en zo niet, jammer maar geprobeerd. En verder proberen je er niet te druk over te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fenrir schreef:Zou er niet te zwaar aan tillen, maar dat ben ik. Het is vaag maar geen negatieve of dreigende mail, iemand die tegen je op kijkt en dat waarschijnlijk niet persoonlijk durft te vertellen. Vaag om het dan vervolgens zo te doen, als je wil weten wie het is terug mailen en anders gewoon negeren (dat werkt vaak het beste met dit soort dingen weet ik uit ervaring)
).
Wijst hij of zij mij daar zelf nog op...
Eight schreef:http://www.mijn-ip.net/ip-adres-zoeken/
En plakken maar als je een IP hebt gevondendan weet je of de griezel in de buurt woont. Hoop zo voor je dat hij of zij niet anoniem heeft verzonden
Blijheid schreef:Ik vind paardenfluisteraar ook niet echt een term die iemand die 'in de paarden' zit zou gebruiken.
Nog steeds valt mij vooral op dat diegene zegt een boekje te kennen wat jij las op je vijfde. Dan is het dus iemand die jou al heel lang (zijdelings) kent. Met die info zou je wel veel mensen kunnen wegstrepen, er van uitgaande dat het waar is natuurlijk
Brainless schreef:Eight schreef:http://www.mijn-ip.net/ip-adres-zoeken/
En plakken maar als je een IP hebt gevondendan weet je of de griezel in de buurt woont. Hoop zo voor je dat hij of zij niet anoniem heeft verzonden
Helaas klopt daar vaak niets van.
Hij geeft vaak aan dat ik in de buurt van Almere woon.
Chiave schreef:Blijheid schreef:Ik vind paardenfluisteraar ook niet echt een term die iemand die 'in de paarden' zit zou gebruiken.
Nog steeds valt mij vooral op dat diegene zegt een boekje te kennen wat jij las op je vijfde. Dan is het dus iemand die jou al heel lang (zijdelings) kent. Met die info zou je wel veel mensen kunnen wegstrepen, er van uitgaande dat het waar is natuurlijk
Gekke is dat ik me niet kan heugen dat ik ooit een dergelijk boekje gelezen heb... Zou dat niet gewoon een algemeen iets zijn? "Het boekje over opgroeien dat iedereen las"?
Chiave schreef:Blijheid schreef:Ik vind paardenfluisteraar ook niet echt een term die iemand die 'in de paarden' zit zou gebruiken.
Gekke is dat ik me niet kan heugen dat ik ooit een dergelijk boekje gelezen heb... Zou dat niet gewoon een algemeen iets zijn? "Het boekje over opgroeien dat iedereen las"?
Shadow0 schreef:xDenies schreef:Ik gok dat ik te nieuwsgierig ben en gewoon heel brutaal een email terug stuur; Goh, jij kent mij, maar wie ben jij dan?
Dat kan, maar dat kan dus ook maken dat je iemand een opening geeft die dat niet verdient, en beloont met aandacht. Wat voor die ander een reden kan zijn om meer van dat soort mails te sturen of op andere manieren proberen om contact te zoeken.
Zelf zou ik het dus niet doen en meteen blokkeren. Jammer van mijn nieuwsgierigheid (want ook ik zou echt wel willen weten wie er achter zit) maar mijn gevoel voor zelfbescherming zou mij zeggen er niet in mee te gaan.
Chiave: de feiten zijn op zich helemaal niet interessant, dus laat je daar ook niet bang door maken hoor! Rare mensen kun je het beste weerstaan door niet mee te spelen.
Chiave schreef:Hmm... Ik ben er inmiddels achter wat er via Bokt mis zou gaan met mijn privacy, maar ik heb niet echt sterk het gevoel dat het een bokker is.
Dat gelul over paardenfluisteraar... Zo'n paardenfreak ben ik nou ook weer niet. Ik schijt in mijn broek voor paarden hoger dan 1,30 m.