersoon te praten. Maar denk oprecht dat een volgende stap aangifte is op het politie bureau. Wat deze man heeft gedaan KAN echt niet!
Storm schreef:Deze man lijkt te weten hoe ver hij kon gaan. Wie weet is de TS de eerste die stappen onderneemt. Vaak hoor je dat dit soort mannen veel vaker jonge meisjes hebben lastig gevallen, maar ze zijn zo manipulerend dat meisjes hun mond houden en de schuld bij zichzelf zoeken. Daardoor kan zo iemand soms jarenlang zijn gang gaan. Denk maar niet dat zij de enige is!
Mando schreef:Als je het op papier wilt zetten en toch mailen maakt dan die brief in word een sla hem op als pdf bestand en hang hem als een bestand aan je mail.
MissDD schreef:Meid, hoe open en mondig je ook bent geworden, je bent duidelijk (nog) niet opgewassen tegen deze situatie.
Deze man heeft je overrompeld en maakt misbruik van jouw goede intenties, je onzekerheid en gelatenheid. Hij denkt dat wat hij doet prima kan, maar geloof me als ik zeg dat deze meneer heel fout en vooral heel manipulatief bezig is.
Hij balanceert steeds op het randje om zo elke keer de grens verder op te rekken, hij is bezig jou te conditioneren.
Ik zou onder geen beding terug gaan, want ik vermoed dat hij gewoon verder gaat waar hij gebleven is.
Ik snap dat het balen is dat iemand zoiets moois voor je verpest, maar als dit verder gaat kost het je uiteindelijk meer dan het je waard is.
Je bent duidelijk een goeie meid, met de beste bedoelingen, maar laat alsjeblieft nooit meer toe dat iemand iets van je verlangt wat je niet bereid bent vrijwillig te geven. Verder vind ik dat die man per direct uit zijn functie moet, maar hij speelt zijn spelletje goed, dus de vraag is of je zoiets gaat lukken.
Melding maken zou verstandig zijn, met alles wat je aan bewijs hebt. Ik wens je heel veel wijsheid
(Ik heb alleen de openingspost gelezen, dus sorry als ik ergens iets gemist heb)